Kertokaa tarinoita, miten olette löytäneet rakkauden juuri silloin kun ette ole sitä etsineet?
Tai siis ei tarinoita, vaan teille oikeasti tapahtuneita juttuja. Kaipaan romantiikkaa ja vähän toivoakin tähän iltaan!
Kommentit (96)
Olin aikoinani ollut sellaisessa "ollaanko vai ei olla" suhteessa melkein vuoden. Siis nähtiin kyllä toisiamme säännöllisesti mutta juttu ei vain jotenkin meinannun lähteä lentoon. Pientä pussailua ja vastaavaa mutta jotenkin se aina vain jäi siihen. Ehkä siksikin kun molemmat olivat tosi kiireisiä opintojen ja töiden kanssa. Mutta nyt tajua että emme olleet vain sopivia toisillemme.
Olin sitten ajatellut että nyt yritän lopulta katsoa josko jotain muutosta saan aikaan ja pyysin tätä tyttöä lähtemään kanssani festareille. Siellä sitten ehtisi olla paremmin yhdessä. Valitettavasti se aika ei hänelle sopinutkaan joten lähdin sitten vain yhden kaverin kanssa ja ajattelin että pitää yrittää kehitellä joku uusi juttu tytön kanssa myöhemmin.
No siellä festareilla ei todellakaan ajatellut katselevani ketään sillä silmällä. Kuitenkin se ilta päättyi siihen että kaksi tyttöä lähti meidän mukaamme jatkoille. Asia johti toiseen ja aamulla kyselin josko voisi saada puhelinnumeronkin. No sen sain, ja yksillä treffeillä ehdimme käydä. Sen jälkeen olikin selvää että olemme yhdessä. Se vain kolahti jotenkin niin kovaa että tajusin ensimmäistä kertaa että nyt olen rakastunut ja nyt tätä poikaa viedään. Ja tästä on nyt jo yli 10 vuotta ja vieläkin onnellisina yhdessä.
Katselin poikani pihalla, mitä pihatöitä alkaisin touhuamaan. Naapuritalo oli vaihtanut omistajaa ja uusi omistaja tuli kadun yli juttelemaan. Olimme tunteneet vuosikymmeniä, mutta tuosta kehkeytyi pikkuhiljaa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin yksin kotona, neljän seinän sisällä ja sieltä se unelmien prinssi tuli ratsullaan ovelta hakemaan, vaikkei koskaan oltu nähtykään.
Serkulla kävi näin. Tapasi joskus baarissa miehen ja ihastuivat vähän toisiinsa mutta kertoi miehelle olevansa naimisissa. Kuten olikin. Eivät olleet enää yhteyksissä. Vuoden päästä tämä mies oli kuullut serkkuni eronneen. Ja kyllä, serkku oli ystävänpäivänä yksin kotona, sohvalla verkkareissa katsomassa telkkaria kun ovikello soi ja tämä vuosi sitten baarissa tapaamansa mies oli oven takana kukkapuskan kanssa 😍 Oli aikana ennen kännyköitä ja lankapuhelinta serkullani ei ollut eli mies oli vaan päättänyt testata onko hän kotona.
Tällasta tapahtuu vain naisille valitettavasti.
Olin kielikurssilla ulkomailla 16-vuotiaana. Ryhmä teki matkan todella hienoon diskoon. Tanssilattia oli hyvin valaistu, korokkeella ja tanssijat väljästi.
Vaikka olin jo aika paljon käynyt diskoissa, aloin jänistää ja menin pöydän alle, ettei kukaan minua hakisi. Sinne tuli vuotta vanhempi oman kurssini poika. Siis sinne pöydän alle konttasi. Hän esittäytyi: hei vaan. Minä aion lähteä opiskelemaan lääkäriksi. Tuletko tanssimaan.
Menin tanssimaan ja seurusteltiin 3 vuotta.
Terveisiä tutuille!
Tapasin mieheni kaverin kautta. Ihastuin häneen. Kun tapasin sattumalta hänet toisen kerran, pyysin hänet käymään mun luona. Siitä se lähti.
50+
Siihen aikaan käytiin discoissa ja yökerhoissa. En ollut mikään seinäkukkanen, vaan tanssin ja juhlin ihan ilman muidenkin seuraa. Tutustuin ihmisin hyvin helposti. Juuri sinä yhtenä iltana lähdin kuitenkin naama happamana ystäväni seuraksi yökerhoon ja sanoin hänelle, etten jaksa nyt yhtikäs mitään. Huomasin yhden miehen katselevan minua usein ja koska en pidä sellaisesta tuijottelusta menin hänen luoksensa esittäytymään sekä vaihtamaan pari sanaa. (Sillä tavoin saa ne tuijottelijat tuijottamaan muualle.) Miehellä oli hyvä huumorintaju ja jäin juttelemaan lisää. Siitä alkoi suhteemme ka oimme yhdessä miehen kuolemaan saakka 20 vuotta. Hän kuvaili hyvin ensi tapaamistamme yökerhossa, että olin tosi kiinnostava juuri siksi että olin niin hirvittävän vaikean oloinen tapaus. Hän piti haasteellisista naisista.
