Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
26.11.2023 |

Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.

Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.

Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.

Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?

Kommentit (419)

Vierailija
21/419 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostella kaikkea mukavaa turhaa samalla kun ilmastoahdistuu

Vierailija
22/419 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman tilauksen tehnyt. Nopea toimitus. Vaatteet juuri sellaisia kuin kuvissa,  laatu on, Samoin värit ok.

Tilasin myös sormuksen se tuli liian suuri piti olla No 7 tuli No 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/419 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain päästään vialla oleva wt tilaa mitään kiinalaisilta jotka pian valloittavat koko maapallon. 

Vierailija
24/419 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa tulee viron kautta joten ei tulleja ja samaa tavaraa kuin suomessa mutta murto osa hinnasta

Vierailija
25/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä ostaa diktatuurilta ja keskitysleirien ylläpitäjältä. Ahneus unohtaa pahuudenkin, kunhan halvalla saa. 

Vierailija
26/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä ostaa diktatuurilta ja keskitysleirien ylläpitäjältä. Ahneus unohtaa pahuudenkin, kunhan halvalla saa. 

Vierailija
27/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista olen tilannut ainoastaan sukat. Ne oli hintaansa nähden ok, mutta en varmaankaan vaatteita uskalla tämän perusteella tilata. Askarteluun ja korttien tekemiseen olen tilannut paperituotteita ja tarroja sekä lahjanaruja. Ne ovat olleet oikein kivoja, tosin koot kannattaa katsoa tarkkaan. Yleensä ovat kooltaan pienempiä kuin mitä kuvissa näyttää.

Vierailija
28/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vältät kaikkea kiinalaista? Samalla kun suomalaisia vedetään kurjuuteen ja köyhyyteen.

Vierailija
29/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaksi huivia (en huiveiksi sinällään, vaan hiusten ympärille kiedottaviksi, kun meikkaan / putsaan kasvoja). Toinen oli vähän viallinen saapuessaan ja lähetin siitä heti viestiä ja kuvat. Rahat palautettiin samointein ja huivia ei tarvinnut lähettää takaisin.

Vierailija
30/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muutaman joulukoristeen ja olivatkin tosi hyvin tehtyjä. Ihan samanlaisia kuin jostain suomalaisesta kaupasta ostetut, mutta hinta paljon halvempi.

Vierailija
31/419 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin Anneli&Helena tuovat Kiinasta, eivät kerro mistä tuotteet tulevat! Kaverini on kysynyt monta kertaa, kysymykset poistetaan.

Vierailija
32/419 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli siitä, onko kokemuksia Temusta🙄

Vierailija
33/419 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko muut verkkokaupat vastuullisimmiksi?Kaikki kama niin Aasiassa kuin muissakin kolmansissa maissa, tehdään samoissa olosuhteissa.Boikotoinnilla et saa aikaan yhtään mitään ja jos tuotanto tyrehtyisikin,niin työntekijät eivät saisi sitäkään vähäistä ansiosta. Turha syyllistää,ellei tee itse MERKITYKSELLISIÄ tekoja. Jos lompsa on kunnossa, voi toki tilata vain merkkituotteita ja jos oma tieto valmistusolosuhteista on faktaa eikä fiktioita 😉

Vierailija
34/419 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä siellä selaimella, ja poistaa evästeet. Appia ei kannata ladata. Jos ostaa, maksu PayPalin kautta. Olen löytänyt sieltä aivan hyviä tuotteita, sama laatu kuin keskihintaisissa kivijalkaliikkeissä. Ostan vain ns. kovaa tai pestävää tavaraa. En ostaisi mitään kemppareita, meikkejä tai suoraan iholle tai limakalvoille tulevia tuotteita. En myöskään tekniikkaa, joka toimii verkkovirralla.

Laadun/tuoteturvallisuuden valvontaa ei ole, ei edes pistokokeita.

Mikä voi olla niin hieno tuote että silti tuolta vielä jotain tilaa? Yhtä redflagia koko viesti 

Vierailija
35/419 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa halpatuotantomaissahan ei diktatuuria ja työntekijöiden oikeuksia poljeta🙄Hohhoijaa näitä "tietäjiä"🥴

Vierailija
36/419 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan teillä on toimitus kestänyt?

tilasin bikinit, toivottavasti ehtisi tulla ennen lomamatkaa..

Vierailija
37/419 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EURO KIINALLE = EURO KANSANMURHALLE! 

Muistakaa että Kiinan hallitus syyllistyy vakaviin ja jatkuviin rikoksiin ihmiskuntaa vastaan. Ympäristötuhoista nyt puhumattakaan. 

Tehkää siis tekin vastuullinen valinta ja jättäkää made in china -romut hyllyyn! Nykyään on valinnanvaraa myös elektroniikassa ja tekstiileissä, eikä hintaerokaan ole kovin suuri.

Vierailija
38/419 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika epäilyttävä mutta silti voisin harkita tilaamista temusta. Jos lataa sovelluksen niin tulee jatkuvasti ilmoituksia turhista asioista.

39/419 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii, nopeasti tulevat ja laatu on ollut hyvä mitä olen tilannut. Eettisempää olisi tietenkin mennä ostamaan samaa tavaraa stokkalta kalliimmalla😁

No tämä. Sitä samaa tavaraa monet kaupat täynnä. Tilasin valaisimen cdon:ilta hintaan n 35 euroa. Myöhemmin kun Temuun tutustuin, niin täysin sama valaisin siellä oli n 5 euroa. Huh huh...

40/419 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit laittaa asetuksista ilmoitukset pois päältä, sillon ei tule. Mä tein niin eikä tule.