Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS viikolla 6...

03.01.2007 |

Hei!

Kaipailisin seuraa ekaan PASsiin. Olen pinoutunut aiemmin tuolla PCO-plikoissa, mutta se pino on viettäynyt viimeajat hiljaiseloa.

Taustaa sen verran, että mulla on PCO. Ikää 31v. Yksi lapsi on, joka Clomifenilla alkunsa saanut, tyttö 01/02.

Kakkosta on yritetty 06/04 alkaen. Clomifenit kokeiltu, niillä yksi kohdunulkoinen raskaus (01/05), jonka myötä menetin toisen munatorven. Yksi IUI tehty 08/06 joka tulokseton sekä eka IVF 11/06, josta niinikään negaa. IVFn myötä saatiin hyvä määrä alkoita pakkaseen, 12kpl jotka kuudessa oljessa pakkasessa.

Nyt siis seuraavasta alkavasta kierrosta edessä eka lääkkeellinen PAS. Terolutia alan popsia tulevana perjantaina, että saadaa vuoto ajallaan alkamaan. Omien laskujen mukaan PAS menee tuonne viikon 6 paikkeille. Onko muita samoihin aikoihin hoidoissa olevia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

Terveisin: Auris

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että sinäkin olet Fertinovalla , niinkuin mekin. Onko teille Niklas vai Annika? Meillä Annika. Nyt tosin ultran ja siirron tekee Niklas kun Annika on poissa juuri viikon 5.

Meillä on pakkasessa 5 olkea myös. 3:messa on 2 huurunenää ja 2:dessa 3 eli yht. 12 jäljellä. Tällä kertaa viljellään päivä pidempään että saataisiin 8-soluinen mukaan.

Onnea tulevaan !

Vierailija
142/178 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täsä kävi näin, että toiveet luomuplussasta nousevat pilviin...

Ihan kuin ei tarpeeksi monta kertaa ole tullut koettua samaa.

Nyt kuitenkin menossa kp34 tai 35. Yleensä menkat 32-34. Viimeksi kp 32.

Ja ovistesti näytti vahvempaa viivaa jo kp13 (kp 14 oli vielä vahvempi viiva).

Sama homma kuin caliendrella, että testasin ohimene ovista myös joskus myöhemmin kp 20 jotain ja vahva ovisviivahan siinä. Siis Toivottavasti ei viittaa johonkin häikkään!

eikä kierron venyminenkään tunnu kivalta, kun tarkoitus oli tehdä PAS luonnolliseen kierton ja kaikki saattaa olla ihan sekaisin :(.

Ja nyt siis tämä luomuplussa-ajatus alkaa vallata mielen.

Suklaanhimoa on ollut koko kierron ;) joten siitä ei voi päätellä mitään (yleensä menkkapäivänä tai edellisenä on PAKKO ostaa suklaarusinoita). Myöskään rinnat ei oo kipeät, eikä tunnu juuri alkavankaan. Outoa!

Väsymys on armoton!!! kävin jopa verikokeessa sen takia. MUTTA nukuin joululomallakin ihan kamalasti ja silloin en ollu raskaana.

Mites muilla???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutintti toi kertomasi oli kuin mun kirjottamaa..

Mulla edelleen myös tuo rintojen kipeytymättömyys hämää...menkat pitäis alkaa ylihuomenna tiistaina, nyt kp28/30..mutta mitään siihen vittaava ei ole. Tosi kovaa valkovuotoa vaan, joka nyt tosiaan kirkasta vetist' , ihan ovislimankin tyylistä ajoittain jo muutamanapäivän ollu, mutta ei kai nyt ovista pitäisi olla, eikä ne limat montaa päivää kestä?!! Kaikki on ihan sekaisin mun kropassa...

Aion kyllä testata tiistaina ekan kerran, jos menkat ei ala. Mua nyt epäilyttää, et jos mulla onkin se ovis nyt, no miten tässä voi enää niihin ovistesteihinkään luottaa kun 2 krt kierrossa näyttää plussaa?! Nyt en enää niillä testaa..Kuitenkin ton kp 14 oviksen jälkeen, on lämmöt ollu aamusin korkeella, et aika outoa sekin?!!!!! Ja nytkin edelleen korkealla, illallakin 37,2 (vaikka siitähän ei mitään voi päätellä) mut kuitenkin, eikös ne lämmöt nouse vasta oviksen jälkeen?? Mä oon ihan sekaisin kaikesta. Ja masua nippaili sillon kp14 aikaan ja nyt muutama päivä sit, mut nyt ei mitään tunnu....

