Nainen menisitkö naimisiin rahasta vaikka et rakasta
ja tuleva miehesi kertoisi sinulle suoraan jo ennen avioliittonne solmimista, että tämä on järkiavioliitto ja todennäköisesti tulen vaihtamaan sinut nuorempaan jo muutaman vuoden päästä.
Kommentit (89)
Outo kysymys. Ymmärtäisin, jos raha olisi sellainen hyödyke, jota on todella vaikea saada, mutta nyt kun käytännössä kaikki tässä yhteiskunnassa saavat rahaa, en ymmärrä tuollaista kysymystä ollenkaan.
Todella hyvän ystävän kanssa voisin mennä seksittömään avioliittoon vanhoilla päivillä.
Jos se on järkiavioliitto, niin se olisi sitä myös minun puoleltani. Jos mies tarjoaisi minulle järkevät taloudellisen hyödyn niistä vuosista, niin voisin ottaa sen sijoituksena. Pitää saada investoinnille katetta.
Elämäni ei ole myytävänä, outo kysymys. Olisinko niin avuton, että en osaisi itse käydä töissä ja tienata rahani? No en.
En ikinä, mulla on omaa massii riittävästi ja isukki antaa lisää jos tarvitsen, nih!
Miehen puolelta kyse on pelkästä bisneksestä. Nainen raukka luulee, että ne "tunteet" syttyvät sitten jotenkin kun tekee lapsia.
Jos tuollaisia naisia olet etsimässä niin kannattaa suunnata katse maihin joissa ei ole sosiaaliturvaa
No näin tehtiin koko maassa vielä 1700-luvun alussa. Isännät järjestivät ja sopivat avioliitot. Ei suinkaan pari itse. Joskus oli rakkautta mutta harvoin nykymerkityksessä.
😅😅😅Miks kukaan menee parin vuoden takia avioliittoon?
Näinköhän nämä miljonäärit ihan oikeasti rakastuvat strippareihin ja jopa menevät naimisiin niitten kanssa, esim. Mika Häkkinen ja muut jääkiekkoilijat ja formulamiehet. Mahtaakohan rouvienkin puolelta olla oikeaa rakkautta. Mitä jos Mika tai Kimi olisi ollut tavallinen roskakuski tai autonasentaja, olisko naiset olleet hänestä niin kiinnostuneita? Kimi Räikkönen on kylläkin tunnetumpi maailmalla kuin yksikään suomen presidentti, joten kunnia hänelle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Sen ajan keräisin itselleni omaisuuden ja kun ero tulisi niin en tippuisi tyhjän päälle. Samalla myös kouluttautuisin jollekin järkevälle alalle. Tekisin miehen kanssa lapset, jotta lasten tulevaisuus olisi turvattu.
Sinä kuitenkin joutuisit maksamaan puolet menoista ja aivan varmasti avioehto olisi mukana kuvioissa. Opiskeluun sinulla ei riittäisi aika eikä raha, kun sinun pitäisi hoitaa lapset ja kotityöt.
Jokainen nainen menisi. Kyse on vain summan suuruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen menisi. Kyse on vain summan suuruudesta.
Ja jokainen mies, kun tarpeeksi varakas mies kysyy.
Kyllä menisin ja niin menisi myös suurin osa meistä naisista jos vain saisi siihen mahdollisuuden.
En tietenkään. Minut on kasvatettu itsenäiseksi. Kotoa olen oppinut työn tekemisen tärkeyden ja omalla rahalla pärjäämisen. Perheessämme ei arvostettu, eikä arvosteta edelleenkään loisijoita. En edes nuorena antanut poikien tarjota juomaa yökerhossa/baarissa, koska koin sen jotenkin kiusalliseksi. Monesti sanoin vain, että kiitos paljon, mutta on minulla itsellänikin rahaa.
Ja toisekseen, vahvasti tunneihmisenä minun on tunnettava toista kohtaan romanttisia tunteita pystyäkseni mihinkään fyysiseen. Siksi en voisi olla yhdessä ihmisen kanssa vain rahasta.
Mutta rahan takia miehen kanssa olevia naisia on vaikka kuinka paljon. Mieluummin kidutaan huonossa liitossa, kuin haetaan eroa, koska miehen tulot mahdollistavat keskiluokkaisen elämän. Suomalaisen naisen itsenäisyys on osittain myytti.
No, minkä hiton takia naiset tänä päivänäkin vielä "puunaavat" itseään, eli meikkaavat ja ottavat täyteaineita huuliinsa ja kasvoihinsa - ai näyttääkseen aku ankoilta vai? kyllä se ihan miestä varten tehdään että pääsis mahdollisimman rikkaisiin naimisiin ja sukukin olisi tyytyväinen.
Kerran jo hylkäsin nykyisen mieheni rahan takia ja tiukkaa teki nytkin - muutama kuukausi tapailtiinkin sattumanvaraisesti, sitten hellyin. Eli en mennyt naimisiin rahasta, eikä ole edes aikonut vaihtaa - on toivonut, että olisimme toistemme loppuelämän kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Sen ajan keräisin itselleni omaisuuden ja kun ero tulisi niin en tippuisi tyhjän päälle. Samalla myös kouluttautuisin jollekin järkevälle alalle. Tekisin miehen kanssa lapset, jotta lasten tulevaisuus olisi turvattu.
Oletpa sinä löyhämoraalinen ihminen.
No, jos miehellä olisi kunnolla rahaa(että voisi työnteon lopettaa ja ryhtyä kotirouvaksi). Vaikka rakkautta ja tunteita ei ole heti, ne voivat syntyä suhteen edetessä. Ei mahdoton ajatus.