Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa koska naiset asettaa liian kovia kriteerejä miehille..

Vierailija
19.11.2023 |

Miehellä ei saa olla mahaa,miehen tulee olla atleettinen, miehen tulee olla akateeminen, miehen tulee olla yli 180cm, miehen tulee olla hyvätuloinen.. ahdistaa koska en pysty enää täyttämää naisten toiveita..

Kommentit (297)

Vierailija
181/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko siellä tinderissä on olla? Eihän siellä ole paljoa naisiakaan. Ja  juuri oli se tutkimus, että suurin osa naisista ei edes etsi seuraa tinderistä, vaan käy siellä pelkästään huvin vuoksi. Ja sen lisäksi siellä on paljon tekaistuja profiileja miesten koukuttamiseksi, mikä on jo ikivanha kikka lankapuhelin ajoilta. 

Tutustukaa naisiin tosielämässä, siellä suurin osa parisuhteista edelleen syntyy. Tinderin tarkoitus ei edes ole parittaa ihmisiä vaan tuottaa rahaa omistajilleen. Miehiltä.

Toki siinä sivussa jotkut sieltä löytää seuraakin, mutta ne ovat heitä jotka löytäisivät sitä ihan helposti ilmankin tinderiä. Ja nämähän teitä sitten niin kovasti närästää. 

Vierailija
182/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei listaamasi asiat mitenkään ihmeellisiä ole, kaikki muut paitsi pituuden pystyt toteuttamaan jos vain haluat. Jos itse et viitsi kouluttautua ja urheilla nii ei ehkä kannata odottaa naisiltakaan mitään erikoista.. 

Ei naisiltakaan mitään vaadita.

No miksi miehet eivät sitten vaadi vaan ottavat mitä vaan? Eihän se naisten vika ole jos miehille kelpaa mikä vaan. 

Ei mulle ainaskaa kelpaa mikä vaan.

Jos muille  miehille kelpaa mikä vaan, niin se on naisten vika? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keskitason mies ja minulle kelpaisi ihan hyvin keskitason nainen, naisen ei ois pakko olla kaunis kunhan se ei ole pluskokoinen. Miksi keskitason naiset luulee itsestään liikoja?

Alhaisen tason naisia en huoli koska ne on rumia ja lihavia.

Vierailija
184/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keskitason mies ja minulle kelpaisi ihan hyvin keskitason nainen, naisen ei ois pakko olla kaunis kunhan se ei ole pluskokoinen. Miksi keskitason naiset luulee itsestään liikoja?

En mä "ajattele itsestäni liikoja". Mutta myös minulla on oikeus toivoa ihan aitoa molemminpuolista hullaannuttavaa rakkautta, eikä että joku mies "kelpuuttaa" minut. Pärjään vallan mainiosti yksinkin, enkä tarvitse elättäjää. Hakekaa ulkomailta sellaista etsiviä, kun kerran niitä siellä ihan noukittavaksi asti on ja nätimmiltäkin näyttävät.

Vierailija
185/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä "ajattele itsestäni liikoja". Mutta myös minulla on oikeus toivoa ihan aitoa molemminpuolista hullaannuttavaa rakkautta, eikä että joku mies "kelpuuttaa" minut. Pärjään vallan mainiosti yksinkin, enkä tarvitse elättäjää. Hakekaa ulkomailta sellaista etsiviä, kun kerran niitä siellä ihan noukittavaksi asti on ja nätimmiltäkin näyttävät.

ota huomioon, että nuo incelit tuskin elättävät edes itseään, vaikka aina puhuvatkin "naisten elättämisestä"

Vierailija
186/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei listaamasi asiat mitenkään ihmeellisiä ole, kaikki muut paitsi pituuden pystyt toteuttamaan jos vain haluat. Jos itse et viitsi kouluttautua ja urheilla nii ei ehkä kannata odottaa naisiltakaan mitään erikoista.. 

Ei naisiltakaan mitään vaadita.

Kyllä muuten vaaditaan. Paitsi tietenkin huonot miehet, joille kelpaa kuka vaan. 

