Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menenkö töihin huomenna vai en?

Vierailija
02.09.2008 |

Kurkku on kipeä ja kuumetta 37,3. Väsyttää, lihaksia särkee ja kamala nuha. Ärsyttää olla poissa ja nolottaa, kun just sain eilen vakipaikan. Huono omatunto siitä, että nyt kuvittelevat että heti alan sairastaa... toisaalta olen kyllä sairaan oloinen. Mieskin on lähdössä vielä työmatkalle ja tulee vasta perjantaina. En tiedä veisinkö lapset hoitoon vai mitä tekisin. Tukiverkkoa ei täällä ole. Fyysisesti kurja olo, flunssainen siis. En yleensä kovin helposti jää pois.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöpöt kiertävät jatkuvasti ja ihmiset sairastavat paljon ja usein.

Vierailija
22/26 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menin töihin, kun olo oli parempi.Siellä oli suunnilleen puolet porukasta enemmän tai vähemmän sairaina ja arpoi juuri sitä, onko seuraavan päivän pois vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti kaupassa täytyy käydä, ellei kukaan muu pysty hoitamaan kauppareissua - mutta töihin ei pitäisi mennä sairaana. Totta että moni menee, juuri sitä kritisoinkin. Pakko ei olisi, mutta ihmiset ovat luupäitä eivätkä välitä muista. Oma napa siis. "Pakko" on itse luotu pakko. Kuten totesit, mitä väliä jos muutkin sairastuvat, kunhan ei ole tylsää neljän seinän sisällä?

Ap ei tarkoita pahalla harkitessaan töihin menoa, hän ajattelee enemmän sitä että muut kuvittelisivat hänen "olevan muka kipeä"? "Kuinka joku kehtaa olla kipeä, kun MINÄ joudun tuuraamaan?" Niinpä, työkaveritkin ajattelevat omaa napaansa. Liian moni huomioi vain itsensä, ei samalla myös työkavereitaan. Minä, minä...

Kaikkiaan erilaisia flunssan aiheuttavia viruksia tunnetaan yli 200, ja ihmiset suhtautuvat niihin hälläväliä-tyyliin - siitä huolimatta että kyseiset virukset pilaavat monen päivät. Viruksesta on tullut niin tavallinen, että sitä "kuuluisikin" sietää.

Vierailija
24/26 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan silloin se toimisi.

Mutta ihminen ei osaa ajatella napaansa pidemmälle.

Vierailija
25/26 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiilanne puoli vuotta sitten kun olin just aloittamassa uusissa tehtävissä. kävin työterveydessä ja lääkäri kirjoitti 2pv saikkua. sain oikeasti levätä ja menin sit virkeenä uusiin hommiin kun flunssa oli ohi. todistuksen vein sit esimiehelle niin ei jäänyt kenellekään kaivelemaan.

Vierailija
26/26 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume nousee vaan, nyt oli jo 37,5 joten huonompi olo vaan tulee. Kiitos kannustuksesta, mammat ja tsemppiä teillekin! t. flunssainen ap, ärsyttää silti