Mitä te muut sinkut teette nyt?
Minä makaan sohvalla peiton alla, syön irtokarkkeja ja kattelen telkkua. Nämä hämärät ja kylmät ilmat on kivoja kun voi vaan löhötä.
Kommentit (78)
Editoin fanifiktiotani ja kuuntelen youtube-videoita Yhdysvaltojen politiikasta. Ja tietty poden koronaa.
Juon olutta ja odotan että ruoka lämpiää.
Roikun netissä ja odotan kovan lain alkamista. Jee uusia jaksoja joista eilinen jäi jatkumaan. Harvoja hyviä ohjelmia telkkarissa.
M.52
Tommin ja Mikkin piti luonnollisesti tulla pilaamaan ketju
Miksi turvotat itsesi läskiksi? Minä tulin juuri salilta.
M37
Kauhistelen pakkasta, yskin, paistan kanaa, astiskone päällä. Yritän löytää puhevideota jota voisi katsoa.
Saunavuoro alkoi 12 minuuttia sitten.
Palstailen ja juon cokista. Pyykit peseytymässä ja saunassa käyty. Olo on kovin yksinäinen. Oikein korostuu tänään, kun oli niin mukavaa työpaikan naisten kanssa siellä töissä.
Ajattelin mennä sänkyyn peiton alle ja katsella pädiltä jonkun leffan.
Lämmitin just oluen mikrossa ja menen saunaan.
Vierailija kirjoitti:
istun pyllynhajuisella sohvalla ja kuuntelen you tubesta narsistivideota.
Teet itsetutkiskelua? Se on hyvä.
Istun sohvalla, juon teetä ja syön myyjäisistä ostamaani kuivakakkua, katson sivusilmällä subilta jotain räiskintäelokuvaa. Kun olen saanut syötyä, kusetan koiran, pesen hampaat ja menen nukkumaan. Haukotuttaa. Huomenna työpäivä.
Perinteisesti hakkaan tattia hulluna
Olen alhaisen tason mies.
Olen duunari,absolutisti,kiltti,177cm pitkä,hiusraja karkaa edestä...
Olen ikisinkku ja leivoin illalla pitsaa. Syön pitsaa nyt ja juon samalla piimää.
Telkkarista ei tule oikein mitään kivaa katsottavaa joten kohta otan tyynyn halaukseen ja menen nukkumaan 🥺
Surffaan netissä, juon kaljaa ja odotan että rupee unettamaan. Kaikennäköistä tekemistä olisi mutta ei vaan hotsita. Ehkä huomenna, ehkä ei.;)
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
Tänään tein Black Friday ostoksia, kävin ruokaostoksilla ja opiskelin espanjaa. Nyt hieman lepäilen ja kohta kylpyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olen alhaisen tason mies.
Olen duunari,absolutisti,kiltti,177cm pitkä,hiusraja karkaa edestä...
Olen ikisinkku ja leivoin illalla pitsaa. Syön pitsaa nyt ja juon samalla piimää.
Telkkarista ei tule oikein mitään kivaa katsottavaa joten kohta otan tyynyn halaukseen ja menen nukkumaan 🥺
Tule mun luokse nukkumaan. 120cm leveään petiin mahtuu kyllä.
T. Sinkkunainen.
Ratkoin juuri muutamia geokätkömysteerejä mutta alkaa jo väsyttää jos kohta menisi hammaspesulle ja pehkuihin.