Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkiin avattiin Normal. Täytyy sanoa että näin 50vuotiaana en ymmärrä hehkutusta

Vierailija
23.11.2023 |

Jotain meikkejä ja suklaapatukoita. Ahdasta ja kuuma. Nuoret tytöt kailotti toisilleen.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten tyttöjen avulla nyhdetään vanhempien rahat pois. Ei mitään uutta auringon alla. Minulle riittää vallan mainiosti kasvovesi, kosteusvoide ja palasaippua kaikkeen ulkoiseen hygieniaan. Hirveän määrän kemikaaleja kun lotraa nassuun, niin siitä on varmaan vain enemmän haittaa.

Vierailija
42/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava paikka...ei pääse pois vaan pitääjonottaa kassan kautta vaikka ei ois ostanut mitään...Eikä ees rauhassa saa katsella ja miettiä ostamista,kun tuupitaan eteenpäin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Joudut kiertämään koko paikan ennenkuin pääset ulos ja tuotteita on vaikea nähdä edessä,takana ja sivulla vellovien teinien takia. Siellä kun syttyisi tulipalo niin kukaan ei selviäisi elossa! Ei ole halvan puuterin arvoista.

Kuulostaa Tokmannilta. En ole tuota tulipaloasiaa tullut ajatelleeksikaan. Täytyypä pysyä verkkokaupassa tästä lähtien. 

Vierailija
44/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on edullisesti monia hyviä tuotteita, joita ei ennen saanut Suomesta. Tilasin netistä, nyt Normalissa on halvempaa ja tymyotteet saa heti mukaan. Vahinko, että pari hyvää tuotetta, joita ostaisin edelleen, häipyi valikoimista.

On tärkeää saada ostaa tuotteita, joita ei saa Suomesta kuin Normalista.

Vierailija
45/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normal on esimerkki siitä miten teinitytöt "pelastaa maailman" kun ei shoppaile mitään krääsää🤣

Tämäpä tämä. Ilmastoperjantait 😜

Vierailija
46/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookkonää Oulusta? ;)

Sieltä löytää aina jotain kivaa.

Oulussa on ollut jo pari vuotta, taitaa olla parikin ja heti Kempeleessä kolmas. En ole itse käynyt koskaan, enkä ole ajatellut mennä edes. Joo tiedän että on teinien kauppa.

Vierailija
47/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten tyttöjen avulla nyhdetään vanhempien rahat pois. Ei mitään uutta auringon alla. Minulle riittää vallan mainiosti kasvovesi, kosteusvoide ja palasaippua kaikkeen ulkoiseen hygieniaan. Hirveän määrän kemikaaleja kun lotraa nassuun, niin siitä on varmaan vain enemmän haittaa.

Niinpä. Sehän se noiden labyrinttikauppojen idea on, että asiakkaat ostaa mahdollisimman paljon, kun niitä ei päästetä ulos ennen kuin ovat nähneet pakosta kaiken. Nuoret sitten tietysti vielä sortuukin jokaiseen nättiin purkkiin. Muistan omasta nuoruuudestakin miten oli ties minkälaisia purnukoita kaapissa, eri tuoksuja ja tuoksuvia kosteusvoiteita, joita ei edes ikinä käyttänyt. Piti vain saada kokeilla kaikkia "ihania" uutuuksia. Lopulta ne meni kuitenkin roskiin.

Vierailija
48/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Joudut kiertämään koko paikan ennenkuin pääset ulos ja tuotteita on vaikea nähdä edessä,takana ja sivulla vellovien teinien takia. Siellä kun syttyisi tulipalo niin kukaan ei selviäisi elossa! Ei ole halvan puuterin arvoista.

Kaupoissa, kahviloissa jne. On seinällä ohjeet montako ihmistä siellä saa olla, pelastus viranomaiset ovat sen määräyksen tehneet. Eli ei mitään hätää, kaikissa kaupoissa on myös pihalla sellainen kyltti jossa lukee "kokoontumispaikka" eli sinne ohjataan jos tulipalo tulee, henkilökunta ohjaa. Tämä samainen henkilö kunta pyytää myös vartijan paikalle jos on jo kauppa täynnä eikä enempää saa päästää sisään 

Vierailija
49/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle yli kuusikympisenä ostin sieltä pussin curry-maustetta.

Se maistui jauhetulle kengänpohjalle

Vierailija
50/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä hirveät valot, ja joutuu kävelemään ärsyttävän lenkin parin edullisen tuotteen vuoksi, mutta mitäpä en tekisi saadakseni edullisia ja hyviä hammasväliharjoja (alle 3€ vs apteekin 10€) viisikymppisen ihmisen hammasvälien putsaamiseen. 

Vierailija
51/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ja ikää on 55v. Saan kiharan tukan tuotteet sieltä halvalla.

Vierailija
52/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Oon miettinyt tätä samaa monissa kaupoissa ja myös kauppakeskusten suunnittelu. Ja ihan tavalliset kodit. Pitäisi päästä helposti pihalle, jos käryää tai on muu tilanne sattumalta. Usein labyrintissä ihmiset pakkautuvat kassalle tai hyllyjen väliin, tulee sumppuja. Musiikki voi olla kovalla, kuuluuko huudot.

Vierailija
53/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kävelee aina joku edessä, mahdollisimman leveästi ja se ärsyttää aina kun olen jotain tiettyä käynyt hakemassa. Ja usein jotkut jää kaverin kanssa seisoskelemaan koko käytävän leveydeltä.

Toki ne käytävät on hankalat kulkea muutenkin kun se on sellainen kapea kulkureitti jota täytyy seurata koko matkalta.

Onkohan siinä joku markkinaidea taustalla että saadaan enemmän heräteostosmyyntiä kun on pakko kulkea kaikkien tavaroiden ohi?

Vierailija
54/69 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kauhea paikka. Ekologisuudesta ei tietoakaan ja hirveä hajujen sekamelska. Ei nykypäivänä pitäisi olla tuollaisia kauppoja ollenkaan. 

Vierailija
55/69 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn uskaltaako migreeniä (eli valo  ja haju-herkkä) potevana sinne mennä ollenkaan? 

Tännekin avattiin  juuri ja vähän kiinnostaisi.

Vierailija
56/69 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä meidän normaali haise yhtään? Olen hajuherkkä. Käyn tosin siellä heti kun se aukeaa jolloin vähiten ihmisiä. 

Vierailija
57/69 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46-vuotias lisää vielä, että Normalin visuaalinen imago ja mainokset ärsyttävät niin kovasti, että maksan mielihyvin enemmän jossain muualla. Tokmanni on oikeasti hillityn tyylikäs Normalin rinnalla.

Anteeksi mitä? Tokmanni on imagoltaan täysi junttikauppa - Normal taas jotain ihan päinvastaista suunnilleen, trendikäs ja nuorille suunnattu. Itse käyn kyllä näin keski-ikäisenä kummassakin mielellään.

Vierailija
58/69 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn merkkinen kynsilakka on siellä puolet halvempaa kuin muualla, sitä olen joskus hakenut, mutta muuten kamala paikka. N55

Vierailija
59/69 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan Normalia. Tuntuu että käyn viikottain ja aina ostan jotain. N34

Vierailija
60/69 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn uskaltaako migreeniä (eli valo  ja haju-herkkä) potevana sinne mennä ollenkaan? 

Tännekin avattiin  juuri ja vähän kiinnostaisi.

En ole ikinä kiinnittänyt huomiota valoihin tai hajuihin siellä. En ole kyllä erityisherkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä