Serkun kanssa parisuhde?
Mulla on kaukainen serkku jonka kanssa tapasimme aikuisena kymmenisen vuotta sitten, ja meille kehittyi suhde. Ollaan tapailtu silloin tällöin, mutta nyt viime aikoina olemme lähentyneet enemmän ja puhetta on ollut jo rakkaudesta.
Onko muilla ollut tämmöistä tilannetta?
Kommentit (43)
Ai tämäkin pitää kieltää erikseen kun osa vesipäistä ei itse tajua. Taitaa olla tässä suvussa yleistä insesti.
Sairastahan tuo on vaikka laillisesti sallittua.
Ajat muuttuneet. Ennen se rakkaus vaan tuli, ei sitä keskenään mietitty että milloinkas sitä rakastutaan. "Sopiiko sulle että rakastutaan ensi tiistaina klo 18.30"
Teillähän on yhteiset isovanhemmat...
Kerro asiasta töissä. Reaktio kertoo totuuden.
Mites ne yhteiset isovanhemmat tästä tuumaa ja teidän omat vanhemmat ja sisarukset, muut serkut? Hyviä sukujuhlia...
Vierailija kirjoitti:
Kaukainen serkku? Serkku on serkku. Lähisukua. Ei ole normaalia. Ei kannata kertoa asiasta muille jos serkun kanssa on parisuhde. Toki oma suku tietää ja tuskin hekään ilahtuu. Lapsia ei voi tehdä. Meillä on suvussa serkkupari ja ovat lapsettomia...
Meilläkin on suvussa serkkupari ja heillä on kolme jo aikuista lasta, kaksi inssiä ja yksi sh.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sen ikäisiä että lapset on jo isoja. Ei todellakaan lapsia edes harkittaisi. Olemme pitäneet asian visusti salassa kaikilta, kukaan ei tiedä. Suku ei ole läheinen, eikä elossakaan ole esim. vanhempia.
Ap
Tunsin kauan aikaa sitten naisen, joka kaukaisessa menneisyydessään kaukaisessa Euroopan kolkassa seurusteli julkisesti serkkunsa kanssa.
Hän kysyi minulta, onko se yhtä suuri tabu kaukaisessa Suomessa kuin hänen kotimaassaan.
Suomalaisena vastasin rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tulee niitä vesipäisiä lapsia. Ettekö te ymmärrä että se on syystä kielletty.
Sinä se vesipäinen olet.
Kuka hullu lisääntyy lähisukulaisen kanssa! Miten täällä peräkylässä on tämä vielä sallittua? Suurin osa sivistysvaltioista kieltää serkkuavioliitot. Suomi on kehitysmaa.
Kaksi aikuista ihmistä vapaassa maassa tehköön keskenään mitä tahtoo. En sekoittaisi kuvioon muita. Homot homoja ja insestit insestejä, ei kuulu muille.
Mulla on myös tosi kuuma serkku, se on mua 8 vuotta nuorempi neiti. Haluasin seksiä sen kanssa ja haluan viedä sen vihille. Kai serkkuu saa panna ja kosia? Onhan sanonta mitä serkumpi sitä herkumpi.
M26
Lapsista tulee vammaisia tai jos ei tule niin voi luoja sitä kiusaamisen määrää läpi elämän kun vanhemmat serkkuja keskenään! Koulussa tehdään sukupuuta oppitunnilla.
olen joskus ihan huvin vuoksi pussaillut serkun piirakkaa.
Ja pervot heräsi vemputtamaan serkulle...
Ei. Aikuisena kaduttaisi tuollainen sekoilu ja luulo ettei ole muuta vaihtoehtoa elämässä, on niitä. Kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja. Jos tulee lapsi, voiko tulla haittoja lapselle. Toki päätät itse, eivät muut elämääsi määrää tai määrittele.