PAS jokatapauksessa sit venyy kunnes menkat alkaa, tietty toivon yli kaiken et ei ala..

Sulle kans pikkutintti peukut luomuplussan puolesta!!!! Kuulostaa hyvältä :O)

Muakin kiinnostaa muiden kuulumiset?

Nyt pitää mennä taas..

caliendre

Vierailija
144/178 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään aika moni näyttää olevan hieman odottelevissa tunnelmissa menkkojen suhteen ja liityn minäkin siihen joukkoon...

Perjantaina jo heitin kirveen kaivoon, kun aamuisella vessakäynnillä tuli pyyhkiessä verta, mutta päivällä ei sitten enää tullutkaan kuin muutama ruskea tuhru, mutta ilman ph-suojaa pärjäsi ja tää sama on nyt toistunu sekä la että su. Eilen kyllä tuli vähä veristäkin tuhrua ja aamullla mahas juiji menkkamaisesti, mutta ei silti alkanut enempää tuhruttamaan ja nyt tänään ei oo tullut mitään, muuta kuin pyyhkiessä hieman ruskeaa... Kiinnostaa varmaan kiviäkin.... Yleensä mulla on kyllä ennen menkkoja neljän päivän tuhrut, mutta tällöin tuhruttelu on kyllä runsaampaa, eli joutuu pitään ph-suojaa koko ajan... Nyt sitten käyn vessassa kurkkaamas housuihin puolen tunnin välein, on tää hullua... Tänään siis kp 28/28...

Vierailija
145/178 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot testannu vai vieläkö odottelet...vai alkoiko menkat?

Mulla edelleen ei mitään vuotoa, muuta kuin sitä ovislimamaista valkovuotoa, eikä rinnoissa mitään tuntua..päätä alkoi nyt iltapäivästä särkeä ja vähän on ekaa kertaa mahaa vääntänyt kerran menkkamaisesti. Että jos ne menkat sit sieltä alkavat ilman normaaleja oireita..en olis siitä yhtään yllättyny :O( Yleensä mullakin sitä tuhrua tulee 2-3 päivää ennen menkkoja, nyt ei mitään..

Mutta katsellaan huomiselle..

Mitäs muille?

caliendre kp 29/30

Vierailija
146/178 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päivällä tuli semmoset meikäläiselle ihan tavanomaiset ennen-menkkoja-tuhrut, mutta ne jäikin sitte ainokaisiksi, nyt ei oo taas tullut mitään. Menkkamaista juijintaa kyllä on ollu ja uskon, että kyllä ne sieltä huomenna tulee. En aio testailla, kun ehkä vasta torstaina, jos ei silloinkaan oo tuhrut yltyny...

Tää on vaan aika hauskaa, kun meidän taloudes on nyt yks toinenkin, joka haluais olla raskaana, eli meidän koiralla on valeraskaus! Sen nisät on paisunu ja se vinkuu ja tekee pesää koko ajan...hoh hoi meidän perheen naisia... On siinä ukkoparalla kestämistä! Luin yheltä koira-palstalta, että yks koira oli tullut valeraskaaksi ja emäntä oli ihmetelly kummallista ajankohtaa ja samalla myös itse tehny raskaustestin ja niinhän siinä olikin käyny, että emäntä oli raskaana! Susilaumassahan vaan päänaaras tekee pentuja ja muut on sitte valeraskaana, jotta voivat imettää pentuja eli voishan tuota soveltaa ihmismaailmaankin...

Vierailija
147/178 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sitä on näin vietävissä... kaikki on jo tullut ajatusten taustalla spekuloitua, vaikka ei ole MITÄÄN JÄRKEä kuvitella olevansa luomusti raskaana!!!

Tänään mulla on ollu kp 35/36. (en ole ihan varma aloituspäivästä). huomenna saattaa siis olla jo kp 37.

Ja ovisviivat siis kp13/14. Joo... kuulostaa tietty tosi hienolle, jos ei tiedä, että mä olen ollut VALEraskaana jo monta kertaa! Silloin kun saatiin spermatestin tulokset ja samalla ICSI-tuomio, mun kierto venähti 60 :een!!! Olin ihan valeraskaana. Tollasta kiertoa ei ole onneksi ollut ennen eikä jälkeen. Ja tuosta sii reilu 1,5 vuotta aikaa.

Joo. Kyllä kaikki tuhrut ja limat kuuluu tänne palstalle eli antakaa tulla vaan kuvailuja ;).

Itsellä tänään ekaa krt vähän kermamaista valkovuotoa ja ehkä tissikin vähän aristelee. eli eiköhän täti kaarra kohta pihaan ja käännä hanat täysille :(. Mulla on muutenkin tosi runsaat menkat saati pitkässä kierrossa, kun limakalvoa on sperpaksut riekaleet tulossa ulos. yäk.

Eniten harmittaa, että mulla se luonnollisen kierron PAs tulossa, eikä tää oikein vakuuta.

Pitäisköhän huomenna ostaa r-testi. En millään viittisi käydä TAAS apteekissa. Mutta loppuisi tää PIINA, että pääsis taas PIINAILEMAAN.

Toiveikkaana huomiseen.

Tsemppiä siskot!! Kohta on alkioita kyydissä. Huii... (vai olisko jo nyt.....)

Vierailija
148/178 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snyqq ja Pikkutintti? Joko on tilanne selvinnyt, ollakko vaiko eikö -raskaana siis... Toivottavasti saatte pian selvyyden tilanteeseen. Mites caliendre, joko vuoto alkoi?

Mulla alkoi vuoto eilen, ja aloitin Zumenonit. Eli popsin niitä 3 tbl päivässä ja ultraan meen ens torstaina kp11. Sen ultran perusteella sitten mietitään sitä sulatus- ja siirtopäivää... Eli, nyt vaan sitten odotellaan...

Onko kellään kokemusta Zumenonista? Millaisia sivuvaikutuksia odotettavissa?

Eipä nyt muuta, kuulumisiin.

-Auris-

Vierailija
149/178 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AURIS - Kokemuksia on Zumenonista kahden PAS_sin verran ja tämä tuleva PAS_mukaan lukien.

Itselläni on aikamoinen vätytys:) menossa ja en saa nukuttua , pyörin ja pyörin on kuuma ja kylmä jne..ja tämä on tuttua aikaisemmista PAS_seista.. Joillekin tosin ei tule mitään ihmeempiä oireita, toivotaan että kuulut niihin:)Mutta näihin oireihin auttaa liikunta. Kun käyn kunnon hikitreenin salilla niin ärsytys on vähän laskenut.

Me mennäänkin melkein samoissa. Mulla on ultra tiistaina(30.1)kp12 ja sitten katsotaan milloin siirretään , sillä varauksella että siirrettävää jää..kun nyt tehdään pidempi viljely huurunenille kuin edellisillä kerroilla.

Toivotaan , että joku nappaa se luomulussan*peukuttaa*

Kirpeää pakkaspäivänjatkoa

Vierailija
150/178 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto ei ole alkanut, tänään kp 30/30. Tein aamulla negatestin Aconin 10-testillä, joten tuskin olen raskaana..vaikka edelleenkään ei rinnat ole kipeät tai ole muutakaan normaaliin PMS-oireisiin viittaavaa ilmassa.

Eli siis taas odotellaan, siirtyy tämä PAS sit varmaan viikolle 7 ainakin...:O( mäsentaa aina odotella. Hienoa, et -Auris- ja HaikaraHukassa, olette päässeet jo Zumenonien aloitukseen!! Voi kunpa minäkin jo...

Pieni toive tietty vielä siitä luomusta on...mut hyvin pieni. Jos ei menkat ala, teen uuden testin vasta perjantaina.

Mites Snygg ja Pikkutintti?

Tämmöstä tänään tänne..

caliendre

Vierailija
151/178 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Esittäydyn minäkin kun olen ekaa kertaa " passaamassa" .

Lasta yritetty neljä vuotta. Minä 34v, mies 40v. Mitään vikaa ei ole löytynyt kummastakaan. Teimme alkuun kaksi inseminaatiota, niistä negaa. Viime vuonna tuli ensimmäisestä IVF:stä plussa. Olimme onnesta soikeita... Raskaus sujui hienosti mutta täysin yllättäen vauva kuoli kohtuun rv 32. Ei voi kuvailla kuinka musertavaa oli pitää sylissä kuollutta pientä vauvaa, omaa poikaani. Mitään syytä kuolemaan ei löytynyt, ei minusta eikä vauvasta. Sellaista vain joskus tapahtuu.

Syksy oli niin synkkä. Mutta ihmisen mieli on ihmeellinen, se laittaa taas ajatukset eteenpäin ja nostaa toivoa. Ei kai sitä muuten voisi elää. Niinpä mekin aloitamme yritykset uudelleen. Ensi viikolla PAS luonnolliseen kiertoon.

Tsemppiä kaikille...

Agra

Vierailija
152/178 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani puolestasi.

Minulla tuo menetys oli jo 15. raskausviikolla ja sekin on ollut välillä ylivoimasta kestää.

Jaksamista sinulle!! Toivottavasti olet saanut tukea ja apua.

Hienoa, että olet mukana pinossamme ja postitiivisena kohti PASia ja sen jälkeen me kaikki vasta positiivisia olemmekin ;)!

Mies toi apteekista testin, joten kai se on uskallattava kohdata kohta pettymys...

testaan illalla.

Palataan.

Vierailija
153/178 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten kirjoititkin ihmismieli on tässä suhteessa onneksi armollinen. Toivon erityisesti sinulle erittäin paljon plussatuulia ja onnea seuraavaan yritykseen.

HaikaraHukassa, en ole enää Fertinovassa vaan nyt taas Naistenklinikalla. Aloitimme Fertinovassa, koska jonot olivat silloin vajaa kolme vuotta sitten julkisella puolella niin pitkät. Silloin olimme Niklaksen hyvässä hoidossa.

Omaa napaa: minullahan tuli täti kylään justiinsa Naikkarin suunnittelukäynnin yhteydessä, joten ultra määrättiin heti suoraan ensi maanantaiksi. Jännä yhteensattuma kun luulimme todellakin, että vasta parin kuukauden kuluttua päästään mukaan. Nyt vaan täytyy toivoa, että kierto on normaali kun on minullakin ollut noita " valeraskauden" oireita hoitojen ohessa ja varsinkin kun on odottanut pääsevänsä piinailemaan.

Aloitin juuri työt äippäloman jälkeen, tosin osittaisella hoitovapaalla, joten tuntuu siltä, että tämä piinailun odotus ei ole ollenkaan niin mielentäyttävää kuin edellisillä kerroilla. On tietysti niin paljon muuta mietittävää ja aikataulujen sovittamista, ettei ehdi koko ajan mahdollisuuksia ajatella - varmasti hyvä niin, kun muistelen edellisiä kertoja.

Onnea kaikille!

MonaKatariina

Vierailija
154/178 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanotto sinulle ja miehellesi pienen poikanne menetyksen takia. Tiedän mitä käyt ja olet käynyt läpi, sillä oma esikoistyttömme menehtyi samalla tavoin rv 36+ v. 2004. Menetys tuntuu vielä erityisen julmalta siitä syystä, että vauvaa on niin pitkään toivottu ja hänet on hoidoin aikaan saatu (meillä ekan IVF:n eka luomu-PAS onnistui). Kuvaavaa on juuri tuo, että raskaus sujuu kuin oppikirjan mukaan, kunnes sitten yhtäkkiä kaikki onkin mennyttä. Sitä ei jotenkin oikein voi ymmärtää. Ihanaa, että jaksatte kuitenkin taas katsoa eteenpäin ja jatkaa yrittämistä.

Meillä tytön kuoleman yhteydessä paljastui, että olemme suom. tautiperintöön kuuluvan peittyvästi perinnöllisen sairauden kantajia mieheni kanssa, ja aikaa on kulunut paljon, sillä tänä aikana ko. sairauteen on kehitetty alkiodiagnostiikka. Meillä on nyt parhaillaan käynnissä toinen alkiodiagnostiikka-ICSI, josta punktio osuu vkon 5 loppuun ja siirto vkon 6 puoliväliin (jos kaikki menee hyvin ja siirtoon päästään).

Syksyllä tehdystä ensimmäisestä diagnostiikkahoidosta ei hyvästä blastokystistä huolimatta tullut plussaa (mä tosin en usko meidän kohdalla tuoresiirtoon juurikaan, onhan niitä jo 2kpl takana, ja aina hCG alle 1 eli ei edes kiinnittymisen yritystä). Pakkaseen saatiin yksi alkio, mutta siitä taas ei saatu diagnostiikassa tulosta, joten emme sitä ainakaan vielä tässä vaiheessa uskalla käyttää, vaan kokeillaan uudella hoidolla sen sijaan. Toivottavasti niitä arpalippuja tällä kertaa jaettaisiin meille vähän enemmän kuin viimeksi!

