Kun juuri otettiin 40 miljardia velkaa niin näitkö itse siitä rahasta penniäkään?
Hoitojonot ainakin sekun pidentyneet ja kaikki asiat huonommin eli mihinköhän se oikein mahtoi mennä?
Mitä sillä sai?
Kommentit (14)
Saatiinhan "sähköpörssi", jossa kuluttaja ei voi voittaa pitemmän päälle.
Kolme koronarokotusta. Muu onkin sitten voittopuolisesti miinusta.
Rahoista osa meni niille yrityksille, jotka kärsivät koronan vaikutuksista. Osa meni siihen, kun jouluna annettiin lapsilisää. Osa varattiin siihen, kun sähköyhtiöt saavat korvauksia alennuksista, kunhan EU hyväksyy sen. Ukrainalle on annettu tukea reippaasti. Jne jne.
Persut ei kai näe mitään näistä.
Ne rahat meni koronatukiin isoille yrityksille. Joku lehti voisi tutkia, paljonko oikein annettiin, ja mikä oli lopputulos.
Miten hoitajilla pystyi olemaan se lopulton kiire, kun koronan takia esim sairaalat oli tyyliin tyhjillään monta kk, kun odotettiin aaltoa, jota ei tullut. Tutut lääkärit valitteli että ei mitään tekemistä kuukausiin
En senttiäkään. En ottanut edes yhtään k-piikkiä. Ja olin koko ajan töissä, oikeissa töissä, en missään "etätöissä" kotona.
Tänä vuonna 3 flunssaa ja 1kpl yhden markan setelin.
Minulla on ainakin mennyt hyvin. Miksi kaikki ruikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään. Menetin paljon.
Sama. Jouduin elättämään lastani, kun hän kärsi työttömyydestä korona-ajan takia.
No enpä tiedä, mistä kirjoittelet. Minä asun Suomessa ja sain sillä rahalla mm laadukasta maanpuolustusta. Se että en "näe" tätä, tarkoittaa, että on onnistuttu.
Vierailija kirjoitti:
Rahoista osa meni niille yrityksille, jotka kärsivät koronan vaikutuksista. Osa meni siihen, kun jouluna annettiin lapsilisää. Osa varattiin siihen, kun sähköyhtiöt saavat korvauksia alennuksista, kunhan EU hyväksyy sen. Ukrainalle on annettu tukea reippaasti. Jne jne.
Persut ei kai näe mitään näistä.
Kokoomus ajoi koronapassia ja koronavilkkua kybällä. Ei olisi siis pitänytkään tehdä mitäön? Jälkiviisastelu kyllä kelpaa kokoomukselle ja persuille! Rannalla on helppo huudella, kun merellä on myrsky!
Omalle tilille tuli ylimääräinen lapsilisä, 95€.
Onko ilmainen toinen aste näissä rahoissa mukana... lapsi aloittaa syksyllä lukion?
Pärjäisin ilman näitä suoria tukia, mutta töissä monella asiakkaalla on projektien rahoituksesssa ely-rahaa. Ilman sitä monikaan projekti ei toteutuisi.
Terveydenhuolto ja peruskoulu alkaa olla vitsi, ja se on kyllä surullista.
Hoitojonoista vastaa lääkärit, meidän suvussa on päästy lääkäriin ja leikkauksiin ihan nopeastikin joten ei ole jonot haitanneet eikä niitä missään nähty. Lapsi pääsi lääkäriin ja sai diagnoosin, heti kohta alkoi kuntoutuskin ja kaikki menee ihan nopeasti mielestäni. Hänellä on suussakin vähintään 10 000e hammasremontti tehtynä julkisella. Nyt on suorat ja kauniit hampaat ja leuka kohdillaan. Saatiin tupla lapsilisät, tulot nousi nettona pari sataa euroa kolmessa vuodessa. Hyvin on mennyt.