Nykyisen mieheni tapasin kahvilan terassilla. Meitä asiakkaita oli tosi vähän, kaunis kesäpäivä ja olisi ollut kiva rupatella jonkun kanssa. Yhdessä pöydässä istui todella kiltin ja kunnollisen näköinen minua nuorempi mies, joten arvelin että tuon kanssa voi tällainen täti jutella ihan asiallisesti. Mies varmasti odottaa kavereitaan tai kumppaniaan ja tuskin kukaan pahastuu jos lyllerrän rupattelemaan. Kerroin miehelle, että olisi mukava jutella näin kauniina kesäpäivänä ja sopiiko jos juttelen sinun kanssasi. Vannoin, että lähden heti häiritsemästä kun hänen omat kaverinsa ym:t tulevat. Juttelimme sitten koko päivän tuntikausia. Siitä on nyt viisi vuotta ja asumme yhdessä Mies näytti ikäistään nuoremmalta, vaikka ikäeroa meillä tietysti on.
Ystäväni piti tulla yöksi luokseni, mutta en ollut herännyt hänen soittoihinsa. Hän sitten hädissään lähti harhailemaan kaduille ja kirjaimellisesti törmäsi tulevaan mieheensä. Terkkuja ystävälle, tunnistat tästä itsesi varmaan :)
Työpaikan neuvotteluhuoneessa, oltiin sovittu palaveri ja sillä kertaa työasiat jäivät taka-alalle, kun rakkaus vain kolahti molempiin sillä kliseisellä elokuva - tavalla. Kummankaan ei tarvinnut asiaa sen kummemmin miettiä, koska tunne oli niin vahva ja varma. Löysin siis elämäni rakkauden työpaikalta. 😊
Muutin uudelle paikkakunnalle ja naapurista löysin ihastuksen,se kylläkin yksipuolista mutta ei se haittaa.
Olin ollut jo yli 10- vuotta zombina enkä tuntenut ketään kohtaan enään kaveruutta enempää tunteita kunnes tämä komistus sattui oleen tässä.Häneen on ihastunut muutkin naiset.
Olen 50v. nainen 17- vuotta sitten eronnut ja hän on minua 10v.nuorempi.
Tunnustin hälle ihastumiseni poistaakseni omaa jännittyneisyyttäni kun kerta asutaan samassa talossa.Häneltä en odota mitään muuta kuin ymmärrystä.
Hänestä säteilee jotain mysteeristä rakkausenergiaa.Tavallaan tämä tilanne on ihanteellinen ja tavallaan aivan kauhea,en vaihtaisi sitä poiskaan.
Muut naapurit tietää ja osa on erittäin kateellisia,yrittää kampittaa pilata tunnelmaa kaikin keinoin.
T.K nainen 💙>>>>P miehelle.
Olette onnekkaita. En ole vielä tavannut elämäni rakkautta. N28
Olin nuorena tyttönä kaverin bileissä ja taisin juoda vähän liikaa... Oksentelin siellä sitten loppuillasta ja kaverit yritti juottaa mulle kahvia, jotta pääsisin takaisin fiilikseen. No eihän siitä mitään enää tullut ja yksi mies oli siellä selvin päin autolla liikkeellä ja tarjoutui viemään minut kotiin. Vaihdettiin puh numeroita ja nyt ollaan oltu yli 30 vuotta yhdessä.
Työtehtäviin liittyvä yhteistoimintaharjoitus.
Edellisessä suhteessa ex yritti itsemurhaa ja itsemurhayrityksen aikana vammautui vakavasti. En nähnyt enää suhteessa tulevaisuutta enkä ollut valmis uhraamaan omaa elämääni ollakseni toiselle omaishoitajana. Erottiin ja yritin toipua kaikesta kamalasta, mitä jouduin käymään läpi. Oli alkukevättä siinä vaiheessa. Opintoni oli tämän tapahtuman myötä aivan retuperällä, en ollut jaksanut huolehtia itsestäni ja päätin, että alan keskittymään niihin tosissani.
Kesällä pyöräilin kaupungilla, kun sattumoisin törmäsin vanhaan kaveriini, jonka kanssa en ollut yhteyksissä moneen vuoteen. Kutsutaan häntä vaikka Maijaksi. Aloimme juttelemaan ja hän kutsui minut mukaan seuraavana päivänä ravintolaan syömään. Siellä oli lisää vanhoja kavereita, joiden kanssa juttu luisti ja ystävyyssuhde elpyi. No, tällä vanhalla porukalla päätimme jonkun ajan kuluttua tuosta hetkestä alkaa järkkäämään yhdessä Maijan poikaystävän kanssa Maijalle yllätyssynttärit. Sinne tulisi meidän porukka, Maijan joitai kavereita sekä Maijan poikaystävän kavereita. Tiesin Maijan poikaystävän (samassa lukiossa olemme olleet) sekä tämän kaveriporukan, jossa hän pyöri. Kyselin ketä kaikkia olisi tulossa, ja yhden miehen oli mulle tuntematon.