Kovasti peukkuja täältä kaikille vkon6 siirtolaisille! bd

Ihan erityisesti sinulle Agra toivon sydämestäni loppuun asti pysyvää plussaa tuosta luomuPASsista ja että tällä kertaa saatte synnärillä nähdä vastasyntyneen vauvanne viisaan katseen ja viette mukananne kotiin asti eläväisen ja terveen lapsen.

Vierailija
155/178 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Agra mukaan! Kyllä veti hiljaiseksi tuo sun tarina. Toivon todella, että nyt sulla onnistuisi tuo mahdollinen raskaus loppuun saakka. Kyllä oma keskenmenokin rv 17+5 tuntuu pieneltä tohon verratuna..Samoin Auringonkukalle paljon onnea uuteen hoitoon ja sinäkin sen nyytin syliin asti olet viimein ansainnut!!

Kyllä joitain ihmisiä koetellaan sitten toistenkin edestä, mutta pitää ajatella, että kaikesta selvitään entistä vahvempina. Vaikka tapahtuneet todella epäreiluja ovatkin...

Mulla ei edelleenkään rinnat ole kipeät...ja minkään sortin vuoto (paitsi runsas valkovuoto) ole alkanut....?!!!!! Kauankohan tässä pitää vielä odotella?! Ja lämmöt aamuisin korkeat.. ja iltaisin myös 37,2...

Mites muilla? Pikkutintti joko testasit, entä Snygg yltyikö vuoto? Entä muiden kuulumiset?

Palaillaan...

caliendre kp 31/30

Vierailija
156/178 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle Auringonkukka!!

Tosiaan tulee sanaton olo. Sydämestäni onnea hoitoon myös sinulle!!!

Tähän perään tuntuu tyhmältä alkaa kertoa omista vuodoista ym, mutta titletään tässä samalla.

Eilen tein r-testin ja ketään tuskin yllätti (vaikka mies taas jännitti niin liikuttavasti :( ), että ruutu oli jälleen valkoinen.

Tänään siiten aamulla kp37/38 (?) pyyhkiessä verta ja hurrasin jo, että nyt ne alkaa ja pääsee kp 12 sinne ultraan ja homma etenee... mutta ei mitään vuotoa sen jälkeen. Äh. Olis paras saada hanat huomenna auki, että luonnollisesta kierrosta olisi jotain rippeitä jäljellä - lisäksi pääsisin just sinä päivänä helposti Hkiin.

Rasittavaa on se, että ens viikolla aloitan uudessa työpaikassa sijaisena ja heti seur viikolla tää ultramatka hkiin eli koko päivä pois ja toivottavasti sitten siirron takia pian myös...

Tulkaahan kertoileen kuulumisia.

Kuulolla ollaan.

pt

Vierailija
157/178 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutintti toivotaan, nyt et se vuoto sit alkais jos on alkaakseen tai sit tulisi se toinen vaihtoehto, et olisitkin raskaana, mut testi ei vielä näytä sitä.

Mulla ei siitä vuodosta ole toivoakaan, nyt kp 32/30, rinnat ei edelleenkään myöskään ole kipeät. Mulla jomotti eilen alamasuun oikealla lähes koko illan ajoittain...sellasta menkkamaista jomotusta. Luulin jo, et se vuoto alkaa, mut ei..ja sit vähän niin kuin ois supistellu (?) välillä mahaa yhdestä kohtaa...outoja tuntemuksia..

No odottelen nyt, et se tulva alkaa ilman normaaleja oireita..en tiedä uskallanko huomennakaan testata uusiks, jos odottelis ens viikolle, ellei vuoto ala sitä ennen. Aamulämmöt taas oli korkealla..

Ärsyttää vaan suunnattomasti, kun taas hoito venyy ja elämän suunittelmat pitkittyy :O( No tänään on esikoisen 3v-synttärit, joten saa ajatuksia muualle. Ja virallisesti huomenna olen sit työtön..hoidan kaverin tyttöä onneksi päivisin, et jostain edes tulee vähän rahaa. Olen väliinputoaja työttömyyskorvaustenkin ja ansiosidonnaisten suhteen, työssäoloehto ei täyty, olin vaan 8,5kk ennen äippälomaa töissä ja vaaditaan se 10kk ja miehen tulot ylittää työmarkkinatukeen oikeuttavan tulorajan..eli en sais muuta kuin lapsilisän, ellen hoitaisi tätä toista lasta :O/ Irtisanouduin vakityöstäni viime marraskuussa, kun sinne en monestakaan syystä halunnut palata ja suunnitelmat ei sillein toteutuneet, et olisin voinut suoraan uutta äitiyslomaa jatkaa...

Mutta se siitä vuodatuksesta.

Missä muut ovat, kun niin hiljaista on??

caliendre

Vierailija
158/178 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli monia tosi surullisia kohtaloita! Ootte te vaan vahvoja, kun ootte tuollaisista selvinneet! Minä myös toivon etenkin teille nyt onnistumista loppuun asti!!!

Kuten otsikkokin kertoo tuhrut yltyivät tänään menkoiksi, mitä tässä jo pari päivää uumoilinkin. Olin enemmänkin tyytyväinen, että menkat vihdoin alkoivat! Varasin ultran ens viikon perjantaille ja nyt rupesin miettimään, onko se liian aikaisin (kp 8)? Milloin teillä muilla, joilla on jo menkat alkanu, on ultra? Koska sen siis pitäis olla?

Caliendre ja muut menkkoja odottelevat: toivotaan, että ne sieltä pian alkaisivat tai sitten jospa eivät alkaisikaan ;)

Vierailija
159/178 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 33/30 eikä merkkiäkään edelleenkään vuodosta saati tissikivuista ja aamulämmöt jo 36,8 tänään, eilen vielä 36,7?!!! Jomotustakaan ei ole nyt ollut. Olen päättänyt, että en testaa kuin vasta sunnuntaina, jos ei menkat sitä enne ala. En vain oikein jaksa uskoa, että tässä jostain luomuihmeestä olisi kysymys...se olisi aivan liian hyvä asia ollakseen totta. Jospa ne menkat nyt muuten vaan ovat poissa ja kierto sekaisin hoidon jälkeen.

Pakko vielä myöntää, et tein ovulaatiotestinkin vielä kp30/30 ja se näytti plussaa silloinkin...siis musta tuntuu, et se on koko ajan näyttäny sitä kp14, kp24 ja kp30...mä en taida oikein luottaa noihinkaan testeihin..Mut kun ne valkovuodot ja limat oli niin ovismaiset kp30 ja normaalia tissikipua ei ole ollut, niin aattelin, et jos en vielä ollukaan ovuloinu vaan vasta nyt...mutta nyt olen enemmän kuin sekaisin noista tikuista. En enää luota mihinkään. Ja mitähän sit, jos/kun sunnuntaina r-testi näyttää negaa eikä menkat ala siltikään...mitä sitten?Kauankohan niitä saa odotella....Auttakaa mua!

Onko muilla ollu epäonnistuneen hoidon jälkeen menkat kauan poissa? Kiinnostais tietää...Kun ahdistaa nyt tämä asia suunnattomasti.

No onneks vietetään tosiaan näitä esikoisen synttäreitä vielä koko viikonloppu, niin ei ehdi asiaa koko ajan murehtia. Mutta kyllä olen kateellinen teille keillä menkat jo alkoi....pääsette tositoimiin taas :O/

Snygg hienoa, että sullekin se täti sit tuli. Pääset aloittelemaan...Mites pikkutintin vuoto, onko yltynyt? Mitäs muille, on niin hiljaista?

Menen tästä lasten kanssa kohta ulos tonne tuuleen ja tuiskeeseen, jospa se sais ajatukset taas hetkeksi muualle :O)

Viikonloppuja!!

caliendre

Vierailija
160/178 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Agra ja Auringonkukka.

Kirjoittelenpa minäkin kuulumisia pitkästä aikaa. Mulla on menossa kierronpäivä 11, eli aloitin Progynovat 16.1, 1 tabletti 2 kertaa päivässä. Jotenka PAS onkin jo viikolla 5. Tänään kävin ultrassa ja limis oli 8,7mm. Naikkarilta soittivat ,että Lugen aloitus on sunnuntaina ja siirto ke 31.1!!!!! Kyllä nyt jänskättää! Kunpa pikkuiset vaan selviäisivät sulatuksesta, ne kun ovat meidän ainokaiset ja viimiset.

Onnea matkaan kaikille pinoutuneille ja toivottavasti menkat pian alkaa niillä jotka sitä niin kovasti odottavat ja pääsisitte jännäilemään....