Immu kohtaa kehässä "Superjulkkiksen". Vttu Aki Manninen
Kuolen nauruun. Etukäteen hehkutettu kuinka "Suomen mittakaavassa superjulkkis". Täysin nobody kettukolomies. En edes tietäisi äijää, ellei koko ajan itse tunkisi lehtiin muijansa kanssa 😂😂
Kommentit (22)
Immulle tulee nukkumatti kun sinne päin puhaltaa...
Oli pakko käydä selaamassa iltapaskaa, ja joo. Superjulkkis! Hormoniluuseri vs. Immu. Ei luoja mitä täällä tapahtuu. Ovatko kaikki näin peraukisia, että rahaa hinnalla millä hyvänsä? Kuten naurettavalla "ottelulla".
Eikös tuo immu jo saanut nolosti turpasaunan edelliselläkin "nobodylta"?
Aki 50v? Jopa aika rientänyt. Itsekin tässä huomaa että ikää tulee.
Immu kehui saaneensa Stagalalta saamastaan selkäsaunasta ihan kohtuullisesti joten niin kauan kun kassa kilisee spedeilyllä niin kannattaahan se nukkumatti käydä kokemassa. Pää toki tykkää huonoa iskuista, mutta sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Mömmö Manninen.
Mömmö "olin kerran nolossa tositv-ohjelmassa joten olen superjulkkis" Manninen. Niin luotaantyöntävä otus kun olla ja voi.
Näin on. Viime viikolla just naureskelin Mannisille, kun rouva oli lastaan köyhyydessä käyttänyt. Täältä on äiti kotosin, ei ole kaikilla asiat yhtä hyvin kuin sulla... Sitä nousi juttua taas ja sitten mä tein kipon popcorneja, kun jäin odottamaan Herra Mannisen puolustelua. :D
Kumma pariskunta. Ensin toinen möläyttelee ohi suunsa ja sitten toisen pitää pakonomaisesti tulla selittelemään ja puolustelemaan. Yleensä se menee toisinapäin, mutta olipa virkistävää, että osaa se muikkikin puhua mitä sattuu.
Onhan noi nyt aivan jäätävä w t -pariskunta, mutta jotenkin viihdyttäviä, kun Martinakin on rauhoittunut, eikä Jossusta enää ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Immu kehui saaneensa Stagalalta saamastaan selkäsaunasta ihan kohtuullisesti joten niin kauan kun kassa kilisee spedeilyllä niin kannattaahan se nukkumatti käydä kokemassa. Pää toki tykkää huonoa iskuista, mutta sellaista se on.
Kuulemma satatonnia.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Viime viikolla just naureskelin Mannisille, kun rouva oli lastaan köyhyydessä käyttänyt. Täältä on äiti kotosin, ei ole kaikilla asiat yhtä hyvin kuin sulla... Sitä nousi juttua taas ja sitten mä tein kipon popcorneja, kun jäin odottamaan Herra Mannisen puolustelua. :D
Kumma pariskunta. Ensin toinen möläyttelee ohi suunsa ja sitten toisen pitää pakonomaisesti tulla selittelemään ja puolustelemaan. Yleensä se menee toisinapäin, mutta olipa virkistävää, että osaa se muikkikin puhua mitä sattuu.
Onhan noi nyt aivan jäätävä w t -pariskunta, mutta jotenkin viihdyttäviä, kun Martinakin on rauhoittunut, eikä Jossusta enää ole mihinkään.
Tässä oli niin hyviä pointteja, ettei lisättävää. Kiitos 😂
Porissa korkean statuksen huippujulkkis.
Immu korostaa, että hänen promootiossaan ottelijoilta vaaditaan nuhteetonta taustaa.
Ei vattu Immu, oliko pakko antaa julkisuutta tuolle törppöturhakkeelle. Vastenmielinen tapaus.
Pori on antanut meille Aki Mannisen, Krista Kiurun, Joonas Nordmanin, Köpi Kallion...
Immu teki 100ke illassa ajatteli tuplata tilin järjestämällä koko paletin itse tuomalla superjulkkiksen kehään.
Rahuli ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Porissa korkean statuksen huippujulkkis.
Porissa on ilmeisesti kovin hiljaista. Hyvinkäällä on sentään Raptori, mikä on vuosikymmenienkin jälkeen tunnetumpi kuin Manninen 😂😂😂
Huooooh mitä pellejä.