Mitä te muut sinkut teette nyt?
Minä makaan sohvalla peiton alla, syön irtokarkkeja ja kattelen telkkua. Nämä hämärät ja kylmät ilmat on kivoja kun voi vaan löhötä.
Kommentit (78)
Istun tässä sohvalla ja mietin jaksaisko köpötellä keittiöön keittämään vedet cappuchinoon. Jalka on kipeä, joten ylösnousukin on tuskallista. Syödäkin vois jotain ehkä.
Olin eilen treeneissä myöhään, sitten vähän valvoin ja lämmitin saunaa. Nukuin aivan ihanan hyvin ja nyt juon kaikessa rauhassa aamukahvia lämpimien peittojen alla sängyssä. Tänään on en tee mitään-päivä. N43
Vierailija kirjoitti:
Saunavuoro alkoi 12 minuuttia sitten.
Hyi, inhottaa ajatuskin kerrostalosaunassa saunomisesta.
Vierailija kirjoitti:
juon nyt aamu kahvia
Ja sitten toivottavasti siirryt opiskelemaan viimeinkin hiukan yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nukahtanut eilen illasta kesken kaiken ja heräsin viiden aikaan ja keittelin sitten aamukahvit, jotka nautin pitkän kaavan mukaan. Mikäpä siinä.
Hei, niin minäkin heräsin jo klo 5, vaikka on vapaapäivä, ja kahvia kans ensimmäiseksi. 😁
No se oli varmaan se, mikä ilmiselvästi tuoksui aamulla kun käänsin kylkeä. Olin unissani lähes vakuuttunut, että joku on tullut asuntooni kahvin keittoon.
Vierailija kirjoitti:
Join juuri aamukahvin ja katselen samalla telkkaria ja selaan tätä typerää palstaa. Ärsyttää kun eilen illalla taas napostelin jotain suolaista koko illan ja nyt on tosi tunkkainen ja turvonnut olo. Kävin vaa'alla, järkky, olen lihonut kesästä taas 2 kg. Ällöttää, kun pitäisi saada vähintään 10 kg pois, 15kg ois huippua. Istun päiväkaudet koneen ääressä töissä, sitten kotiin ja syön ja syön vähän väliä jotain, en jotenkin jaksa lähteä edes kävelemään tuonne pilkkopimeään, kylmään ja liukkaaseen.
Näin ikisinkkuna tuo napostelu ja herkkujen syöminen on kuin joku lohduke johon turvautuu yksinäisinä iltoina (ja niitähän riittää). Pitäähän elämässä olla edes joku ilo, kun ei nyt oo oikein mitään muutakaan, inhoan työtänikin eikä minkäänlaista miesystävääkään oo ollu 7 vuoteen. Yhtä kaipaan edelleen kovasti ja traumat vaivaa, kun ei vaan saa sitä loukatuksi ja jätetyksi tulemista ja ikävää mielestään.&nbs
Osta hyvä nastakengät ja mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunavuoro alkoi 12 minuuttia sitten.
Hyi, inhottaa ajatuskin kerrostalosaunassa saunomisesta.
Miksi? Oma olisi paras, mutta meillä on pieni ja kodikas sauna. Ovetkin saa lukkoon.
Aamukahvit ja palstan selaus. Siivousta ja paikkojen järjestelyä, viimeisen kuukauden vetänyt lonkkaa eli laiskottelut. Söin eilen pahoja sipsejä ja nyt harmittaa. 5kg tullut kesästä, vaatteet kiristää.
Päivemmällä lenkille ja taloyhtiö saunaan. EBtä ei taida tulla, ehkä jokin leffa tai kirja.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin töissä tänää.. meinasin mennä baariin mutta ei oo rahaa! Tai no mitä mä siellä baarissa koska naiset on sielläkin niin nirppanokkia kun ei kelpaa pullukkanaisille mies jolla on mahaa..
Ei hapan mies ketään kiinnosta.
No ei kyllä lihavakaan.
Pieni tanakkuus ei haittaa. Eikä muukaan ylipaino, jos ei nyt puhuta hengenvaarallisista elämäntavoista (sairauksia ei lasketa, niille ei voi mitään).
Tulin töistä puoli tuntia sitten ja kävin koiran kanssa lyhyen lenkin. Nyt istun sohvalla kasa vilttejä ylläni, juon kahvia ja yritän sulattaa ja lämmittää itseni ennen kuin pitää taas lähteä koiraa viemään ja töihin. Kananuudeliwokkia teen ruoaksi jos kykenen. Olen ihan jäässä!
Ajattelin vastata, mutta sitten tekemiseni muuttui palstailuksi.
Tein lumityöt, kävin kaupassa, paistoin rieskoja ja nyt alan kahville. Sitten saunaan, jonka jälkeen neulon sukkaa. :)
Juon kahvia, katson jääpalloa ja yritän samalla tehdä koulutehtäviä joiden palautuspäivä on tänään.
Vedin äsken tuhkat pois leivinuunista ja laitoin perunakattilan sinne. Lihapullat laitan kohta myös, pitää vaan odottaa että uunin lämpö vähän laskee ja tasoittuu. Palstailen sillä aikaa ja katson urheilua. Parin tunnin kuluttua töihin, sitä ennen pitää etsiä vielä vähän lämpöisempää kerrastoa päälle.
Olen nukkunut koko viikon aikana alle 20 tuntia. Kova närästys, selkäkipu ja poskiontelontulehdus aiheuttavat sen etten kykene olemaan makuuasennossa.
En pysty muutenkaan nukkumaan kuin selälläni ristiselkäongelmien takia. Koko yö samassa asennossa. Koitapa itse samaa
Lisäksi homeoireilen kylpyhuoneen kosteusvaurion takia.
Mun elämä on ollut pelkkiä vastoinkäymisiä jo 17 vuotta muutenkin. Olen pitkäaikaissairas ja minulla on uskomattoman paska tuuri muissakin asioissa vuodesta toiseen.
Olen elossa ainoastaan höperöityneen äitini takia. Mietin päivittäin miten hän pärjäisi jos tekisin viimeisen tekoni. Viivytän sitä vaikka olisin valmis lähtöön vaikka samantien.
Sinkkuutesi ei jotenkin yllätä.