Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS viikolla 6...

03.01.2007 |

Hei!

Kaipailisin seuraa ekaan PASsiin. Olen pinoutunut aiemmin tuolla PCO-plikoissa, mutta se pino on viettäynyt viimeajat hiljaiseloa.

Taustaa sen verran, että mulla on PCO. Ikää 31v. Yksi lapsi on, joka Clomifenilla alkunsa saanut, tyttö 01/02.

Kakkosta on yritetty 06/04 alkaen. Clomifenit kokeiltu, niillä yksi kohdunulkoinen raskaus (01/05), jonka myötä menetin toisen munatorven. Yksi IUI tehty 08/06 joka tulokseton sekä eka IVF 11/06, josta niinikään negaa. IVFn myötä saatiin hyvä määrä alkoita pakkaseen, 12kpl jotka kuudessa oljessa pakkasessa.

Nyt siis seuraavasta alkavasta kierrosta edessä eka lääkkeellinen PAS. Terolutia alan popsia tulevana perjantaina, että saadaa vuoto ajallaan alkamaan. Omien laskujen mukaan PAS menee tuonne viikon 6 paikkeille. Onko muita samoihin aikoihin hoidoissa olevia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

Terveisin: Auris

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla IVF/ICSI vkolla6 -pinossa. Siellä on myös plussanneita. Ehdottelin heillekin pinoa tuonne plussanneisiin lapsettomiin. Katotaan saadaanko sinne pino aikaiseksi.

-Auris-

Vierailija
102/178 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen pinon vois laittaa tonne plussanneitten puolelle, kun siellä ei ole niin hirveetä " ruuhkaa" , odottajien puolella on niin paljon porukkaa, et jääpi jalkoihin. Kukapas sen pinon nyt sitten laittas?

Voi kun se Trust löytys kans jostain.....Missä olet, pinoudutko meidän kanssa?

Mulla oli tänään aamupäivällä tosi heikko olo; voimaton, huimasi ja pyörrytti. Nyt alkaa tulla jo kaikennäkösiä oireita. Välillä oli tosiaan sellanen tunne, et onkohan sitä ollenkaan raskaana kun ei missään tunnu miltään.

Ootko Auris kertonu jo kellekkään raskaudesta? Meillä tietää vaan mun ja miehen vanhemmat. Kunhan käyn ekassa ultrassa ja jos kaikki on kunnossa ni sit varmaan kerron jo muillekkin. Tekisi jo niin kauheesti mieli kertoa, mutta pakko malttaa vielä.

Nyt pesulle, luget kyytiin ja nukkumaan :)

Öitä Nevalaine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevalaine: Ollaan kerrottu molempien vanhemmille, sekä mun ainoalle veljelleni. Ja mun paras ystävä tietää myös, hän on ollut tässä meidän " kakkosprojektissa" henkisenä tukena alusta asti. Meillä on 5v tyttö, hän ei vielä tiedä. Kovasti jo kutkuttaisi kertoa, että hänestä tulee isosisko... Hän kun on toivonut vauvaa jo pitkään, mutta harvemmin asiasta kysellyt, kun on kerrottu ettei kaikki saa vauvoja yhtä helposti. Mutta... On päätetty, että odotetaan ainakin siihen eka ultraan asti, ennenku kerrotaan. Ultra on siis pe 9.3. Millonkas Nevalaine sulla oli uä?

Siitä pinoasiasta. Katotaan, eiköhän sen joku sinne laita. Vaikka minä ellei tuolta vkon 6 IVF/ICSI -pinosta kukaan laita. Odotellaanko muutama päivä vielä?

Mulla ei kanssa oo mitään erityisiä oireita... Murehduttaa välillä oireettomuus. Toisaalta on viikkoja niin vähän, ettei mitään hätää pitäs olla. Ahdistuin tänään päivällä tekemään pissatesti kotona, ja plussaa se näytti - rauhoitti vähän mieltä.

Eipä tässä nyt muuta. Kuulumisiin.

-Auris-

Vierailija
104/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on siis pp 11 ja koska ostin eilen apteekista jopa kolme (?)

testiä, täytyihän tänään testailla...

Mutta aloitetaan kuitenkin siitä, että testasin ekan kerran jo torstaina, jolloin näin testissä vaalean viivan paikan, jota mies ei kuitenkaan nähnyt, joten ajattelin testissäolevan vikaa.

