Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmeisesti olen sekoamassa...?

Vierailija
02.01.2007 |

Nykyään ärsyynnyn miehelle pienimmistäkin asioista ja räyhään turhasta, vaikka en halua! Joka reivareiden jälkeen päätän, etten suutu enää turhasta no kuinkas tänään kävikään:

Vein 6kk lapsemme nukkumaan klo21 ja menin sitten rahkaa tekemään, mies oli sillä aikaa ottanut lapsen sängystä pois, koska se kuulema vain pyöri siellä. Ei tuon asian pitäisi niin vakavaa olla, että heitän kermavaahtokipon seinään ja alan miehelle räyhäämään. Sillä hetkellä vain tuntui, että mies teki väärin kun otti lapsen pois sängystä vaikka lapsi olisi pitänyt nukuttaa.. Tulos oli se, että mies lähti kävelylle ja minä lapsen kanssa siivosin rahkoja ympäri keittiötä.

Monesti olen saanut vastaavia raivareita miehelle, siis täysin turhasta.

Mitä ihmettä tämä on ja miten voin hillitä itseni?? Säälittää mies parka kun on niin loistava ja vastuuntuntoinen isä ja luotettava ja kiltti avomies, ei hän ansaitse kaltaistani sekopäätä.

Kannattaisiko esim neuvolassa sanoa näistä pimahduksista? Mitä on tehtävissä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että hormoonisi jylläävät... Imetys tai kuukautiset tai yleensäkin synnytyksestä palautuminen vaikuttavat...

Vierailija
2/8 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ihmeessä neuvolassa! Minä pääsin ns. äitiyspsykologille saamaan keskusteluapua. Olen aiemmin käyttänyt masennuslääk. mutta en nyt haluaisi kun imetän (vauva 3kk). Raivoan silloin kun olen ahdistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisesti jos alat lihomaan, hiukset tippuu päästä, väsyttää, ihan mitä vaan, niin kilpirauhasarvot kannattaa katsoa

Vierailija
4/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereitä? Mulla tuli ihme raivareita (huusin niin lapsille kuin miehellekin) kun käytin. Nyt lopetettuani mieliala ei enää heilahtele laidasta laitaan.

Vierailija
5/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri valmistajan kuin ennen raskautta, mutta kuitenkin samankaltaisia kuin edelliset.

Taidan neuvolassa ottaa torstaina puheeksi. Säälittää tuo mies parka!

Ap

Vierailija
6/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ehti ensin! Siinä oli ainakin mun syy

-tasapainoinen-

Vierailija
7/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin en kestä mitään. Huudan räyhään etsin ulospääsyä..pyörin silti kehään. Mietin on mun lapset hulluja vai minä?

Vierailija
8/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että pilsut ok koska aiemminkin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ilmn sivuvaikutuksia mutta tasan väärässä olin.

Ensin laitoin itkuisuuden ja lyhyen pinnan imetyksen piikkiin, mutta sitten hokasin kokeeksi lopettaa pillerit ja sain itseni takaisin...