Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin heitän käytetyt paristot?

Vierailija
22.11.2023 |

Sormipatterit yms. mitä käytetään kaukosäätimestä ja palovaroittimissa? Mihin ne viedään? Tarkka ohje, kiitos (tai vien sekajätteisiin).

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa ainakin on  SER-keräyspiste. Paristot, pienelektroniikan ja loisteputket voi viedä sinne.

Vierailija
22/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paristoja myyvät liikkeet ovat velvoitettuja huolehtimaan köytetyistä paristoista. Vie siis sellaiseen.

Muista köyttää navat! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekajätteisiin. 

Vierailija
24/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain tukihenkilöä joka voi tulla kauppaan mukaan etsimään laatikkoa ja kysymään missä se on? 

Vierailija
25/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan puistoon. Tiputtaa vaikka lahkeesta koiraa ulkoiluttaessa :) 

isommat tavarat hävitän säkissä jokeen.

Vierailija
26/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitkä ovat lähimmät kauppasi, niin kyllä täällä joku varmaan tietää, missä kohtaa niissä on paristonkeräyslaatikko.

Vierailija
27/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitkä ovat lähimmät kauppasi, niin kyllä täällä joku varmaan tietää, missä kohtaa niissä on paristonkeräyslaatikko.

Nokian Siwa ja Tiimari.

Vierailija
28/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi välttyä ihmiskontaktilta tossa hommassa. Ainakin meidän pikkukaupungissa paristojen kierrätyksestä pitäisi neuvotella kassan kanssa. Sosiaalisten tilanteiden kammoisena en voi sitä tehdä. Mulle on kertynyt iso pussillinen pattereita. Mun on pakko viedä ne sekajätteisiin kunhan saan voimia kerättyä. Se ei ole helppoa koska olen luonnonystävä 😔 

Vierailija
30/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokian Siwa ja Tiimari.

Terveiset ysärille!

Vierailija
31/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sammui kerran kotibileissä laitettiin kaikki vanhat patterit sen PERSEESEEN XDDDD

aamulla naurettiin kun heräs meni vessaan kuulu vaan klonk kops klonk kops kun patterit putoo pönttöön yks kerrallaan XDDXXDXDDXDXXDDXDXXDXDXDXDXDXXDXD

Vierailija
32/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan nähnyt mitään laatikkoa missään kaupan aulassa. Ei kaikissa kaupungeissa ole.

Jos sulla on työpaikka, niin sielläkin lienee keräyspiste. Järjen käyttö sallittua.

Ap voisi pyytää naapuriapua !

Vierailija
33/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelet paskartelet niistä kivoja diy-joululahjoja läheisillesi. Laitat paketteihin ja toimitat kohteisiin. 

Vierailija
34/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi välttyä ihmiskontaktilta tossa hommassa. Ainakin meidän pikkukaupungissa paristojen kierrätyksestä pitäisi neuvotella kassan kanssa. Sosiaalisten tilanteiden kammoisena en voi sitä tehdä. Mulle on kertynyt iso pussillinen pattereita. Mun on pakko viedä ne sekajätteisiin kunhan saan voimia kerättyä. Se ei ole helppoa koska olen luonnonystävä 😔 

Miten ylipäätään käyt kaupassa tai yhtään missään? Jos kerta luonnonystävä olet niin luulisi että viitsisit sen verta päästä yli kammosta ettet ala saastuttaa niillä pattereilla miten sattuu. 

Vierailija
35/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa ei ole yhtään paristojen kierrätyspistettä vaikka suht iso kaupunki. Kierrätys.info sivulta löytyy haulla kaikki pisteet.

Vierailija
36/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella pitää viedä paristot jäteasemalle. Lähin on kuuden kilometrin päässä. Arvaa kolme kertaa menenkö sinne asioimaan. Sekajätteisiin vaan.

Vierailija
37/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan nähnyt mitään laatikkoa missään kaupan aulassa. Ei kaikissa kaupungeissa ole.

Käynti optikolla voisi auttaa näkemisongelmiin. Jokaisen kaupan aulassa niitä on.

Vierailija
38/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missäs helvetissä se on? Pyysin tarkkaa ohjetta. En todellakaan lähde sairaana raahustamaan ympäri s-markettia etsimään jotain lootaa. En myöskään kysy keneltäkään mitään.

Ap

Useimmiten kaupan tuulikaapissa, muuten sisäänkäynnin läheisyydessä tai pullonpalautuspisteellä. Voi myös antaa kassalle. 

Vierailija
39/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat juuri sopivan kokoisia ap:n ja kumppanien nieltäväksi.

Vierailija
40/43 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen lähikirjastossa oli paristonkeräyslaatikko, joten kannattaa tarkistaa omasta kirjastosta.