Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiko kaikki noin 18-25 vuotiaat nuoret naiset mieheltä täydellistä pyykkilautavatsaa ja rintalihaksia?

Vierailija
22.11.2023 |

Kun olin itse tuon ikäinen, oli minulla vahva mielikuva ja käsitys siitä, että oman ikäiset nuoret naiset vaativat mieheltä täydellistä pyykkilautavatsaa ja rintalihaksia. Tästä syystä minä en ole koskaan seurustellut, en nuorena enkä nyt muutenkaan. Mielikuvani on tietenkin tullut sosiaalisesta mediasta. Tietenkin kun nainen ylittää lisääntymisiän, niin miesmaku muuttunee ja se kaljamaha ei enää ole este. 

M39

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl taas jokku luuserit jokka saanu naista viimeks 2011 tulee avautuun, että jännis pitää olla. Treenatkaa hemmetti se sixpackki ja rintalihakset, niin huomaatte ettei tarvi olla mikää jännis :D Sillon niitä naisia kyllä riittää. Miks naisten pitäs kiinnostaa läskistä epähuolitellusta katkerasta juntista? 

Te kaikki pystytte treenaa ittenne tikkiin, jos ette viitsi nähdä vaivaa, älkää itkekö ettei naiset kiinnostu. Ette te kelpaa sellaisena "kun ootte" ja kysykää iteltänne, miksi kelpaisitte?

Juuri tämä. Miehen pitää olla mies, ja pitää huolta omasta ulkonäöstä ja maksuliinisuudesta. En tunne yhtäkään tikissä olevaa miestä, kellä olisi ongelma saada nais seuraa. Ei mullekaan miehenä tunikaan pukeutunu lyhythiuksinen lihava lähiövalas kelpaa. 

Vierailija
62/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii! Jopa sellaiset "isot tytöt" joilla ei luulisi painon suhteen olevan mitään vaatimuksia ja joiden mielestä se on syrjintää kun tikissä oleva mies haluaa jo lähtökohtaisesti mielummin itsestään huolehtivan terveitä elämäntapoja ja kuntoilua harrastavan naisen. Kehopositiivisuus ei koske miehiä.

Miksi tietynlaiselta näyttävällä naisella ei saisi olla vaatimuksia painon tai minkään muunkaan suhteen? Oikea elämä ei toimi näin. Pariutumispeli ei vaan ole reilua, koettakaa jo se sisäistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii! Jopa sellaiset "isot tytöt" joilla ei luulisi painon suhteen olevan mitään vaatimuksia ja joiden mielestä se on syrjintää kun tikissä oleva mies haluaa jo lähtökohtaisesti mielummin itsestään huolehtivan terveitä elämäntapoja ja kuntoilua harrastavan naisen. Kehopositiivisuus ei koske miehiä.

No naisilla on paljon enemmän varaa vaatia kun eivät ole ollenkaan niin riippuvaisia siitä että saavat jonkun kumppanin. Nainen elää ihan tyytyväisenä ilmankin miestä jos ei saa sellaista kuin haluaa. Mies taas on ihan hukassa ja vinkuu netissä maailman pahuutta jos sitä naista ei vierelle löydy.

Vierailija
64/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tunne yhtäkään tikissä olevaa miestä, kellä olisi ongelma saada nais seuraa. "

Toisaalta minä en tunne yhtään mukavaa, fiksua ja sosiaalista miestä jolle olisi ollut iso ongelma löytää kumppani. Siis vaikka ulkonäköä on ihan laidasta laitaan.

Mutta näille ja sitten noille mainitsemillesi salimiehille on kyllä ihan eri naismarkkinat.

Vierailija
66/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisilla on paljon enemmän varaa vaatia kun eivät ole ollenkaan niin riippuvaisia siitä että saavat jonkun kumppanin. Nainen elää ihan tyytyväisenä ilmankin miestä jos ei saa sellaista kuin haluaa. Mies taas on ihan hukassa ja vinkuu netissä maailman pahuutta jos sitä naista ei vierelle löydy.

Tuskinpa suoranaisesti se ärsyttää, mutta miehiä ärsyttää asiasta utelevat ja se, ettei utelijat tajua sitä, ettei kaikki saa eikä kaikille löydy ja asiaa on väännettävä heille rautalangasta. 

Vierailija
67/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kasvat aikuiseksi niin tajuat että se mitä pitää visuaalisesti kaikkein näyttävimpänä ei ole ollenkaan sama asia kuin kenen kanssa haluaa jakaa sen elämänsä ja arkensa.

Vierailija
68/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi pariutumisesta siis perustuu YouTubeen? No olisihan se pitänyt arvata...

Vierailija
69/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi pariutumisesta siis perustuu YouTubeen? No olisihan se pitänyt arvata...

Totuus sattuu...

Vierailija
70/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääl taas jokku luuserit jokka saanu naista viimeks 2011 tulee avautuun, että jännis pitää olla. Treenatkaa hemmetti se sixpackki ja rintalihakset, niin huomaatte ettei tarvi olla mikää jännis :D Sillon niitä naisia kyllä riittää. Miks naisten pitäs kiinnostaa läskistä epähuolitellusta katkerasta juntista? 

Te kaikki pystytte treenaa ittenne tikkiin, jos ette viitsi nähdä vaivaa, älkää itkekö ettei naiset kiinnostu. Ette te kelpaa sellaisena "kun ootte" ja kysykää iteltänne, miksi kelpaisitte?

En valitettavasti halua sellaista naista jolle minä kelpaan vain siksi että minulla on erottuvat vatsa- ja rintalihakset. Haluan naiselleni myös aivot.

Jos nainen tai mies on vähänkin älykäs, hän käyttää miehen valinnassa samoja kriteereitä kuin koiran: "valitsen korkeaenergisen ja aktiivisen  koiran tai henkilön jos olen itsekin sellainen".

Kun on nuori 18v. sitä on kroppa vielä kunnossa ja voi hämätä sitä toista, mutta jos myöhemmin paljastuu, että se toinen onkin sohvaperuna, sipsi-kaljottelija, jonka keholle kuntoilu ei sovi, niin se on ikävää sitä aktiivista tyyppiä kohtaan, joka arvostaa itseään, terveyttään ja kehoaan.

Kun itse lähtisi salille, niin se toinen kitisee että sä laiminlyöt mua jos sä et jää tänne soffalle viettää elokuvailtaa mun kaa. Tai jos itse haluaa syödä terveellisesti ja kokata kotona ruokaa ja se toinen ei osaa edes itse kokata, haluaa vain pitsaa ja ym. einesroskamoskaa ja on suurinpiirtein naimisissa hesen kanssa.

Sitten jos ehdottaa sille toiselle, että olis kiva harrastaa kuntoilua yhdessä niin kuin muutkin pariskunnat tekee niin se toinen katsoo sua kuin sä olisit suurinpiirtein ehdottanut että olis kiva roikkua hirressä yhdessä.

Sitten kun menette matkoille ulkomaille niin se toinen haluaa kierrellä kaupunkia ja vaellella nähtävyyksiä tai luontoa katsellen niin kaikki tapahtuu aina sen itsensä huonokuntoiseksi päästäneen plösön ehdoilla. Se lyllertää perässä kiukutellen kun jalkoja särkee korttelin matka ja joka välissä pitää pysähtyä tankkaan jotain johonkin kahvilaan.

Sitten jos vielä tällaiseen liittoon syntyy lapsia, niin sitä leikitään siinä "hyvä vanhempi, paha vanhempi" -leikkiä. Se "kiva vanhempi" ostaa karkkeja ja jätskiä antaa mielinmäärin ruutuaikaa ja katsoo sitä toista vanhempaa kuin lasten kiduttajaa, kun tämä ehdottaa lapsille jotain ulkoilujuttuja.

Vierailija
71/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi jotkut treenatut saavat naista johtuu itsevarmuudesta ja itseluottamuksesta. Joihinkin naisiin uppoaa tämmöiset rohkeat itsevarmat tyypit. Itse en olisi näin yksinkertainen. Myös on totta se, että naama ratkaisee osalle. Joten ei pelkkä sali kehotus kaikille toimi.

Mutta kaikki tämä on typerää ja liian pinnallista minun makuuni. Tykkään ihmisessä ihan tavallisuudesta ja siitä että on pehmeät arvot. Itse olen tälläinen pehmis mies ja toivoisin naiselta samaa.

Vierailija
72/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo youtuben mies on ällö. Nuo pullistuvat suonet.... hrrrrr.....

Vierailija
73/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä somesta sinä oppisi olet ottanut, kun eihän somea sinun nuoruudessasi ollut ollenkaan samalla mittapuulla kuin nykyään? Joku irc-galleria juu, mutta se irkkaaminen oli muutenkin enemmän semmoisten nörttien puuhaa, eli ei siellä mitään vatsalihaksia esitelty. 

Vierailija
74/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miksi jotkut treenatut saavat naista johtuu itsevarmuudesta ja itseluottamuksesta. Joihinkin naisiin uppoaa tämmöiset rohkeat itsevarmat tyypit. Itse en olisi näin yksinkertainen. Myös on totta se, että naama ratkaisee osalle. Joten ei pelkkä sali kehotus kaikille toimi.

Mutta kaikki tämä on typerää ja liian pinnallista minun makuuni. Tykkään ihmisessä ihan tavallisuudesta ja siitä että on pehmeät arvot. Itse olen tälläinen pehmis mies ja toivoisin naiselta samaa.

Nainen tai mies joka treenaa, arvostaa aidosti itseään ja kehoaan. Hän ei sen takia tarvitse muilta arvostusta eikä ole kiinnostunut muiden hyväksynnästä kuten nämä "kehoposiitiviset" jotka vaativat muilta arvostusta paikkaamaan sitä että he eivät edes itse arvosta itseään edes sen vertaa että kohtelisivat kehoaan hyvin. Jos patologisesti pahoinpitelee kehoaan liiallisilla ja epäterveellisillä ruokavalinnoilla se on sairasta eikä positiivista.

Vierailija
75/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti halua sellaista naista jolle minä kelpaan vain siksi että minulla on erottuvat vatsa- ja rintalihakset. Haluan naiselleni myös aivot.

Jos nainen tai mies on vähänkin älykäs, hän käyttää miehen valinnassa samoja kriteereitä kuin koiran: "valitsen korke

Ja jos menee valitsemaan statusmielessä tai ulkonäkö edellä itselleen vääränlaisen koiran niin äkkiä on pulassa sen kanssa. 

Vierailija
76/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin somesta kun ei sinun nuoruudessasi sosiaalista mediaa edes ollut?

T. Sinua nuorempi. 

Vierailija
77/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpöile väittämällä että 18-25v. nuoren naisen yksi ykköstoive ei olisi ikioma ruusunpunainen rakkaustarina, ikioma "unelmien prinssi", jonka kanssa ravata sukujuhlia läpi ja jonka kanssa sisustaa yhteinen kämppä ja ehkä hankkia oma pikku "kääryle" tai pari.

Ehkä elämänkoulima 4- 5-kymppinen jolla kaikki se on jo moneen kertaan koettu, että suurinpiirtein juoksee karkuun, kun mies ehdottaakin jotain saman katon alle ja yhteinen perunamaa-ideaa.

Vierailija
78/81 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tai mies on vähänkin älykäs, hän käyttää miehen valinna

Niin, sama kuin alkoholisti vaatisi absolutistin puolisoksi.

Vierailija
79/81 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät

Vierailija
80/81 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä nelikymppinen mies suotta mietit, mitä yli 20 vuotta nuoremmat naiset ajattelevat? Olet itse ollut 18-vuotias 21 vuotta sitten. Annetaan nuorille kasvurauha. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi