Vaatiko kaikki noin 18-25 vuotiaat nuoret naiset mieheltä täydellistä pyykkilautavatsaa ja rintalihaksia?
Kun olin itse tuon ikäinen, oli minulla vahva mielikuva ja käsitys siitä, että oman ikäiset nuoret naiset vaativat mieheltä täydellistä pyykkilautavatsaa ja rintalihaksia. Tästä syystä minä en ole koskaan seurustellut, en nuorena enkä nyt muutenkaan. Mielikuvani on tietenkin tullut sosiaalisesta mediasta. Tietenkin kun nainen ylittää lisääntymisiän, niin miesmaku muuttunee ja se kaljamaha ei enää ole este.
M39
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi 39-vuotias mies olla näin lapsellinen? Kai tää on provo, mutta jos ei ole ja ap on oikeasti tosissaan, kerro miten voi melkein nelikymppinen mies päätyä näin lapselliseksi? Oletko testatusti heikkolahjainen tms?
Olen kyllä työelämässä menestynyt ja tienaan kohtalaisesti, mutta olen muuten elämään pettynyt ja katkeroitunut. Kun olin parikymppinen, kuvittelin vielä, että naisrintamalla voi vielä joskus lykästää. Silloin en ollut vielä elämälle katkera. Noin 30-vuotiaana, poikuus yhä tallella, aloin pikkuhiljaa katkeroitumaan ja tekemään sosiaalisesta mediasta päätelmät asialle.
M39
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehissä ulkonäkö, raha kiinnostaa. Eli voi olla vaikka miten ruma kunhan pinkka on kunnossa.
Ai eli jos sä olet ite sellanen suohirviö niin saat instababyn tosta noin vaan ja seksii kokoajan siltä jos kustannat sille kaiken? Vähän epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehissä ulkonäkö, raha kiinnostaa. Eli voi olla vaikka miten ruma kunhan pinkka on kunnossa.
ei vaan juuri päinvastoin. Ulkonäkö on tärkein, jos se on kunnossa, niin ei haittaa vaikka olisi pers'aukinenkin.
T. (oikea) nainen
Mua on aina ällöttänyt liian treenatut miehet. Yksi poikkeus on ihastuksissa ollut, mutta hänellä on ollut sitä henkistä kapasiteettia ja luonnetta sen verran, ettei pitkiin aikoihin tullut ajatelleeksi hänen kroppaansa ja kuinka paljon työtä se on vaatinut. Mutta ei kyllä treenaa tietääkseni kehonrakennus/ulkonäkö mielessä, vaan harrastaa taitoa vaativia lajeja, joissa niille lihaksille on oikeata käyttöä...
Miksi 39-vuotias miettii mitä 18-25 vuotiaat naiset haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi 39-vuotias mies olla näin lapsellinen? Kai tää on provo, mutta jos ei ole ja ap on oikeasti tosissaan, kerro miten voi melkein nelikymppinen mies päätyä näin lapselliseksi? Oletko testatusti heikkolahjainen tms?
Olen kyllä työelämässä menestynyt ja tienaan kohtalaisesti, mutta olen muuten elämään pettynyt ja katkeroitunut. Kun olin parikymppinen, kuvittelin vielä, että naisrintamalla voi vielä joskus lykästää. Silloin en ollut vielä elämälle katkera. Noin 30-vuotiaana, poikuus yhä tallella, aloin pikkuhiljaa katkeroitumaan ja tekemään sosiaalisesta mediasta päätelmät asialle.
M39
Todennäköisesti siis heikkolahjainen kun täälläkin jankutat vähän väliä.
Valkoiselta mieheltä malinmittoja ja merkittävää statusta tai sitten musta naama. Myös julkkis kelpaa. 90% miehistä ei ole olemassa naisille.
No, aloitus oli varmaan provo. Mutta se ei ole provo, kun kaverit tuossa iässä painaa lähempänä puoltatoistasataa kiloa. Lihaskunto on aivan rappiolla, verenpaine tapissa, veriarvot finaalissa. Viimeistään nelikymppisenä.
Miten te teette itsellenne tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vaan juuri päinvastoin. Ulkonäkö on tärkein, jos se on kunnossa, niin ei haittaa vaikka olisi pers'aukinenkin.
T. (oikea) nainen
Pärstä kun on kunnossa niin kelpaa vaikka joku väkivaltainen tai muuten vaan sekaisin oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla, ammatti lääkäri tai lentäjä mieluiten, iso kalu pitää olla ja paljon rahaa. Auto myös pitää olla uusi, vaikka pankin nimissä, silläkään ei ole väliä kunhan rahaa vain on.
Kyllä se sillä autollakin saa naisten keskuudessa 18v huomiota, kun vaan saa sen hankittua pankin nimiin, jota sitten maksella. On sitä varallisuutta muka, vaikkei sitten muuta olekaan kuin velkainen auto.
Ei saa.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
No, aloitus oli varmaan provo. Mutta se ei ole provo, kun kaverit tuossa iässä painaa lähempänä puoltatoistasataa kiloa. Lihaskunto on aivan rappiolla, verenpaine tapissa, veriarvot finaalissa. Viimeistään nelikymppisenä.
Miten te teette itsellenne tuollaista?
Painan 90kg, pituutta 176 cm. Lihasmassaa löytyy, mutta on laardiakin. Nuorempana olin vain läski eikä lihasta ollut. Vanhemmat eivät ohjanneet mihinkään liikuntaharrastukseen ja onhan ne kaikki vaikuttaneet minäkuvaan.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vaatia voi ihan mitä haluaa, mutta ainakin katukuvassa todellisuus on tarua ihmeellisempi. Nää nykypäivän karjut, joilta cooperissa lähtee taju puolentoista kilometrin jälkeen, ei varmaan ole punttisalia edes nähneet sisäpuolelta?
Ainoa fyysinen rasitus on ne pepsicolaletkat, jotka pitää kantaa jääkaappiin, jos kaupansetä pudottaa ne eteisen lattialle.
Sit vaan pipo ja luurit päähän ja konttorituoliin röhnöttämään grandautotheftin pariin.
Katkeran yh-mamman postaus 😂
Vierailija kirjoitti:
Noh noh eipäs nyt syyllistytä vihapuheeseen 🤗 ihmisiä ne heikkolahjaisetkin on.
Monenlaiset miehet seurustelevat, mutta naisilla on monta eri syytä seurustella ja miehillä vain yksi. Kun mies lähestyy naista, nainen tietää jo miehen pitävän häntä hyvännäköisenä. Mies taas ei välttämättä koskaan tiedä eikä uskalla kysyä pitääkö kumppani häntä hyvännäköisenä.
Miehelle seksi ja naisen alastoman vartalon läheisyys on tärkeimpiä asioita suhteessa ja naiselle taas miehen seksuaalinen läheisyys voi olla pakollinen paha, joka kuuluu pakettiin.
Ne varmaan vaatii että mies on nuorempi kuin 39-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Miksi 39-vuotias miettii mitä 18-25 vuotiaat naiset haluaa?
Terveen miehen merkki 💪😎🔥 Ei kai kukaan mies yli 25v suomirummon kanssa vapaaehtoisesti seurustele 😂
Jokainen ihminen on yksilö. Ei näitä voi alkaa liikaa yleistämään, että naiset jotain vaatii. Kun naiselle tulee ikää, niin se alkaa ymmärtämään ettei pinnallisuus ole kaikkein tärkeintä. Myös ns isä maha ei haittaa. Lievä ylipaino ei ole mikään ongelma suurimmalle osalle, joten en murehtisi liikoja. Riittää kun ihminen kykenee hyötyliikuntaan riittävän hyvin. Muu liikunnallisuus voi olla plussaa muttei pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset miehet seurustelevat, mutta naisilla on monta eri syytä seurustella ja miehillä vain yksi. Kun mies lähestyy naista, nainen tietää jo miehen pitävän häntä hyvännäköisenä. Mies taas ei välttämättä koskaan tiedä eikä uskalla kysyä pitääkö kumppani häntä hyvännäköisenä.
Miehelle seksi ja naisen alastoman vartalon läheisyys on tärkeimpiä asioita suhteessa ja naiselle taas miehen seksuaalinen läheisyys voi olla pakollinen paha, joka kuuluu pakettiin.
Mitäpä jos tutustuisit niihin miehiin ihan tosielämässä ja lopettaisit feminismipropagandan lukemisen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. (oikea) nainen
Pärstä kun on kunnossa niin kelpaa vaikka joku väkivaltainen tai muuten vaan sekaisin oleva.
No sulle ehkä. Onneksi minulla on varaa valita paremmin.
Näyttää se pyykkilautavatsa ja rintalihakset hyviltä iäkkäämmänkin silmään,
N 63