Nainen menisitkö naimisiin rahasta vaikka et rakasta
ja tuleva miehesi kertoisi sinulle suoraan jo ennen avioliittonne solmimista, että tämä on järkiavioliitto ja todennäköisesti tulen vaihtamaan sinut nuorempaan jo muutaman vuoden päästä.
Kommentit (89)
Tota... Minkä muun takia naimisiin sitten mennään?
N32
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset kiinnostuu miehen rahoista, mitä koulutetumpi mies niin sen halutumpi se on koska naiset on miesten rahojen perään. Miehen ammatti eli palkka määrittää sen kuinka helposti nainen siihen mieheen rakastuu.
Totta. Tosin kaikilla aloilla korkea koulutus ei korreloi korkean palkan kanssa, pitää olla hereillä tässä.
N22
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset kiinnostuu miehen rahoista, mitä koulutetumpi mies niin sen halutumpi se on koska naiset on miesten rahojen perään. Miehen ammatti eli palkka määrittää sen kuinka helposti nainen siihen mieheen rakastuu.
En naisi turkistarhaajaa, teurastajaa, koe-eläintutkijaa tai farmaseuttia.
Vierailija kirjoitti:
No siis jotain hyötyä pitää siitä miehestäkin olla jotta saman katon alle menisi. Koulutus ja työpaikka on sentään asioita joihin itse voit vaikuttaa.
Rakkaus sen sijaan on yliarvostettua, siihen en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En naisi turkistarhaajaa, teurastajaa, koe-eläintutkijaa tai farmaseuttia.
Enkä sellaista, joka sijoittaa lääketehtaisiin.
No toki. Jos joku haluaa minulle luovuttaa osan omaisuudestaan, niin ei minulla mitään sitä vastaan ole! Riippuu summasta kuitenkin. Alle 750000 euron en jaksais vaivautua
Tottahan toki. Äkkiä naimisiin ja vuoden päästä ero vireille. Näin mä olen tehnyt jo monesti.
T Lissu.
No, jos se ei muuten olisi paha, väkivaltainen narsisti-inhotus, niin voisihan siihen lopulta rakastuakin. Olisihan se osa viehätystä, että olisi varaa tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Eivät raha ja rakkaus ole toisiaan poissulkevia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kysynyt tuota parikymppiseltä minulta olisin vastannut että en. Nyt vastaisin, että itkisin mieluummin mersussa.
Jep. Vuodet menee nopeasti eika valttamatta mitaan parempaa tule vastaan.
Nyt teksisin valinnat toisin. Nuorena oli liikaa valinnan varaa ja mahdollisuuksia.
Itken mersussa. Itkisin mielummin Ferrarissa.
Tai sitten itkisit polkupyörän sarvia vasten eronneena työttömänä yh-äippänä, jolle ei olisi jäänyt kuin joku arvokas mekko muistoksi "loiston päivistään".
Turha jossitella. Elit elämäsi kuten elit. Jatka matkaa, katkeruus ei pue ketään.
En menisi. Se on hukkaan heitettyä aikaa.
Voisin mennä. Eihän tuossa lapsista mitään puhuttu. Toisaalta voisin kyllä yhden lapsen pyöräyttää jollekin rikkaalle. Saisi ainakin lapsen tulevaisuuden turvattua. Vaan eipä taida tälle mammalle moista tilaisuutta tulla.
Rakkaus ei sovi minulle. Eikä mikään intohimo. Minä sekoan. Järkiliitto olisi ainoa mikä minulle sopisi.
NHL-pelaaja ja missi.
ei varmaankaan rahalla mitään osuutta 😁
Vierailija kirjoitti:
NHL-pelaaja ja missi.
Toisaalta ei se änärityyppi kelpuuttaisi tavismuijaa.
Nuorena ja sinkkuna menisin ja eroaisin heti, jos ei olisi avioehtoa. En ole uskovainen eikä avioliitto ole minulle kuin paperi, joten miksipäs ei, jos joku tuosta maksaisi. Tosielämässä menin jo naimisiin rakastamani miehen kanssa, rahaa minulla on omasta takaa ja rakkautta meillä olisi ilman avioliittoakin.
En. Miksi ihmeessä menisin. En olisi harkinnut edes nuorena ja vielä vähemmän nyt.
T. Omillaan ikänsä toimeentullut sinkku 46v.
80% naisista on järkiavioliitossa. Tällä en tarkoita sitä, että naimisiin mentäisiin vain rahasta. Rakkaus on niukkuushyödyke. Sitä ei kaiille riitä.
En. Oikea rakkaus on paljon arvokkaampaa, kuin mikään rahasumma. Sitä ei voi rahalla ostaa.
Tinderistä en ole löytänyt riittävän rikasta miestä. Vähimmäisvaatimus on oma jetti. N26-kuvankaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NHL-pelaaja ja missi.
Toisaalta ei se änärityyppi kelpuuttaisi tavismuijaa.
Kelpuuttaapa hyvinkin, kunhan tavismuija täyttää kaikki seksuaaliset kriteerit(eli tissimiehelle isotissinen, peppumiehelle tiukkapeppuinen jne...).