Tänään aamulla heräsin seittemältä kattomaan hiihtoa ja

ajattelin sängyssä, että ihan turha testailla, kun tästä noustessa

kuitenkin valahtaa veret pöksyyn, tuntui ihan siltä. No niin ei

kuitenkaan tapahtunut ja hetken mietittyäni aloin kuitenkin testin

tekoon. Sen kolmen minsan ajaksi menin kattoon hiihtoa ja mieskin siinä heräili. Ajattelin, etten kerro sille testailusta mitään, kun pitää

kuitenkin mua ihan hulluna, kun joka toinen päivä testailen. No muina miehinä menin vessaan kattoon testiä ja jo vessan ovelta näin siinä KAKSI VIIVAA!!! Huusin äkkiä miestä ja siinä sitten taas itkettiin, tosin nyt ilosta, ja ihmeteltiin testiä... Tein sit vielä toisen testin Apteekin omalla testillä (kun lääkäri kehotti käyttään niitä) ja kyllähän siihenkin haalea, mutta ihan selkee viiva tuli!!! Olo on jotenkin ihan höperö, ei oikeen tiedä mitä tekis.... Tätä kun on kolme vuotta ja kaks kuukautta odotettu!

Tiedän kyllä, että mitä tahansa voi vielä tapahtua, mutta tulipa ne

elämäni ekat viivat testiin!!!

Mitenkäs muuten sen La:n voi nyt Pas:sin jälkeen laskea? Mulla oli siirto siis 13.2. Taitaa mennä marraskuun alkuun, vai kuinka?

Vierailija
105/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pinosta IVF/ICSI vko 6 vastavierailulle pinoonne Auriksen vierailun jälkeen.

Isosti onnea teille plussasta! Ja etenkkin Snyggille, joka elät parasta aikaa juuri tiedon saaneen huumaa! Olen vähän sivusilmällä seuraillut teidän onnistumisianne tuolla PAS-pinossa.

Juu, yhdyn mielipiteissänne lapsettomiin plussanneisiin pinoutumisesta. En kyllä ihan vielä uskalla olla aloittavana henkilönä, vielä kun ei tiedä onko raskaus lähtenyt hyvin käyntiin. Uskoisin että ensimmäisen ultran jälkeen on jo paljon luottavaisempi. Mutta liittyä voin kyllä joukkoon, jos joku rohkea vain tekee aloitteen :o)

Mukavaa viikonlopun jatkoa teille!

Vierailija
106/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkimassa plussanneita ja huomasin Liliumin avanneen pinon lokakuisille. Siellä oli myös ikäviä uutisia Trustilta. Eikös hän piinaillut kanssanne?

Vierailija
107/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea Snygg!!!!!Pääsit junan kyytiin :) Onko sulla veritesti millon? Kerrothan mitkä lukemat sait, kun eikö sullakin siirretty kaksi alkiota, vai muistanko väärin?

Kävin katsomassa plussanneitten puolelta liliumin pystyttämän pinon, Eiköhän me pinouduta sinne?

Auris, Mulla on ultra 5.3 maanantaina, eli vielä reilu viikko pitäis jaksaa odotella.

Juu, Trustille ei kuulu nyt oikeen hyvää :( Kyllä harmittaa.

-Nevalaine-

Vierailija
108/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myötäelänyt teidän hoidoissanne mukana ja niille, jotka eivät tällä kertaa onnistuneet, isot halaukset ja onnea matkaa ensi kerralla.

Plussanneille todella paljon onnea. Kirjoittelin itsestäni enemmän tuonne plussaneiden puolelle, joten käykää lukemassa tarinani sieltä eli meillä tehtiin PAS 9.2. ja 22.2. tein clearbluella plussatestin =)

Rupatellaan toisella puolella enemmän.

Vierailija
109/178 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuntuu vielä kyllä niiiin epätodelliselta!!!

Mua on vaan nyt ruvennu huolestuttamaan tuo mun mahan tilanne, kun äskenkin, kun vähä täällä kotona touhuilin, eli laitoin pyykit narulle, tyjäsin ja täytin astianpesukoneen, rupes tuntuun mahassa. Sit olin puolisen toista tuntia torkuilla, niin ei ollu mitään tuntemuksia, mutta nyt taas kun vähä puuhastelin, heti ottaa mahasta... Tää on varmaan ihan normaalia, mutta nyt tuntuu, että koko ajan saa olla tuli persiin alla, että meneekö kesken vaiko eikö... Mun la menee kyllä jo marraskuun puolelle, mutta voi olla, että pinoudun silti teidän kans, kun on tuttua porukkaa...

Nevalaine: Mulle ei oo määrätty veritestiä, ainoastaan tavallinen kotitesti pp 14, eli tiistaina. Voi olla kyllä, että käyn yksityisellä veritestissä...

Vierailija
110/178 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hiukan pistää jännittämään kun on ollut nuhakuumetta tässä jonkinverran, että kuinka se sit siirtoon vaikuttaa...

Toivottavasti meidän muruhuurunenut selviää sulatuksesta. Meillä tarkotus on siirtää vain yksi, koska mahdollinen kaksosraskaus olis meille todella iso riski ja sitä emme toivo. Yhden lapsenkin kun vain saisimme...

Huomen aamulla siis soittoa klinikalle, onko siirrettävää ja siirto on sitten 14.30 jos hyvin käy.. Hiukan alkaa jännittämään...

Vierailija
111/178 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siltä, kuin olisi luomuplussaa tulossa :) Toivotaan parasta!! Miten kauan maltat olla testaamatta???? Mä olisin varmaan testaillut jo sata kertaa!

Trust, sulle kans onnea huomiseen koitokseen, toivottavasti huurunenut selviää. Mua ainaskin jänskättää jo älyttömästi!

Vierailija
112/178 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin sillon kp 30/30 negan, 35/30 sen haaleen haaleen värittömän haamujen haamun..ja nyt sit en tiedä milloin uskallan uudestaan testata...ja jos testaan ja se onkin negaa. Missähän menkat sit on? Se mua pelottaa eniten ja siks lykkään asiaa. Mietin kuitenkin, et maltanko odottaa perjantaiaamuun asti, jollei vuoto ala...Mitä mieltä olette?

Onnea vielä huomiselle Agra, Nevalaine ja Trust!! Pian ehkä pääsette piinailemaan ;O)

caliendre

Vierailija
113/178 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

caliendre- Nyt testaat ! Olen jännityksestä soikeena täällä jos sulle vaikka se luomulussa tulisi bdbdbdbdbdbdbdbdb

ON - Ultrassa käyty. Limis kaunis 8,7 ja siirto perjantai-aamuna klo 9 jos siis siirrettävää on..Vaikka meillä on 12 huurunenää pakkasessa niin mistä sitä ikinä tietää kun nyt viljellään yön yli..eli torstaina ottavat 2 sulamaan ja katsotaan mitä tuleman pitää..ja jos ne nuukahtaa niin sitten taas 2 sulamaan jne...jne...Tällä kertaa vain yksi hyvä (joka toivon mukaan tulee) niin siirretään. Kun sain tahtoni läpi kahdessa edellisesstä siirrossa että 2 siirretään , kun mies ei oikein tykännyt mutta suostuin kun pyysin kauniisti:) ja nyt sitten on mun vuoro taipua komporomissiin ja lääkärin mielestäkin parempi että on helpompi sitten se parempi valita kun vain yksi siirretään joten näillä eväillä mennään.

Ihanat progesteronit aloitin tänään*taputtaa* heti kun tulin töihin niin kävin veskissä ja sitten illalla uusi...mutta huomisesta alkaen aamuin,päivisin ja illoin....ja zumet jatkuu kuten ennenkin elikkäs 2x2/pvässä

Huomenna teillä joillakin alkaa piinapäivät..Jännittävää:))

Vierailija
114/178 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi alkioiden sulatus ja huomenna on siirto jos on siirrettävää. Nimittäin mulle oli tullut tänäiltana puhelu klo 19.32 tuntemattomasta numerosta enkä kuullut sitä. Nyt panikoin, että jos puhelu on tullut Naistenklinikalta (kun soittavat aina tuntemattomasta nro:sta) ja olisivat kertoneet, että alkiot eivät selvinneet! Voivatkohan ne vielä noin myöhään soitella? Ja mikseivät sitten soita uudestaan? Apua! Nyt on yöunet menetetty. Toivottavasti sitten ilmottavat aamulla aikaisin, ettei lähdetä turhaan ajelemaan, kun matkaakin on yli 300 km.

Nyt täytyy vaan toivoa, että se olisi ollut joku lehtimyyjä, kun ne soittelevat myös iltaisin!

caliendre, testaa nyt ihmeessä! Muakin jänskättää kauheesti jos vaikka plussaa......

Vierailija
115/178 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vielä pettyä ja menettää toivoa :O(Jotenkin en voi uskoa, et nyt oisin raskaana..kroppa temppuilee muuten vaan...

Nevalaine, en usko, et ne sieltä klinikalta noin myöhään soittelevat. Pidetään nyt peukkuja et sulatus ois onnistunut ja pääset huomenna siirtoon!! Onnea siihen...

Kiitos, kun jännitätte mun kanssa :O) Kyllä mä testaan sit torstaina..ehkä, jos uskallan!

caliendre

Vierailija
116/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki pääsivät nyt tänään siirtoon, kenen pitikin!!

