Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkun kanssa parisuhde?

Vierailija
22.11.2023 |

Mulla on kaukainen serkku jonka kanssa tapasimme aikuisena kymmenisen vuotta sitten, ja meille kehittyi suhde. Ollaan tapailtu silloin tällöin, mutta nyt viime aikoina olemme lähentyneet enemmän ja puhetta on ollut jo rakkaudesta.

Onko muilla ollut tämmöistä tilannetta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aikuisena kaduttaisi tuollainen sekoilu ja luulo ettei ole muuta vaihtoehtoa elämässä, on niitä. Kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja. Jos tulee lapsi, voiko tulla haittoja lapselle. Toki päätät itse, eivät muut elämääsi määrää tai määrittele.

Vierailija
22/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämäkin pitää kieltää erikseen kun osa vesipäistä ei itse tajua. Taitaa olla tässä suvussa yleistä insesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastahan tuo on vaikka laillisesti sallittua. 

Vierailija
24/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuneet.  Ennen se rakkaus vaan tuli, ei sitä keskenään mietitty että milloinkas sitä rakastutaan.  "Sopiiko sulle että rakastutaan ensi tiistaina klo 18.30"

Vierailija
25/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on yhteiset isovanhemmat...

Vierailija
26/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta töissä. Reaktio kertoo totuuden. 

Vierailija
27/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne yhteiset isovanhemmat tästä tuumaa ja teidän omat vanhemmat ja sisarukset, muut serkut? Hyviä sukujuhlia...

Vierailija
28/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukainen serkku? Serkku on serkku. Lähisukua. Ei ole normaalia. Ei kannata kertoa asiasta muille jos serkun kanssa on parisuhde. Toki oma suku tietää ja tuskin hekään ilahtuu. Lapsia ei voi tehdä. Meillä on suvussa serkkupari ja ovat lapsettomia...

Meilläkin on suvussa serkkupari ja heillä on kolme jo aikuista lasta, kaksi inssiä ja yksi sh.

Vierailija
29/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sen ikäisiä että lapset on jo isoja. Ei todellakaan lapsia edes harkittaisi. Olemme pitäneet asian visusti salassa kaikilta, kukaan ei tiedä. Suku ei ole läheinen, eikä elossakaan ole esim. vanhempia.

Ap

Tunsin kauan aikaa sitten naisen, joka kaukaisessa menneisyydessään kaukaisessa Euroopan kolkassa seurusteli julkisesti serkkunsa kanssa.

Hän kysyi minulta, onko se yhtä suuri tabu kaukaisessa Suomessa kuin hänen kotimaassaan.

Suomalaisena vastasin rehellisesti.

Vierailija
30/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo. Serkku 🤮

Vierailija
31/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tulee niitä vesipäisiä lapsia. Ettekö te ymmärrä että se on syystä kielletty.

Sinä se vesipäinen olet.

Vierailija
32/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu lisääntyy lähisukulaisen kanssa! Miten täällä peräkylässä on tämä vielä sallittua? Suurin osa sivistysvaltioista kieltää serkkuavioliitot. Suomi on kehitysmaa.

Vierailija
33/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista ihmistä vapaassa maassa tehköön keskenään mitä tahtoo. En sekoittaisi kuvioon muita. Homot homoja ja insestit insestejä, ei kuulu muille.

Vierailija
34/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tosi kuuma serkku, se on mua 8 vuotta nuorempi neiti. Haluasin seksiä sen kanssa ja haluan viedä sen vihille. Kai serkkuu saa panna ja kosia? Onhan sanonta mitä serkumpi sitä herkumpi.

M26

Vierailija
35/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi sitä herkumpi

Vierailija
36/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista tulee vammaisia tai jos ei tule niin voi luoja sitä kiusaamisen määrää läpi elämän kun vanhemmat serkkuja keskenään! Koulussa tehdään sukupuuta oppitunnilla.

Vierailija
37/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus ihan huvin vuoksi pussaillut serkun piirakkaa.

Vierailija
38/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pervot heräsi vemputtamaan serkulle... 

Vierailija
39/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssiä. 

Vierailija
40/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Moraalitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan