Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa koska naiset asettaa liian kovia kriteerejä miehille..

Vierailija
19.11.2023 |

Miehellä ei saa olla mahaa,miehen tulee olla atleettinen, miehen tulee olla akateeminen, miehen tulee olla yli 180cm, miehen tulee olla hyvätuloinen.. ahdistaa koska en pysty enää täyttämää naisten toiveita..

Kommentit (297)

Vierailija
141/297 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea persoonallisuushäiriösi ja pakkomielteisyys karkottaa tehokkaasti, Allu.

Tuskin itsekään innostuisit kaljusta, vatsakkaasta naisesta, joka stalkkais sua hulluna.

Vierailija
142/297 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama rutina!

Rutina loppuu kun naiset muuttavat käyttäytymistään ja lopettavat nirsoilun.

Todellakaan ei lopu. 100% ei lopu. Siirtyy vain siihen naiseen joka on seuraavaksi syy omaan paskaan elämään. FAKTA. 

Tuota ei voi mitenkään tietää koska naiset ei tule koskaan ottamaan siitä selvää.

Ja miksi pitäisi ottaa selvää asioista, jotka on nähtyä jo läpi koko suvussa? Ensin mies juo ja on vihainen kun ei ole naista ja lapsia. Seuraavaksi mies juo, tai ainakin on vihainen koska ON se nainen ja lapsia. Miksi naiset enää lähtisi kokeilemaan tätä paskaa diiliä, kun ei miehille näköjään mikään riitä? 

Niissäkin maissa missä naiset ovat ihan helposti saatavissa olevaa ostotavaraa, miehet ovat vihaisia, jopa niin vihaisia että yrittävät paeta niistä maista pois tänne meille. Ei tehnyt nainen ja kakaralauma onnelliseksi.

Ei se naisen ja perheen saaminen miesten ongelmia ratkaise. Ettekö juntit vieläkään sitä asiaa tajua? Opetelkaa elämään ihmisiksi itseksenne. Ja olemaan muille ihmisiä. Tällä tavoin parisuhde on vain piste iin päälle, mutta ei mikään alistussuhde, missä "nainen antaa ja mies ottaa", kuten jankutatte. Silloin parisuhde saattaa jopa onnistua ja jatkuakin kunnes kuolema erottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/297 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Kyllä sen miehen pitää ensin olla tyytyväinen ja onnellinen ihan siinä omassa itsessään, nainen ei ole miehille mikään onnellisuuspilleri. Ihmisillä nyt vain on tapana haluta kaikkea sellaista jota heillä ei ole, ja kuvitella että elämä on parempaa sitten kun.... 

Kun ensin on onnellinen ja tyytyväinen itsekseen niin sitten vasta kannattaa sitä parisuhdetta miettiä. 

Vierailija
144/297 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mättää, miehet ei saa naisia ja naiset valittavat, että miehet ei halua pariutua? Ja nekin, jotka pariutuu, eroavat. Jotain tarttis tehdä.

Höpistä. Etkö sä todellakaan tunne yhtäkään onnellista vanhaa paria? Mä tunnen niitä vaikka kuinka monta, itse asiassa suurin osa tuntemistani ihmisistä on, tai ainakin on ollut parisuhteessa. Vuosikymmeniä yhdessä olleita, osa naimisissa ja osa ei vaan koskaan mennyt naimisiin, mutta yhdessä silti pysyneet.

Pelkästään työpaikalta tiedän näitä on jo suurin osa. Vain kolme on eronnut ja nekin löysivät nopeasti uuden. Suurin osa ei todellakaan eroa. Jos tilastoja kytätään, niin noissa tilastoissa pitää muistaa sekin, että meillä nykyään kehitysvammaiset sun muut kallut saa mennä naimisiin ja ne sitten vähän väliä eroilee ja menee jatkuvasti uudelleen naimisiin, koska heille sallitaan samat ihmisoikeudet kuin kaikille muillekin. Lapsiakin saavat tehdä, vaikka eivät osaakaan niiden tarpeista huolehtia ja ne otetaan huostaan.

Tunnetko sä minkäänlaisia pariskuntia, jos sun mielestä kaikki eroaa? Oletko edes työelämässä? Jos olet, tiedätkö mitään työkavereistasi? Kuka on ollut yhdessä kuinkakin pitkään kumppaninsa kanssa joko naimisissa tai ei? Vai onko sun mielestä kaikki siellä vaan rumia ihmisiä, jotka ovat eronneet aikoja sitten, jos heillä on koskaan ketään ollutkaan?

Jutteletko ylipäätään kenenkään kanssa koskaan? Missä maailmassa elät? Ilmeisesti eri maailmassa kuin minä. 

Mun maailmassa ihan tavalliset möhömahaiset ja kaljut miehet elävät täyttä elämää vaimojensa kanssa. Siltä ne mun ikäiset ukot jo aikalailla kaikki näyttää. 

Itselläni ei ole tällä hetkellä miestä, mutta ihan sen näköinen, tavallisen keski-ikäisen näköinen kaljuuntuva ukko kelpaa kyllä ja saa olla mahaa, kunhan se ei ole mikään jäätävä kaljamaha, koska se kertoo että ihan liikaa menee sitä kaljaa. Saa juoda, mutta ei niin että se menee kaiken edelle ja maha on kuin loppuvaiheessa raskaana olevalla naisella ja silmätkin niin turvoksissa, että pelkästään viirut, kyllä se jostain kertoo.

Itse kuitenkin olen liikunnallinen ja elämänhallintani on kyllä kunnossa, vaikka mullakin on ylipainoa. Ei mun liikakilot todellakaan tarkoita sitä, että mun velvollisuuteni on antaa mahdollisuus kenelle tahansa ukkelille. Pärjään vallan mainiosti ilmankin miestä. Rahaakin on, että ei auta silläkään yrittäminen. 

Ja jos teidän mielestänne tasoni on 0 tai kolkeintaan 3, ei kiinnosta sekään. En elä jotain ohikulkevia ukkoja varten. 

Vierailija
145/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää vatsakkaita, kaljuja, stalkkaavia miehiä.

Vierailija
146/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin itsekään innostuisit kaljusta, vatsakkaasta naisesta, joka stalkkais sua hulluna.

Mitä vikaa on vatsakkaassa naisessa saati kaljussa? Eipä minua haittaisi enää vaikka nainen olisi joku stalkkeri. Olisipahan edes joku.

Onko tuo "Allu" joku synonyymi jollekkin palstamiehelle?

Vierailija
147/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kyllä sen miehen pitää ensin olla tyytyväinen ja onnellinen ihan siinä omassa itsessään, nainen ei ole miehille mikään onnellisuuspilleri. Ihmisillä nyt vain on tapana haluta kaikkea sellaista jota heillä ei ole, ja kuvitella että elämä on parempaa sitten kun.... 

Kun ensin on onnellinen ja tyytyväinen itsekseen niin sitten vasta kannattaa sitä parisuhdetta miettiä. 

Moni tuntemani nainen on ollut ihan henkisesti ja elämänhallinnallisesti hukassa ja onneton ennekuin on löytänyt miehen? Mieshän ei tietenkään voi olla?

Vierailija
148/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän niin, että jos vierekkäin on kulhollinen p*skaa ja vieressä kulhollinen jäätelöä, niin kyllä siitä sen jäätelön valitsee. Ja p*ska jää koskematta vaikka jäätelön joku muu ehtisi napata.

Ei se ole nirsoutta, ihmiset nyt yleensä ottaen eivät halua syödä p*skaa. 

Tää oli kyllä hauskin kommentti pitkiin aikoihin. Niin totta ja inkkeleille täydellinen servaus! :D :D :D

Vierailija
149/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset ovat sitä parempia ihmisiä mitä voimaantuneempia naisellisille himoille antautuneita kehopositiivisia syöjättäriä ovat. Lihava nainen ei ole lihava, vaan kehopositiivinen ja upea naisellisia kurveja omaava sankaritar, mutta lihava mies on vain lihava ylipainoinen läski luuseri.

Kannattaisi sinunkin alkaa kunnioittamaan sekä itseäsi, että muita miehiä- todella ikävään sävyyn kommentoit miehistä.

P. S Ennenkuin otat jonkun uuden käsitteen käyttöön, kannatta opetella, mitä käsite tarkoittaa. Kehoåositiivisuus tarkoittaa KAIKENLAISTEN VARTALOIDEN HYVÄKSYMISTÄ, MYÖS ESIM LYHYIDEN, KALJUJEN, HINTELÖIDEN, PIENIPILISTEN MIESVARTALOIDEN!!!!

Vierailija
150/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on vatsakkaassa naisessa saati kaljussa? Eipä minua haittaisi enää vaikka nainen olisi joku stalkkeri. Olisipahan edes joku.

Onko tuo "Allu" joku synonyymi jollekkin palstamiehelle?

Allu on Vantaalla asuva 38-vuotias mies, joka on postinlajittelukeskuksessa töissä. Hitaalla kulkeva 195-senttinen korsto, joka on naisen kuin naisen perään. Kun naiset eivät baarissa lämpene, Allu saattaa hermostua ja käydä naiseen käsiksi. On jouduttu heittämään ulos useammastakin kuppilasta. Ruikuttanut näitä samoja juttujaan tuhansien viestien voimalla eri nettipalstoilla, jopa kuvansa ja puhelinnumeronsa kera.

Vierailija
151/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyyu, en saa tissi- missiä, yyyyyy, kyllä naiset on kranttuja, yyyyyy, olen itse +50 , kalju, lyhyt, lihava mies, mutta mulla on oikeus nuoreen, kauniiseen tissi- messiin, yyyyyy, kyllä naiset on kranttuja, yyyyyyyyyy

Vierailija
152/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyyyyyu, en saa tissi- missiä, yyyyyy, kyllä naiset on kranttuja, yyyyyy, olen itse +50 , kalju, lyhyt, lihava mies, mutta mulla on oikeus nuoreen, kauniiseen tissi- messiin, yyyyyy, kyllä naiset on kranttuja, yyyyyyyyyy

Typerää trollausta. Miehille kelpaa yleensä minkälainen nainen vaan jos ei ole yhtään vientiä. Enkä puhu nyt mistään tarpeiden tyydytys reijästä mistä kohta alatte kuitenkin spämmätä, vaan ihan elämänkumppanista.

Vierailija
153/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset ovat sitä parempia ihmisiä mitä voimaantuneempia naisellisille himoille antautuneita kehopositiivisia syöjättäriä ovat. Lihava nainen ei ole lihava, vaan kehopositiivinen ja upea naisellisia kurveja omaava sankaritar, mutta lihava mies on vain lihava ylipainoinen läski luuseri.

Kannattaisi sinunkin alkaa kunnioittamaan sekä itseäsi, että muita miehiä- todella ikävään sävyyn kommentoit miehistä.

P. S Ennenkuin otat jonkun uuden käsitteen käyttöön, kannatta opetella, mitä käsite tarkoittaa. Kehoåositiivisuus tarkoittaa KAIKENLAISTEN VARTALOIDEN HYVÄKSYMISTÄ, MYÖS ESIM LYHYIDEN, KALJUJEN, HINTELÖIDEN, PIENIPILISTEN MIESVARTALOIDEN!!!!

Eri mutta. Hyväksymistä mihin? En minä ainakaan hyväksyisi ikinä puolisokseni miestä joilla on noita ominaisuuksia, eikä kenelläkään muullakaan naisella ole velvollisuutta sellaisia hyväskyä. Tietysti pitää olla asiallinen kaikenlaisille ihmisille, koska se kuuluu jo ihan perus käytöstapoihin.

Vierailija
154/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa jo joku vihjasi, niin tuon olisi ihan hyvä sisäistää monen naisenkin. Varsinkin kun alkaa biologinen kello tikittää, niin aika ahdistuneena sitä miestä sitten etsitään ja hätiköiden otetaan usein se huono mies.

Vierailija
155/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän niin, että jos vierekkäin on kulhollinen p*skaa ja vieressä kulhollinen jäätelöä, niin kyllä siitä sen jäätelön valitsee. Ja p*ska jää koskematta vaikka jäätelön joku muu ehtisi napata.

Ei se ole nirsoutta, ihmiset nyt yleensä ottaen eivät halua syödä p*skaa. 

Kyllä sitä pask aa löytyy naisten keskuudestakin, muttei heitä silti syöstä sentakia totaaliseen yksinäisyyteen vaan annetaan mahdollisuus.

Nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö saisi parisuhdetta ja perhettä. Nainen saa olla vaikka 200 kiloinen autisti 12 tuntia tietokoneella ja silti hänellä on enemmän valinnanvaraa kuin useimmilla miehillä.

Miksi voliset tästä naisille? Mikset volise tästä miehille, joilla on alemmat kriteerit? Ymmärrä jo, ettet kilpaile naisten kanssa vaan miesten.

Vierailija
156/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää trollausta. Miehille kelpaa yleensä minkälainen nainen vaan jos ei ole yhtään vientiä. Enkä puhu nyt mistään tarpeiden tyydytys reijästä mistä kohta alatte kuitenkin spämmätä, vaan ihan elämänkumppanista.

Onkohan tuo kelpaaminen välttämättä edes hyvä juttu loppupeleissä naiselle... Olla se, jota ei oikeasti haluttu, mutta joka otettiin vain koska ei ollut muutakaan vaihtoehtoa. Ettei vaan miehen tarvitsisi jäädä yksin.

Vierailija
157/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu se siellä taas. Diagnosoitu heikkolahjaisuus ja epävakaa persoonallisuushäiriö jäivät sattuneista syistä taas mainitsematta.

Ei kuulosta Allulta.

Vierailija
158/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on suuri vastuu, sillä he päättävät ihmiskunnan tulevaisuuden. Yrittäkää miehet nyt ymmärtää tämä ja oikein se sisäistää. Naisten pitää pitää huoli siitä, että vain parhaimmat miehet pääsevät lisääntymään. 

Vierailija
159/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Eilen katsoin telkkarista monisairasta pitkäaikaistyötöntä ja tyttöystävä oli hänelläkin. 

Vierailija
160/297 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on suuri vastuu, sillä he päättävät ihmiskunnan tulevaisuuden. Yrittäkää miehet nyt ymmärtää tämä ja oikein se sisäistää. Naisten pitää pitää huoli siitä, että vain parhaimmat miehet pääsevät lisääntymään. 

Mutta naiset eivät kuitenkaan itse koskaan näe peilistä sitä että sieltä katsoo ihan täys va jakki, jonka ei todellakaan pitäisi jatkaa sukua.

Mikäs siinä jos kelvottomat geenit poistuu siten että kelvottomat miehet jää yksin mutta, mitäs tehdä kun ne ihan vastaavat naiset porsii silti?