Kaupunkiin avattiin Normal. Täytyy sanoa että näin 50vuotiaana en ymmärrä hehkutusta
Jotain meikkejä ja suklaapatukoita. Ahdasta ja kuuma. Nuoret tytöt kailotti toisilleen.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Musta kiva, tulee mieleen tiimari 😍
Oletkin vammanen.
Vierailija kirjoitti:
Ap boomeri on yllättynyt, vau.
Viisikymppinen on kaukana boomerista, penikka. Boomerit ovat seitsemänkymppisiä.
Näin 40-vuotiaana ei ole edes huvittanut käydä koko kaupassa. Kuulin että se on samanlainen labyrintti kuin joku Rusta ja Ikea, joissa täytyy vain kiertää ja kiertää koko kauppa ennen kuin pääsee ulos. Inhoan sellaisia kauppoja. Eikä kuulosta että siellä olisi mitään sellaista mitä ei saisi mistä tahansa kaupasta. Joka kaupasta löytyy pesuaineita ja hygieniatuotteita ja se ei ole näin aikuisena niin tärkeää että minkä merkkisiä ne on.
Normal on esimerkki siitä miten teinitytöt "pelastaa maailman" kun ei shoppaile mitään krääsää🤣
Jaa, no mielestäni ihan kiva. Kivoja ja toimivia ihonhoito/hiustuotteita reilusti muita kauppoja edullisimmilla hinnoilla.
Siellä on edullisesti monia hyviä tuotteita, joita ei ennen saanut Suomesta. Tilasin netistä, nyt Normalissa on halvempaa ja tymyotteet saa heti mukaan. Vahinko, että pari hyvää tuotetta, joita ostaisin edelleen, häipyi valikoimista.
Vierailija kirjoitti:
Musta kiva, tulee mieleen tiimari 😍
Eihän Tiimarissa ollut hygieniatuotteita. Flying Tiger on enemmänkin Tiimarin korvike.
Ei sinne mahtunut lastenrattaiden kanssa,annoin esikoiselle rahaa ja menin itse kahvilaan.
Musta on kiva, kun täälläkin aukesi Normal keskustaankin. En ole ehtinyt vielä käymään, mutta varmasti tulee keskustareissuilla käytyä.
-48v
On siellä muutama hyvä tuote.
53v.
En keksi yhtään syytä käydä siellä. Eikä ole pakkokaan,
Näin 46-vuotiaana ostan tasan sen mitä tarvitsen, maksoi mitä maksoi, ja mieluiten kaupasta, jossa mahtuu liikkumaan 360 astetta.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias nyt tuskin on Normal-kauppaketjun kohderyhmää muuta kuin teiniensä maksajan roolissa
No itse olen 51 v. ja haen sieltä Dove-tuotteita (dödöjä, kosteusvoidetta), muitakin edullisia hygieniatuotteita ja hiusvärejä, kasvovoiteita ja joskus suklaata. Miksi maksaa enempää.
Heh. Niin. Ehkä siellä on muutama ok tuote, mutta kierros on pitkä labyrintissä ja valot kovin kirkkaat. Tuoksuja liikaa? Ehkä jotkut tekevät löytöjä tai kuvittelevat tekevänsä, rahaa kai silti menee.
Olen 53 v ja Normal on mielestäni todella hyvä kauppa.
Ostan mielummin hygieniatuotteet Prismasta samalla kun teen ruokaostokset. Ei ole aikaa lähteä hakemaan niitä jostain muualta erikseen.
Ei kiitos. Joudut kiertämään koko paikan ennenkuin pääset ulos ja tuotteita on vaikea nähdä edessä,takana ja sivulla vellovien teinien takia. Siellä kun syttyisi tulipalo niin kukaan ei selviäisi elossa! Ei ole halvan puuterin arvoista.
46-vuotias lisää vielä, että Normalin visuaalinen imago ja mainokset ärsyttävät niin kovasti, että maksan mielihyvin enemmän jossain muualla. Tokmanni on oikeasti hillityn tyylikäs Normalin rinnalla.
Näin 55-vuotiaana on pakko kysyä, mikä pulju tuo on?
Minulle tuli mieleen TOKMANNI minikoossa.