Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut sinkut teette nyt?

Vierailija
24.11.2023 |

Minä makaan sohvalla peiton alla, syön irtokarkkeja ja kattelen telkkua. Nämä hämärät ja kylmät ilmat on kivoja kun voi vaan löhötä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin menettäneeni nyt myös ystävän. Tosin ei hänestä järin isoa iloa ja seuraa ole viime vuosina enää ollutkaan, lähinnä yksin olen ennenkin jo saanut olla ja pitänyt pääasiassa yksipuolisesti yhteyttä häneen ja ystävyyssuhdettamme hengissä. Nyt kun hän kävi paikkakunnalla, mutta ei edes kertonut siitä minulle, tajusin, ettei semmoisen kanssa kannata koittaa jatkaa. Hän on pimittänyt paljon muitakin asioita vuosien varrella minulta. Todellakin ansaitsen parempia ystäviä!

Toistaiseksi ystävän ja juttuseuran korvikkeena pidän päällä jotain Youtube-videota, jos hiljaisuus kyllästyttää ja haluaa kuulla ihmisten puhetta. Taustalla kun joku jutustelee siinä samalla, kun tiskaa tai laittaa ruokaa, niin se on aika kivaa ja poistaa yksinäisyyden tunnetta. Telkusta tuleva sitcom-viihdekin auttaa, jos illalla tympäisee.

Vierailija
42/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala flunssa päällä ja kuumetta 39 astetta, eilen menin nukkumaan klo 17.00 ja heräsin klo 6.30 tänä aamuna, jalat raskaat kuin tukit, ei jaksa kuin maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen just että tuo aamupuuro hautuu loppuun ja sen aikaa selailen nettiä. 

Vierailija
44/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin menettäneeni nyt myös ystävän. Tosin ei hänestä järin isoa iloa ja seuraa ole viime vuosina enää ollutkaan, lähinnä yksin olen ennenkin jo saanut olla ja pitänyt pääasiassa yksipuolisesti yhteyttä häneen ja ystävyyssuhdettamme hengissä. Nyt kun hän kävi paikkakunnalla, mutta ei edes kertonut siitä minulle, tajusin, ettei semmoisen kanssa kannata koittaa jatkaa. Hän on pimittänyt paljon muitakin asioita vuosien varrella minulta. Todellakin ansaitsen parempia ystäviä!

Toistaiseksi ystävän ja juttuseuran korvikkeena pidän päällä jotain Youtube-videota, jos hiljaisuus kyllästyttää ja haluaa kuulla ihmisten puhetta. Taustalla kun joku jutustelee siinä samalla, kun tiskaa tai laittaa ruokaa, niin se on aika kivaa ja poistaa yksinäisyyden tunnetta. Telkusta tuleva sitcom-viihdekin auttaa, jos illalla tympäisee.

--> älä ihmeessä lähde tuohon ajatteluun, että menetit ystävän, jos muuten pidät hänestä ja tulette juttuun. Ei ystävä ole velvollinen olemaan aina sinuun yhteydessä kun käy paikkakunnallasi, eikä hän ole sinulle tilivelvollinen joka asiasta. Kuulostaa lapselliselta tuollainen vaade. Te olette 2 erillistä ihmistä joilla on omat elämät. Voi olla ihan hyväkin ystävä ilman että kertoo koko elämätään koskevat asiat toiselle.

Anna hänen olla oma itsensä ja hän tekee mitä tykkää ja sitten kun olette yhteydessä tai tapaatte niin nautit hänen seurastaan ja juttelette omia, teille yhteisiä juttujanne. 

Vierailija
45/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin ja imasin pari lonkkua darraan. Vetäsin hanskaan ja nyt suihkun kautta kavereille porukkalla tissuttelemaan ihan koko päiväksi. Alkuillasta baariin.

Vierailija
46/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join juuri aamukahvin ja katselen samalla telkkaria ja selaan tätä typerää palstaa. Ärsyttää kun eilen illalla taas napostelin jotain suolaista koko illan ja nyt on tosi tunkkainen ja turvonnut olo. Kävin vaa'alla, järkky, olen lihonut kesästä taas 2 kg. Ällöttää, kun pitäisi saada vähintään 10 kg pois, 15kg ois huippua. Istun päiväkaudet koneen ääressä töissä, sitten kotiin ja syön ja syön vähän väliä jotain, en jotenkin jaksa lähteä edes kävelemään tuonne pilkkopimeään, kylmään ja liukkaaseen.

Näin ikisinkkuna tuo napostelu ja herkkujen syöminen on kuin joku lohduke johon turvautuu yksinäisinä iltoina (ja niitähän riittää). Pitäähän elämässä olla edes joku ilo, kun ei nyt oo oikein mitään muutakaan, inhoan työtänikin eikä minkäänlaista miesystävääkään oo ollu 7 vuoteen. Yhtä kaipaan edelleen kovasti ja traumat vaivaa, kun ei vaan saa sitä loukatuksi ja jätetyksi tulemista ja ikävää mielestään. 

Siinä tämän päivän aloitus taas.

Vierailija
47/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri lautasellisen kaurapuuroa mikroon ja kohta syön sen.

Vierailija
48/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, että koska Ap kirjoittaa vauva-palstalle, niin siitä pitäisi tajuta kysymättäkin, mitä muut täällä olijat nyt tekevät.

Vierailija
49/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--> älä ihmeessä lähde tuohon ajatteluun, että

Jassoo. Ystävä kuitenkin itse ehdotti minulle ihan äskettäin, että pitäisimme useammin yhteyttä ym., eikä sellaista ole näkynyt, vaan minä olen ykispuolisesti edelleenkin pitänyt yhteyttä häneen. Silti teki noin. Ja kaikkia faktoja en edes voi täällä kertoa. Mutta vakuutan, ettei ole mikään lapsekas päätös todeta, että sellainen ystävyys, jossa häneen vielä ottaisin yhteyttä, on nyt oikeasti ohi. Ihan omaksi parhaakseni totean, että ansaitsen parempia ystäviä.

Vierailija
50/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nukahtanut eilen illasta kesken kaiken ja heräsin viiden aikaan ja keittelin sitten aamukahvit, jotka nautin pitkän kaavan mukaan. Mikäpä siinä.

Vierailija
51/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Yle tv 1 Mannerheimin Mersu ohjelmaa. Hitsi miten hienoja autoja, kuolaan täällä. 

Jossllain vanhalla kenraalilla on koko kartanon alaosa täynnä upeaksi laitettuja vanhoja autoja. Wau!

Olen n 53v 

Vierailija
52/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nukahtanut eilen illasta kesken kaiken ja heräsin viiden aikaan ja keittelin sitten aamukahvit, jotka nautin pitkän kaavan mukaan. Mikäpä siinä.

Hei, niin minäkin heräsin jo klo 5, vaikka on vapaapäivä, ja kahvia kans ensimmäiseksi. 😁

Vierailija
53/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala flunssa päällä ja kuumetta 39 astetta, eilen menin nukkumaan klo 17.00 ja heräsin klo 6.30 tänä aamuna, jalat raskaat kuin tukit, ei jaksa kuin maata.

Voi sua ressua, koita jaksella ja pikaista paranemista!

Vierailija
54/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pelejä ja tsillaan

Vierailija
55/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, niin minäkin heräsin jo klo 5, vaikka on vapaapäivä, ja kahvia kans ensimmäiseksi. 😁

Kiva kyllä herätäkin aikaisemmin, jää päivään enemmän aikaa :)

Vierailija
56/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen on jo syöty, ja nyt juon aamukahvin. Kohta lähden hiihtämään talven ensimmäisen hiihtolenkin. Päivällä valmistan uunilohen ja lankkuperunat. Illalla ehkä muutama olut ja katson jonkun leffan. Siinä se.

Vierailija
57/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin aamun hiihtolenkiltä (37km), jäi vähän lyhyeksi tänään, koska jalka kipiä. Kohta syön kaurapuuron ja lähden salille kyykkäämään.

Vierailija
58/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tulin aamun hiihtolenkiltä (37km), jäi vähän lyhyeksi tänään, koska jalka kipiä. Kohta syön kaurapuuron ja lähden salille kyykkäämään.

Aika pitkä lenkki heti aamusta, mutta tuon jälkeen on tosi hyvä ja pirteä olo:) 

Vierailija
59/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alhaisen tason mies. 

Olen duunari,absolutisti,kiltti,177cm pitkä,hiusraja karkaa edestä...

Olen ikisinkku ja leivoin illalla pitsaa. Syön pitsaa nyt ja juon samalla piimää. 

Telkkarista ei tule oikein mitään kivaa katsottavaa joten kohta otan tyynyn halaukseen ja menen nukkumaan 🥺

Tule mun luokse nukkumaan. 120cm leveään petiin mahtuu kyllä. 

T. Sinkkunainen.

Ootko minkä näkönen ite? Voidaa nukkua lusikassa jos vaa kelpaat mulle 😘

Mitä väliä sillä on, kun nukkuu?

Hyi! Ei kukaa halua olla ruman tai lihavan naisen lähellä, ne on rehellisesti sanottuna kuvottavia.

Mä en ole kumpaakaan. Enemmän inhottaa henkisesti rumat ihmiset.

Vierailija
60/78 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin nukuin melkein kellon ympäri. Töissä riittää väsyttävää vipinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi