Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi olet laittanut välit poikki tai ottanut etäisyyttä ystävääsi?

Vierailija
23.11.2023 |

Itse lopetin yhteydenpidon yhden kaverin kanssa, joka ei tehnyt muuta kuin valitti, narisi ja puhui pahaa muista. Siis oli oikeasti 95% ajasta nyrpeä ja tyytymätön milloin mihinkin. Ei sellaisen kaverin kanssa halunnut tehdä mitään tai käydä missään kun kaikkialla oli jotain pielessä, kaikki ihmiset oli typeriä luusereita, kaikki rakennukset oli rumia, tarjottu ruoka tai juoma oli pahaa, jne.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaava työ ja vähän vapaata jotka menee palautumiseen usein. Jaksaisin käydä lähellä kahvilassa tai baarissa mutta en lähteä yökylään ja julkisilla kulkuvälineillä toisen kotiin hieman pidemmän matkan päähän. Yhteydenpito loppui siihen kun kaveri muutti vähän syrjemmälle ja odotti minulle liian työläitä tapaamisia.

Vierailija
122/124 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaava työ ja vähän vapaata jotka menee palautumiseen usein. Jaksaisin käydä lähellä kahvilassa tai baarissa mutta en lähteä yökylään ja julkisilla kulkuvälineillä toisen kotiin hieman pidemmän matkan päähän. Yhteydenpito loppui siihen kun kaveri muutti vähän syrjemmälle ja odotti minulle liian työläitä tapaamisia.

Itsekäs ihminen. Teitä onkin jo liikaa nykyisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei puhu tapaamisella mistään muusta kuin itsestään ja samoja asioita käy läpi joka kerta. Raskasta kuunnella. Kohteliaisuuttaan saattaa kysyä kuulumisia mutta yleensä keskeyttää heti jos alkaa kertomaan.

Vierailija
124/124 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut ottaa etäisyyttä ystävääni, koska tavallaan en kaipaa enää kyseistä ystävääni, ja en edes halua tavata enää kyseistä ihmistä tietyistä syistä, jotka liittyvät hänen puolisoonsa, joka on "täydellinen naisensa alistaja".  Ystäväni ei suoraan sanoen ehdi mihinkään muualle enää kuin sinne, minne ukkonsa määrää. 

Ihmettelen vaan, että miksi ystäväni ei osaa irrottautua tuosta ihmissaastastaan, joka kohtelee ystävääni kuin orjaa.