Inhottavaa pestä huomenna hiukset, kun on kunnolla pakkasta
Kommentit (47)
Kyllä jotkut ihmiset osaavat tehdä elämästään vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina pyyhkeestä turbaanin, silloin ei päätä niin palele kun sisällä vetää. Tukka kuivuu siellä pyyhkeen sisällä hissukseen.
Se pieni hiusturbaani on kätevämpi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. On pitkät hiukset ja ne takertuvat selkään ja on pirun kylmä....
Hiukseni ulottuvat lähes vyötärölle asti ja en ole niiden pesun jälkeen kylmissäni ikinä, en kesällä enkä talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman sodat ei ole mitään verrattuna ap:n ongelman takia.
Outoa suomea.
(Verrattuna ap:n ongelmaan)
Aivovammani teki taas tepposiaan.🤪
Vierailija kirjoitti:
pesetkö siis itsesi säästösyistä kylmällä vedellä ?
En. Pitkät hiukset, pitää läträtä. Ap
Sulla on siis lämmittämätön kylppäri? Hanki edes toimiva (kosteisiin tiloihin sopiva) lämpöpatteri, ettei tule kosteusongelmia. Hanki myös se hiustenkuivaaja, ettei tarvitse lähteä märissä tai kosteissa hiuksissa ulos.
Lattialämmitys on kyllä ihana. Meillä on kylppäri lämpimin huone näillä keleillä.
Älkää peskö. Pitäkää sen sijaan pipoa töissä. Sanokaa, että.on niin kylmää sisällä.
Levitä ja hiero hiuksiisi vehnäjauhoja tai perunajauhoja, niin ne on pestyn näköiset. Ei rasvaisen näköiset. Niin minä teen pakkasella. Luonnon kuivapesu, ohje mummoltani.
Jo Ranskan hoveissa osattiin hiukset kuivapestä jauhoilla!
Hanki riittävän tehokas ilmankostutin tai useampi, jos on isompi asunto. Pakkasongelmat, sähkötukka, saharanahka ja kuivat nenän limakalvot loppuvat siihen. Ei auta oireenmukainen hoito, pitää korjata juurisyy.
Jos tämä on se suomalaisten huolien ja resilienssin taso niin en ihmettele enää yhtään sitä, että täällä syödään eniten masennuslääkkeitä Euroopassa
Vierailija kirjoitti:
Maailman sodat ei ole mitään verrattuna ap:n ongelman takia.
Joo, ammattivalittajan ongelmat on ihan raamatullista mittakaavaa aina.
Vierailija kirjoitti:
No pese tänään, ehtivät kuivua huomiseksi. Föönejä saa muuten halvalla.
Meillä tulee suihkusta lämmintä vettä, jopa kuumaa. Ja sitten tälläkin hetkellä meillä on sauna lämpiämässä ja siellä saa mukavasti lämmiteltyä, kun nakkaa vain puita lisää.
Hiuksia ei kannata pestä kovin lämpimällä saati kuumalla vedellä.
Ymmärrä hyvin sua, ap! Itse inhoan jo muutenkin hiustenpesun jälkeistä märkää ja kylmää oloa. Kyllä se tuntuu pahemmalta kun on talvi vaikka ei teltassa asuisikaan.
Eikä hiuksia edes kannata pestä kovin lämpimällä saati sitten kuumalla vedellä, vaikka mieli tekisi. En kuitenkaan halua mitään talituotannon kiihtymistä jo muutenkin helposti rasvoittuvaan päänahkaani.
Erikoinen toteamus, harva pakkasilla muutenkaan ulkona peseytyy.
Mulla on ollut kylppärissä lattialämmitys jo vuodesta 2000 ja sitä ennenkin aina patteri seinällä. Johan sitä paikat homehtuu ilman lämmitystä kun paikat ei kuivu kunnolla. Ja tietysti se käyttömukavuus.
Pesen joka aamu ja harvoin ovat täysin kuivat ennen kuin lähden kävelemään töihin, mutta vielä ei ole palellut. Täällä ei tosin ole mitään asiaa ulos ilman pipoa ja huppua muutenkaan merituulen takia.
Oikeasti, missä bunkkerissa asut?? Mene uimahalliin pesulle ja saunaan, jos kotona ei ole asiallisia tiloja siihen.