Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä nyrkkisääntö on tarkistaa naisen vanhemmat. Sellaisen vaimon saat.

Vierailija
26.11.2023 |

Hyvä nyrkkisääntö on tarkistaa naisen vanhemmat. Sellaisen vaimon saat.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini on todella erikoinen persoona (mt-syistä eläkkeellä, ei ole koskaan ollut työelämässä) ja lisäksi lievästi heikkolahjainen, sen vuoksi mieheni oli jo nuorena todella vastuullinen mies. Hän joutui asumaan äitinsä kanssa ja huolehtimaan kaikista asioista, koska äidistä ei siihen ollut. Isä oli normaali, mutta kuoli varhain, mies siis tuli isäänsä.

Vanhemman heikkolahjaisuus on aikamoinen taakka lapsille. Normaalia lapsuutta ei silloin saa eikä suhde ole koskaan normaali, vaan omaishoitajamainen.

Äly, perusluonteenpiirteet ja mt-ongelmat ovat vahvasti perinnöllisiä. Onko sinulla ja miehelläsi lapsia? Heillä on iso riski saada isoäidin huonot geenit, vaikka miehesi olisikin ne väistänyt.

Vierailija
42/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset kyllä aina tule vanhempiinsa,ei todellakaan. Voivat valita ihan eri alan, mielipiteissään ihan erilaisia. Haluavat olla aikuisina ihan erilaisia kuin vanhempansa. Ihan ihmisestä riippuvainen. Jotkin ulkonäköjutut voi periytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tiedän kumppaneideni vanhempia, jotka on olleet 50 vuotta yhdessä. Suhde on perustunut yhteiskunnan paineeseen siitä, että pitää pysyä yhdessä hautaan saakka, ja parisuhde on ollut myrkyllinen mykkäkoulujen värittämä suhde, jota puolisoni on sitten toistanut omassa käyttäytymisessään. Näin ollen se, ettei suvussa ole erottu, ei ole mulle mikään meriitti vaan punainen varoitusmerkki.

Vierailija
44/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näissä perheissä, joissa vanhemmat on pysyneet myrkyllisessä mutta pitkäkestoisessa suhteessaan, lapset eroavat sitäkin vauhdikkaammin koska eivät ole oppineet mitään tervettä keskustelun ja kommunikaation mallia.

Vierailija
45/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kasvatusmallit,arvot,toimintatavat voi periytyä.samoin sairaudet tietyin osin. jos perheessä alkoholismia,väkivaltaa tai narsismia niin se rasittaa perhettä ja vaikuttaa myös lastenlasten elämään.alkoholisti tai narsisti riehuu varsinkin jouluisin ,eli olisi hyvä pitää lapset poissa siitä sirkuksesta ja viettää rauhaisa joulu muualla.pois toksisesta perheestä.

tunnen ihmisiä jotka täysin raittiita ,vaikka oma perhe ollut alkoholiriehuja.köyhästä perheestä, on voinut tulla myös koulutettu menestyjä, joten joku voi rikkoa sen negatiivisen perhekierteen kyllä.se on vaikeaa ja vaatii vahvuutta ja viisautta.

huonon mallin saaneesta, voi tulla ihan hyvä vanhempi jos tiedostaa että on saanut huonon mallin ja on tervehtynyt huonosta lapsuudesta kunnolla aikuistuessa. kannattaa kyllä huomata myös kumppaniehdokkaan perhe millainen on.se vaikuttaa ihmisuhteissa paljon.

Vierailija
46/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös miehiin. Hulluja aikuisten poikien äitejä on maa täynmä.

Itse katson kyllä enemmän miehen isää kuin äitiä. Esim. en halunnut lähteä tutustumaan nuoreen mieheen jonka keski-ikäinen isä oli niin sanotusti vaihtanut nuorempaan, sillä itse tulen rakastavasta perheestä jonka vanhemmat elinikäisessä liitossa, eli en halua turhaan riskeerata mitään ottamalla miestä jonka perheessä toimitaan noin. Voihan se mies olla hyväkin mies, mutta sen arvomaailma on erilainen ja on tottunut tuollaiseen elämäntyyliin mihin minä taas en. Eri arvot. 

Vierailija
47/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin appivanhempani ensimmäistä kertaa vasta kun matkustimme Japaniin mennäksemme siellä naimisiin. Appiukko ja anoppi olivat kuin yö ja päivä. Onneksi vaimo oli tullut isäänsä.

Sikäli aloitus on täyttä palturia.

Kielimuuri paljon eri viavahteita jää huomaamatta, tai sitten ne korostuvat vasta ajan myötä.

Vierailija
48/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näissä perheissä, joissa vanhemmat on pysyneet myrkyllisessä mutta pitkäkestoisessa suhteessaan, lapset eroavat sitäkin vauhdikkaammin koska eivät ole oppineet mitään tervettä keskustelun ja kommunikaation mallia.

Meidän suvussa elinikäiset ja onnelliset liitot, sellaistakin on!

Täällä kun jotkut kuvittelee, että pysyvä rakkaus olisi jotenkin heikkoa laatua ja salaa kuitenkin kärsittäisiin kulisseissa. Varmaan joku defenssi. 

Vierailija
49/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan omalla kohdalla miehenä päde. Omat vanhemmat alkoholisteja ja tupakoitsijoita, itse savuton ja urheilullinen. Tottakai jonkun verran luonteenpiirteitä varmaan tulee perittyä.

Vierailija
50/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katson kyllä enemmän miehen isää kuin äitiä. Esim. en halunnut lähteä tutustumaan nuoreen mieheen jonka keski-ikäinen isä oli niin sanotusti vaihtanut nuorempaan, sillä itse tulen rakastavasta perheestä jonka vanhemmat elinikäisessä liitossa, eli en halua turhaan riskeerata mitään ottamalla miestä jonka perheessä toimitaan noin. Voihan se mies olla hyväkin mies, mutta sen arvomaailma on erilainen ja on tottunut tuollaiseen elämäntyyliin mihin minä taas en. Eri arvot. 

Eri arvot? Vaikka et edes halunnut tutustua mieheen selvittääksesi hänen arvot.

Vierailija
51/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee tosiaan molempiin sukupuoliin. Miehenikin on luonteeltaan kuin äitinsä. Onneksi ei sentään ulkonäöltään. Itse alan olla jo ihan saman näköinenkin kuin oma äitini. 

Vierailija
52/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustelet omaa eroasi? Ehkä oletuksella jopa. Mutta minkä mallin itse annatte omille lapsillenne ja seuraaville sukupolville? Ero ja ero toistuu aina ja ikuisesti. Pelkkiä eroja pitkässä juoksussa parisuhteiden historiikissa kaikkien kohdalla...

Vierailija
53/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri arvot? Vaikka et edes halunnut tutustua mieheen selvittääksesi hänen arvot.

Luultavasti olisi nuorena ollut samaa arvomaailmaa kanssani, mutta keski-ikäisenä sitten isänsä kopio. Näin se valitettavasti usein menee. Ei tietenkään aina, mutta usein ihmiset toistavat vanhempiensa virheet ja poika tulee isäänsä vaikka ei edes haluaisi - vaikka oikein tietoisesti sanoisi, että minä en halua olla tuollainen. Silti löytää itsensä lopulta isänsä saappaista. 

Ja siinä missä minä olen tottunut, että keski-ikäisenä naiset elää mukavaa elämää matkustellen miehensä kanssa, viettäen lämminhenkisiä illanviettoja yhteisten ystäväpariskuntien ja jälkeläisten ym kanssa, olisin luultavasti löytänyt itseni eronneena ja jätettynä jostain luukusta. Mieluummin elän vaikka sinkkuna ja rakennan itse elämäni kuin otan riskiä siitä, että rakennan muka yhdessä elämäni jonkun toisen kanssa, ja sitten kuitenkin päädyn rikottuun tilanteeseen. En näe mitään järkeä satsata kumppanuuteen, jos se ei kuitenkaan kestä. 

Vierailija
54/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi on tarkistaa miehen vanhemmat, sillä sellaisen miehen saat.

Puolisoksi yrittänyt mies oli kolmannen sukupolven juristi eikä osannut pestä käsiään käytyään vessassa. Hrr.

Vierailija
55/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy joka viikko vanhempiensa luona niin juoskaa karkuun.

Vierailija
56/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linkkiä tähän tietoon? Minun kouluaikaan, ja siitä on kauan, opetettiin, että ihminen muodostuu pitkälti perimän, kasvatuksen JA ympäristövaikutuksen yhteisvaikutuksen mukaisesti. Eikö tämä siis pidäkään enää paikkaansa? Mielenkiintoista. Miksi ympäristövaikutus on kadonnut?

Vierailija
57/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käy joka viikko vanhempiensa luona niin juoskaa karkuun.

Anoppi puuttuu joka asiaan ja siellä on käytävä joka viikko kuuntelemassa negatiivista arvostelua. 

Olen tuon kokenut ja mielummin olen yksipuolisesti kotona ja ilman parisuhdetta. 

Vierailija
58/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sänkytaidotkin testata anopin kanssa?

Vierailija
59/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko linkkiä tähän tietoon? Minun kouluaikaan, ja siitä on kauan, opetettiin, että ihminen muodostuu pitkälti perimän, kasvatuksen JA ympäristövaikutuksen yhteisvaikutuksen mukaisesti. Eikö tämä siis pidäkään enää paikkaansa? Mielenkiintoista. Miksi ympäristövaikutus on kadonnut?

Ympäristön vaikutus on lopulta aika pieni. Kaksostutkimukset ovat sen osoittaneet. Se on se poliittisesti korrekti selitys, jota suositaan nykyisessä liberaalissa maailmassa, kun halutaan uskoa, että kenestä vain voi tullla mitä tahansa, kunhan henkilö kasvatetaan/koulutetaan oikein. Että ihminen on syntyessään tyhjä taulu. Ei se kuitenkaan pidä paikkaansa.

Vierailija
60/73 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi on tarkistaa miehen vanhemmat, sillä sellaisen miehen saat.

Puolisoksi yrittänyt mies oli kolmannen sukupolven juristi eikä osannut pestä käsiään käytyään vessassa. Hrr.

Käsien pesun opettelu ei kuulu juristin koulutusohjelmaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi