Missä vaiheessa halut loppuu?
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni suhteessa, jossa todella haluan kumppaniani myös fyysisesti.
Yhdessä ollaan oltu reilu puolitoista vuotta ja koko ajan mietityttää, että milloin tämä ihanuus loppuu. Ehkä enemmän vielä se, että miehen mielenkiinto laimenee. Käykö niin aina pakosti vai voiko halu samaan ihmiseen säilyä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on halut säilyneet jo yli 37 vuotta samaan ihmiseen
Todellako? Mahtavaa! Oletko mies vai nainen? Mikä on salaisuus, onko paljon vaihtelua?
Varmaan siinä vaiheessa kun kettu menee koloon.
Hääkakun syönti vähentää todistetusti halukkuutta.
Mulla on säilynyt vaimoon yli 47 vuotta. Jos molemmat välittää toistensa tarpeista ja tyydyttämisestä niin halut ei vähene.
Ei loppunut osaltani ollenkaan. Suhde päättyi muuten
Saman kanssa 45 vuotta ja eikä merkkiäkään halujen sammumisesta. Hellyyttä, läheisyyttä ja toisen huomiointia, niin kyllä hyvin menee. N63 & M65
Kyllä ne halut säilyy itse ollut saman naisen kanssa 40v. Vielä se sexsikin maistuu aika usein. On jotenkin parantunut vuosien vieriessä,nykyään ei ole kiire voi nautiskella pidempään.
Kyllä ne halut laantuu kun huomaa kuinka p*ska toinen on sängyssä.
Stressissä, traumassa, huonoissa väleissä puolison kanssa, raha huolet, sairaudet...
Kesällä 40 naimisissa, ja seksiä jokainen päivä, mutta mieheni on paras rakastaja ikinä! Rakastan ihan hulluna aina vaan.
Mulla on halut säilyneet jo yli 37 vuotta samaan ihmiseen