Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen ihminen katkaisi välit, kun emme suostu enää tarjoamaan yöpaikkaa

Vierailija
22.11.2023 |

Harmi sinänsä, mutta olen tätä nyt silmät suurina ihmetellyt. Että joku tosiaan kehtaa avoimesti suuttua ja ilmaista, ettei halua olla enää tekemisissä, kun kerroimme lopultakin, että yövieraat stressaavat liikaa, emmekä halua enää majoittaa ketään.

Osaako joku ymmärtää ja selittää tuollaista käytöstä? Kyseessä siis kuusikymppinen sukulainen.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko itse jo vanhoja eli yli 70-vuotiaita?

Vierailija
2/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole yli seitsemänkymmenen. En kylläkään ymmärrä, miten se tähän liittyy. En ole minkään ikäisenä pitänyt yövieraista. Nyt vain vasta viisikymppinen päätin alkaa puolustaa itseäni ja kieltäytyä asiasta, joka tuo stressiä niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo ihminen ramppaa jatkuvasti teillä kylässä?

Vierailija
4/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa suuttua eli osoittaa mieltään. 

Vierailija
5/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin, miten olet asian ilmaissut. Jos olet sanonut, mitä tänne kirjoitat, onnistuisit suututtamaan taivaan enkelitkin. 

Suurin osa ihmisistä tajuaa, jos asian osaa selittää nätisti. Sinä et osannut. Uskon, että loukkasit enemmän töksäyttämiselläsi kuin jos olisit kohdellut häntä asiallisen aikuisesti.

Vierailija
6/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa matkustaa ja säästää majoituskuluissa. Ei ole hyvätuloinen, mutta huomattavasti meitä rikkaampi. Eikä ramppia jatkuvasti, mutta kun itse EN HALUA enkä jaksa yövieraita koskaan pieneen asuntoomme.

Vierailija
7/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjät suuttuu kun niille laittaa rajat

Vierailija
8/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluais yövieraita mun kotio, en edes päivävieraita. Tapailemme kaupungilla.

Vierailija
9/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjät suuttuu kun niille laittaa rajat

Tämä.

Vierailija
10/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tietenkään en ilmaissut asiaa noin ennen kuin pakon edessä. Kun vuosia on yritetty hienovaraisesti vihjata, että ei oikein käy nyt yökyläily ja aina on päädytty siihen, että on pakko päästä. Nytkin selitettiin, että rahat ovat äärettömän tiukoilla ja paljon muutakin stressin lähdettä, niin ei voida ottaa. Mutta vastassa on aina vänkääminen siitä, miten kuitenkin voisi tulla.

Jotkut eivät todellakaan suostu ymmärtämään kohteliasta, aikuista puhetta.

Vierailija
11/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään haluais yövieraita mun kotio, en edes päivävieraita. Tapailemme kaupungilla.

Noin mekin ja suurin osa ihmisistä nykyisin toimii. Huomattavasti hauskempaa.

Vierailija
12/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi pistit stopin tuolle touhulle 

Ei tuommoisella tuttavuudella ole mitään arvoa, jossa toinen on pelkkä hyväksikäytettävä

Vierailija
13/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi pistit stopin tuolle touhulle 

Ei tuommoisella tuttavuudella ole mitään arvoa, jossa toinen on pelkkä hyväksikäytettävä

Samaa mieltä, mutta se on PANNA stoppi. Älkää pelätkö hyvää verbiä.

Vierailija
14/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ollaan yötä muiden nurkissa.

Aikuisena mennään hotelliin.  Paitsi jos on tyhmä feministi ja kommunisti.

Ne haluaa ilmaiseksi ja toisten maksavan

Vierailija
15/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä ihmiset silti vielä kyläilevät toistensa luona, yöpyvätkin. Ajatella!

Vierailija
16/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Tietenkään en ilmaissut asiaa noin ennen kuin pakon edessä. Kun vuosia on yritetty hienovaraisesti vihjata, että ei oikein käy nyt yökyläily ja aina on päädytty siihen, että on pakko päästä. Nytkin selitettiin, että rahat ovat äärettömän tiukoilla ja paljon muutakin stressin lähdettä, niin ei voida ottaa. Mutta vastassa on aina vänkääminen siitä, miten kuitenkin voisi tulla.

No eikö ole hyvä sitten että katkaisi välit itse kun ette aiemmin jämäkämmin saaneet itse sanottua? Miksi vängätä asiasta enää kun tilanne lopullisesti ohi?

Vierailija
17/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on toki hienoa, että jokainen majoittaa ja majoittuu ja vierailee juuri niin kuin omassa todellisessa elämässä hyväksi näkee. :)

Vierailija
18/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisko on käynyt meillä lapsineen pari kertaa vuodessa. Me ei saada koskaan kutsua takaisin. Kun kysyin voidaanko käydä ja olla yötä, heille ei mahdu. Nykyään ei "mahdu" meillekään. Suuttui. Kehui juuri että kun lomailu jne muualla on kallista, että "onneksi teille voi tulla yöksi". 

Vierailija
19/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa suuttua, tuntuu olevan tosi tyhmä ihminen. Normaali ihminen ymmärtää jo ensimmäisestä vihjeestä eikä edes kehtaisi tunkea seuraavaa kertaa väkisin muiden huusholleihin. Ole iloinen, että pääsit irti.

Vierailija
20/69 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole hyvä sitten että katkaisi välit itse kun ette aiemmin jämäkämmin saaneet itse sanottua? Miksi vängätä asiasta enää kun tilanne lopullisesti ohi?

No itse olisimme halunneet pysyä väleissä tämän ihmisen kanssa ilman majoitusvelvollisuutta. Ei siis ole hyvä, että katkaisi välit. Valinta on tietenkin hänen. En vain pysty ymmärtämään, että aikuinen ihminen edes kehtaa avoimesti suuttua siitä hyvästä, kun ei pääse majoittumaan yöksi.