Olimme Maijan ja tämän kumppanin luona järkkäilemässä tiloja kuntoon, kun ensimmäinen vieraista saapui. Se oli tämä tuntematon mies ja vaikka kuinka kliseeltä tämä kuulostaa, tuntuu ku aika ois pysähtynyt. En ollut nähnyt niin hyvännäköistä miestä koskaan ja jotenki tästä miehestä lähti kans tosi hyvä tunne. Hän istahti nojatuoliin ja katsoi minua myös aika pitkään, ja muistan vieläkin tuon hymyn.
No, ilta eteni siitä, ku muitakin alkoi tulla ja lopulta Maija myös ja juhlat sai alkaa. Vaihdoimme illan aikana tän miehen kanssa katseita. Olen aina ollu tosi epävarma miesten suhteen, mut ny jostain systä päätin lähestyä häntä ja kysyin, että kuka hän oli :D Sanotaanko häntä nyt Herra X. Aloimme juttelemaan, ja pelasimme samoja pelejä (videopelejä) ja tykkäsimme samasta musiikista. Jouduin kuitenkin lähtemään kesken kaiken pois, koska olin kaverini kyydillä liikkeellä ja hän halusi lähteä. Heitin vielä siihen, että "harmi, et nyt jäi kyllä juttu kesken" ja sitten lähdin.
Herra X oli kysynyt kavereiltaan, et kuka olin ollut ja alkoi seurata minua Instagramissa. Emme siellä kuitenkaan vaihdelleet mitään viestejä vaan muutama päivä myöhemmin, kun sain hänen Snapchatinsa ongittua. Aloimme juttelemaan siellä ja rakastuimme todella nopeasti. Tuosta on 3 vuotta ja nykyään asutaan yhdessä kahden kissan kanssa :)
Voi miten ihania, monenlaisia tarinoita.
Itsellä yks: oltiin firman juhlissa, oli hyvä vuosi, meitä palkittiin ja kaikki oli hyvällä tuulella. Firman komistus haki minua tanssimaan usein ja viimein jonkun hitaan aikana tunnusti ihastuneensa minuun. No etkä ole, sanoin ja hupsuttelin jotain. Katsoi totisesti ja toisti sanansa. Seuraavana yönä ei uni tullut silmään, hymyilytti vain. Monet tanssit tanssittiin, tykkäys kesti vuosia. No, mitään lopullista ei tapahtunut, vaihdoin työpaikkaa. Nähtiin joskus sattumoisin, halattiin, hymyiltiin. Mukava muisto.
Olin ollut sinkkuna jo jonkun aikaa, mutta en etsinyt parisuhdetta kuumeisesti. Mietin kotona, jaksanko mennä kaverin järkkäämiin bileisiin. Oli paljon pakkasta, hirveä määrä lunta ulkona ja kaverin bileet olivat toisella puolella kaupunkia. Olin kuitenkin sen verran tylsistynyt, että päätin lähteä.
Bileissä oli kaikki opiskelukaverini ja hauskaa oli. Niin hauskaa, että parin kaverin kanssa päätettiin lähteä jatkoille yökerhoon. Toinen näistä tyypeistä oli mukava miespuolinen opiskelukaverini, jonka kanssa meillä oli aina tosi hauskaa. Oltiin tunnettu pitkään ja oltiin hyviä ystäviä. Tanssittiin, juteltiin ja naureskeltiin koko ilta yhdessä, kunnes suudeltiin. En ole koskaan kokenut sellaista suudelmaa.
Päätettiin, että lähdetään yhdessä kävelemään kotia kohti, vaikka järkevämpää olisi ollut ottaa taksi. Matkaa oli useampi kilometri, mutta se ei haitannut. Juteltiin koko matka ja pysähdyttiin välillä suutelemaan toisiamme lumisella metsäpolulla. Oli täysin hiljaista ja taivaalta satoi hiljakseen lunta. Muistan vieläkin sen huumaavaan tuoksun hänen kaulaliinallaan. Kun hän saattoi minut kotiini, tiesin että tämä ei jää tähän.
Siitä se tarina sitten alkoi. 15 vuotta yhdessä, 7 vuotta naimisissa ja kaksi muksua.
Olin ystäväni kanssa baarissa, ja hän oli iskenyt silmänsä johonkin mieheen, joka myös oli kaverinsa kanssa illanvietossa. "Väkipakolla" ystäväni raahasi minut sitten samaan pöytään pitämään seuraa tämän valloituksensa kaverille. Vastahakoisesti istahdin pöytään ja nyt 12 vuotta myöhemmin tämän kaverin kanssa pyöritetään yhdessä Ab Perhe Oy:ta. :)
Mistä keksit tuon, että vastaajille tupsahtelee ehdokkaita jatkuvasti? Jos rakkaus on löytynyt sattumalta, eihän sillä ole mitään tekemistä tuollaisen väitteen kanssa.
Tämä koko aloitus perustui päin vastoin siihen, että ihmisten piti kertoa kuinka rakkaus löytyi yllätten, juuri kun sitä ei etsinyt tai edes halunnut. Esim. kun on lakannut etsimästä, rakkaus tulikin lopulta vastaan.