Mulla nyt kp 38/30, ei menkkoja edelleenkään eikä muutakaan. Päästän teidät ja itseni tosiaan huomenna piinasta ja testaan, tietysti sen puhtaan negan, mitäs muutakaan, no onpahan sit testattu :O/ Ja viikonloppuna voi rauhassa serkun tupareissa sit nauttia muutamia drinksuja, jos raskaana ei olla...Jotenkin on edelleen tosi tosi epätoivoinen olo sen suhteen.

Toisaalta toivon yli kaiken ja luulen, et olen raskaana, mut toisaalta tosiaan pelkään sitä pahinta, et saan tuijottaa puhdastakin puhtaampaa valkoista testiruutua :O( Jo sit en ole raskaana, niin pitänee kai huomenna soitella klinikalle, et missä ne menkat viipyy ja kauankohan niitä mahdollisesti taas saa odotella..Kyllä ärsyttää!!

No siinä oli taas vuodatusta näin keskiviikon kunniaksi!!

Palataan asiaan...Ja tulkaahan siirtolaiset kertoilemaan sit iltapäivästä kuulumisia :O)

caliendre

Vierailija
117/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olikos joku muu jolle siirretään tänään? Mulla siirto nyt iltapäivällä Helsingin Väestöliitossa. Olen just töissä ja kyttään puhelinta, koska soittavat klo 11 mennessä jos ei siirrettävää tai jos viljelevät alkioita vielä lisäpäivän. Tämä siksi että jos molemmat on nyt ns. samanarvoisia niin katsotaan vielä päivä kumpi näyttää paremmalta. Siksi, että siirretään vain yksi joten yrittävät löytää parhaan.

Johan tässä taas jännitys nousee vaikka en pitkään aikaan edes ajatellu koko asiaa... Onnenpotkuja kaikille!

Vierailija
118/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain polilta " käskyn" ite soitella aamupäivällä niitten huurunokkien kohtalosta, ja nyt mietin kuumeisesti että monelta sinne klinikalle vois alkaa soitteleen? Ku en muista yhtään miten se viime kerralla, sen ivf:n aikaan meni, että soittivatko ne sieltä vai minä täältä

Jonkinasteinen paniikki on kyl nostamas päätään, vaik koitanki olla kamalan " cool" :D Ehkä tää lunssa vie osansa tästä innostuksesta, niin karsee nuha ettei mitään rajaa. Onneks ei näytä olevan kuumetta kuitenkaan...

Meillä pakastettiin muuten vaan sellasia hedelmöityneitä munasoluja, eli niitä ei oltu viljelty viel yhtään sillon. 4kpl sellasia on (oli) pakkases ja ainaski lekuri sano että tuollaisina pakastettuina niiden selviytyminen sulatuksesta on riskittömämpää ku jo valmiiks jakaantuneiden? En tiedä mitä sit tarkotti.. Eli eniten mä kai jännitän sitte sitä et onko ne ihan huonolaatusia, etteivät ole jakaantuneet ja siirrettävää ei oliskaan... Toista ivf:ää ei meille varmaankaan tehtäis, ei ainakaan tänä keväänä... Sit pitäs haudata haaveet syksyyn saakka....

On tää vaikeeta :/

Vierailija
119/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kovasti tsemppiä tämän päivän " siirtolaisille" : Trust, Nevalaine ja Agra!!! Kovasti tarrasukkia lähetetään täältä pikku huurunenille!

Ja sitten Caliendre... kovasti täälläkin jännätään!!! Malttamattomana odottelen sun huomista testiä. bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb...

HaikaraHukassa: Sulle kanssa onnea perjantain siirtoon. Toivottavasti siellä on sitkeä pikku kaveri joka selviää sulatuksen ja pääsette siirtoon. Meillä on tosiaan hyvin sama tilanne ku teillä. 12 alkiota pakkasessa, ja vaan yks siirretään (mikäli siirrettävää...). Mies kun ei edes neuvottele kahden alkion siirrosta.

ON: Mua alkaa kyllä kanssa jo jännittää, kun niin moni täällä on jo päässyt tositoimiin... Mulla huomenna ultra, saas nähdä miten on limis kasvanut. Jospa minäkin sitten huomenna tiedän jo mahdollista siirtopäivää. Ilmoittelen illalla tai perjantaina. Oon huomenna iltavuorossa töissä klo21 asti. Töissä ei oikein näillä sivuilla viitti surffata, aina kun on silmäpareja selässä. Vaikka mä oon kyllä avoimesti puhunut näistä hedelmöityshoidosta töissä. Harva vaan tietää, että just nyt on hoito menossa.

Mutta, palataan asiaan taas huomenissa tai perjantaina.

-Auris-

Vierailija
120/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelee caliendre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi