Vaatiko kaikki noin 18-25 vuotiaat nuoret naiset mieheltä täydellistä pyykkilautavatsaa ja rintalihaksia?
Kun olin itse tuon ikäinen, oli minulla vahva mielikuva ja käsitys siitä, että oman ikäiset nuoret naiset vaativat mieheltä täydellistä pyykkilautavatsaa ja rintalihaksia. Tästä syystä minä en ole koskaan seurustellut, en nuorena enkä nyt muutenkaan. Mielikuvani on tietenkin tullut sosiaalisesta mediasta. Tietenkin kun nainen ylittää lisääntymisiän, niin miesmaku muuttunee ja se kaljamaha ei enää ole este.
M39
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset miehet seurustelevat, mutta naisilla on monta eri syytä seurustella ja miehillä vain yksi. Kun mies lähestyy naista, nainen tietää jo miehen pitävän häntä hyvännäköisenä. Mies taas ei välttämättä koskaan tiedä eikä uskalla kysyä pitääkö kumppani häntä hyvännäköisenä.
Miehelle seksi ja naisen alastoman vartalon läheisyys on tärkeimpiä asioita suhteessa ja naiselle taas miehen seksuaalinen läheisyys voi olla pakollinen paha, joka kuuluu pakettiin.
Mitäpä jos tutustuisit niihin miehiin ihan tosielämässä ja lopettaisit feminismipropagandan lukemisen 😅
Tuskinpa tuo mies on mitään feministipropagandaa lukenut vaan jotain Incel-uikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 39-vuotias miettii mitä 18-25 vuotiaat naiset haluaa?
Terveen miehen merkki 💪😎🔥 Ei kai kukaan mies yli 25v suomirummon kanssa vapaaehtoisesti seurustele 😂
No tuskin ne rummotkaan teidän luuserien kanssa yhtään sen mieluummin ovat.
Tässä vanhassa biisissä se kerrotaan 👍
Tääl taas jokku luuserit jokka saanu naista viimeks 2011 tulee avautuun, että jännis pitää olla. Treenatkaa hemmetti se sixpackki ja rintalihakset, niin huomaatte ettei tarvi olla mikää jännis :D Sillon niitä naisia kyllä riittää. Miks naisten pitäs kiinnostaa läskistä epähuolitellusta katkerasta juntista?
Te kaikki pystytte treenaa ittenne tikkiin, jos ette viitsi nähdä vaivaa, älkää itkekö ettei naiset kiinnostu. Ette te kelpaa sellaisena "kun ootte" ja kysykää iteltänne, miksi kelpaisitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 39-vuotias miettii mitä 18-25 vuotiaat naiset haluaa?
Terveen miehen merkki 💪😎🔥 Ei kai kukaan mies yli 25v suomirummon kanssa vapaaehtoisesti seurustele 😂
Se että viljelet hymiöitä joka väliin ei tee sinusta nuorekasta etkä saa sillä ketään alle 25-vuotiasta.
Eivät vaadi. Ei sillä keholla ole mitään merkitystä jos olet muuten aivan nuija. Itsevarmuus, kohteliaisuus, hauskuus.. Näillä on enemmän väliä. Kaikista eniten sillä, että olet mukava. "Hyvä äijä".
Näillä eväillä itsekin saan ihan kohtalaisen hyvin seuraa julkisissa tilanteissa. Kapakassa, klubilla, joskus jopa ihan muuten vaan. Ei löydy lihamyllyä tai leikkuulautaa paidan alta.
Vierailija kirjoitti:
Tääl taas jokku luuserit jokka saanu naista viimeks 2011 tulee avautuun, että jännis pitää olla. Treenatkaa hemmetti se sixpackki ja rintalihakset, niin huomaatte ettei tarvi olla mikää jännis :D Sillon niitä naisia kyllä riittää. Miks naisten pitäs kiinnostaa läskistä epähuolitellusta katkerasta juntista?
Te kaikki pystytte treenaa ittenne tikkiin, jos ette viitsi nähdä vaivaa, älkää itkekö ettei naiset kiinnostu. Ette te kelpaa sellaisena "kun ootte" ja kysykää iteltänne, miksi kelpaisitte?
En valitettavasti halua sellaista naista jolle minä kelpaan vain siksi että minulla on erottuvat vatsa- ja rintalihakset. Haluan naiselleni myös aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset miehet seurustelevat, mutta naisilla on monta eri syytä seurustella ja miehillä vain yksi. Kun mies lähestyy naista, nainen tietää jo miehen pitävän häntä hyvännäköisenä. Mies taas ei välttämättä koskaan tiedä eikä uskalla kysyä pitääkö kumppani häntä hyvännäköisenä.
Miehelle seksi ja naisen alastoman vartalon läheisyys on tärkeimpiä asioita suhteessa ja naiselle taas miehen seksuaalinen läheisyys voi olla pakollinen paha, joka kuuluu pakettiin.
Mitäpä jos tutustuisit niihin miehiin ihan tosielämässä ja lopettaisit feminismipropagandan lukemisen 😅
Tuskinpa tuo mies on mitään feministipropagandaa lukenut vaan jotain Incel-uikutusta.
Jippii! Incel mainittu!
Koska viimeksi kehuit viimeksi miehesi ulkonäköä?
Hulvattominta on, että amistyttö vaatii ns. täydellistä miestä. Itse on arkisen näköinen, lihava finninaama. Mt-häiriöinen ja äärimmäisen lapsellinen vanhempiinsa takertuja. Tälläiselle ei kelpaa se tavallinen mies.
40-50 v pullukka naiset vaatii miehiltä pyykkilauta vatsaa. Ja naisen itse sanoneet minulle jopa että miehen pitää olla komea.
T: 48 v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tänne kirjoittelevat eivät selkeästi osaa lukea, ja tuo emojispämmääjä on yksi heistä. Tulee kyllä hyh! -fiilikset siitä kun aikuinen mies käyttää emojeita kuin jokin teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Hulvattominta on, että amistyttö vaatii ns. täydellistä miestä. Itse on arkisen näköinen, lihava finninaama. Mt-häiriöinen ja äärimmäisen lapsellinen vanhempiinsa takertuja. Tälläiselle ei kelpaa se tavallinen mies.
Miksi tuo on sinulta pois? Sen kun annat vaatia. Ei se sinulle kuulu mitenkään, mitä kriteerejä amistytöt tai muutkaan pitävät.
AP haluaisi saada max 25- vuotiaan IG- pyllistelijän, joka esittelee IGssä kumitissejään, treenattua perhettään, irtoripsiään ja irtokynsiään.
Vierailija kirjoitti:
40-50 v pullukka naiset vaatii miehiltä pyykkilauta vatsaa. Ja naisen itse sanoneet minulle jopa että miehen pitää olla komea.
Miehen pitää olla komea??? Voi ei!!! Nyt äkkiä kriisiapua palstamiehille! :'(
Vierailija kirjoitti:
AP haluaisi saada max 25- vuotiaan IG- pyllistelijän, joka esittelee IGssä kumitissejään, treenattua perhettään, irtoripsiään ja irtokynsiään.
Sieltä taas yksi, joka lukee vain otsikon. Ap selkeästi miettii mennyttä aikaa, kun on ollut itse tuon ikäinen.
Ihmiset on kyllä niin lukutaidottomia.
Vaatii! Jopa sellaiset "isot tytöt" joilla ei luulisi painon suhteen olevan mitään vaatimuksia ja joiden mielestä se on syrjintää kun tikissä oleva mies haluaa jo lähtökohtaisesti mielummin itsestään huolehtivan terveitä elämäntapoja ja kuntoilua harrastavan naisen. Kehopositiivisuus ei koske miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No pitäähän sillä miehellä olla lihaksia ja komeutta jos ei ole mitään muuta tarjota. Jos pää kumisee tyhjyyttään ja luonnetta ei löydy etsimälläkään niin eihän siinä jää enää kuin ulkonäkö jolla tehdä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii! Jopa sellaiset "isot tytöt" joilla ei luulisi painon suhteen olevan mitään vaatimuksia ja joiden mielestä se on syrjintää kun tikissä oleva mies haluaa jo lähtökohtaisesti mielummin itsestään huolehtivan terveitä elämäntapoja ja kuntoilua harrastavan naisen. Kehopositiivisuus ei koske miehiä.
Höpö höpö.
Komeaa naamaa vaativat. Kroppani on treenattu mutta naamaa ei voi komeammaksi muuttaa.