Miksi se diili kiinnostaisi ketään, edes huonoa naista? Teidän huonojen miesten ongelma lieneekin juuri tämä: Suomessa (ainakin toistaiseksi) on niin hyvin asiat, ettei huonojen naisten ole pakko huolia huonoja miehiä, vaan pärjäilevät jotenkuten yksinkin. 

No, kunhan sota tulee niin sekin asia korjaantuu.

Vierailija
187/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KUKA/KETKÄ näitä vaatimuksia asettaa? Jotkut teinitytöt ja parikymppiset salimisut?

Mä ainakin olen tälläkin hetkellä ihastunut mieheen, joka on lyhyt ja kaljuuntuva, no mahaa ei sillä ainakaan mitään vaatteiden läpi näkyvää ole.

Akateeminen ja hyvätuloinen ei varmasti ole, sillä on tuossa lähi K-kaupassa töissä. Mutta ei kai mua sitten lasketa naiseksi koska en ole 16-25v salimimmi..? Enkä edes korkeastikoulutettu kolme-nelikymppinen. 

Vierailija
188/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko siellä tinderissä on olla? Eihän siellä ole paljoa naisiakaan. Ja  juuri oli se tutkimus, että suurin osa naisista ei edes etsi seuraa tinderistä, vaan käy siellä pelkästään huvin vuoksi. Ja sen lisäksi siellä on paljon tekaistuja profiileja miesten koukuttamiseksi, mikä on jo ikivanha kikka lankapuhelin ajoilta. 

Tutustukaa naisiin tosielämässä, siellä suurin osa parisuhteista edelleen syntyy. Tinderin tarkoitus ei edes ole parittaa ihmisiä vaan tuottaa rahaa omistajilleen. Miehiltä.

Toki siinä sivussa jotkut sieltä löytää seuraakin, mutta ne ovat heitä jotka löytäisivät sitä ihan helposti ilmankin tinderiä. Ja nämähän teitä sitten niin kovasti närästää. 

Kuinkahan paljon sielläkin mahtaa olla niitä palkattuja Sampo Syreeneitä? Naista esittämässä. Miehet ei sitten koskaan opi.

Vierailija
189/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ota huomioon, että nuo incelit tuskin elättävät edes itseään, vaikka aina puhuvatkin "naisten elättämisestä"

No kyllähän mä sen tiedän. Mutta kun kerran niitä parempia naisia kuulemma oikein sataa päälle jostain Aasiasta niin yrittäisivät edes sen verran nähdä vaivaa, että hakevat sen entisen katuhooran sieltä ilokseen. 

Mutta ei. Sen sijaan pitäisi meiltä rumilta pihtareilta  Suomi-lehmiltä saada pillua ja passaamista. Mikä on kiinnostus sille, kun ei ole tässä mikään hätä mulla?

Mun suvun naiset ovat joutuneet aikoinaan huolimaan huonoja miehiä, koska silloin oli huonot ajat ja naisten oikeudet oli olemattomia. Ei edes omia vanhempiaan saanut periä ilman aviomiestä. 

Mun ei tarvitse elää niin kuin he joutuivat. Molemmat mummoni mulle usein kertoivat,  kuinka etuoikeutettu olen kun synnyin tähän aikaan. Ja todellakin nautin siitä niin kauan kuin se kestää. Tuskinpa enää kauaa. 

Vierailija
190/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi pelkästään raskauden takia päätyä pluskokoiseksi ja useimmiten niin kyllä käykin. Mitä, sä jätät sitten oman perheesi? Tai alat juosta maksullisilla? Ei tuollainen ole mitään rakkautta, ei juuri koskaan näe naisten sanovan, että rakkaus loppuu sillä sekunnilla kun mies lihoo pluskokoiseksi. Tai kun se vanhenee, hyi.

Miesten rakkaus naista kohtaan tuntuu olevan pelkkä vitsi. Vaikeaa siihen on luottaa ainakin. Ja siksikin on syytä olla erittäin nirso. Äärimmäisen nirso, riippumatta siitä minkälainen nainen itse on. Poikkeuksia on toki aina, mutta millä todennäköisyydellä se oma mies on joku poikkeusmies? 

Vierailija
191/297 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana keskitason nainen on pluskokoinen. Joten sä vaadit keskitason miehenä omaa tasoasi korkeampitasoista naista. Tyypillistä teille keskitason miehille. 

Vierailija
192/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kriteerit miehelle 

- 40-50v.

- Pitkä, vähintään itseni mittainen (ei ole sentin päälle), koska itse olen yli 180cm ja en halua kokea olevani kirahvi/amatsoni miehen rinnalla.

- Riittävän terveellinen ns. normaali vartalo. Ei tarvitse olla atleetti, mutta ei saa myöskään olla valtavan ylipainoinen.

- Savuton, koska en siedä tupakan hajua (ex poltti)

- Vapaa addiktioista. Sivistynyt, ei-humalahakuinen alkoholinkäyttö on ok (ex:llä oli alkoholin kanssa ongelmia)

- Elättää itsensä ja tulot riittävät kattamaan oman elintavan. Minulle taloudellinen vastuullisuus/turvallisuus on tärkeää.

- Sivistynyt. Ei tarvitse olla korkeakoulutettu, jos on muuten kiinnostunut esim. maailmasta ympärillä, kulttuurista jne. 

- Mukava ja empaattinen.

Onko liikaa vaadittu? Jäänkö sinkuksi ikiajoiksi?

Vierailija
193/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää: 

- Avarakatseinen ja suvaitseva.

Vierailija
194/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vatsakkuus ole terveellistä kenellekään. Miehille eikä naisille. Miehillä varsinkin piukea maha tarkoittaa metabolista oireyhtymää, vähintään tulevaisuudessa. Metabolinen oireyhtymä tietää erektio-ongelmia verisuonten tukkeutumisen takia. Pahimmillaan jopa infarktia alle 60-vuotiaana.

Vierailija
195/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No k

Naiskommuunit on yleistymään päin. Metsässä asuminen menee trendikkyydestä. Miestä ei vieläkään ole mikään pakko huolia ;)

Vierailija
196/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea persoonallisuushäiriösi ja pakkomielteisyys karkottaa tehokkaasti, Allu.

Tuskin itsekään innostuisit kaljusta, vatsakkaasta naisesta, joka stalkkais sua hulluna.

Mitä vikaa on vatsakkaassa naisessa saati kaljussa? Eipä minua haittaisi enää vaikka nainen olisi joku stalkkeri. Olisipahan edes joku.

Onko tuo "Allu" joku synonyymi jollekkin palstamiehelle?

Hakekaa apua tohon läheisriippuvuuteen. Tästä on sanottu yli kymmenen kertaa. Edes pariterapeutit ei suosittele läheisriippuvuudesta kärsivälle kumppania. https://www.amazon.com/s?k=codependency&crid=36ODTXJTQG0RD&sprefix=code… JA https://www.amazon.com/s?k=traumabonding&crid=PYS9S4GQA0KP&sprefix=trau…

Vierailija
197/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihan ensiksi tajuta että et hae jotain tietyn tason naista vaan naista johon ihastut ja rakastut. Parisuhde on tunnesuhde jonka tärkein tekijä on rakkaus. Se ei ole mikään tasosuhde tai huolimissuhde.

Vierailija
198/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään toteuta miesten vaatimuksia. En tienaa paljon, en ole parikymppinen enkä harrasta salilla käymistä. Minkäs teet. 

Vierailija
199/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa miten facebook dating niin ekana menee hyvin naiset vastaa, mutta yhtäkkiä hiljenee vaan. Minkäs teet kun ei kiinnosta naisia tarpeeksi

Vierailija
200/297 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas huomaa miten facebook dating niin ekana menee hyvin naiset vastaa, mutta yhtäkkiä hiljenee vaan. Minkäs teet kun ei kiinnosta naisia tarpeeksi

Niin kun sinä aloitat sen iän ikuisen jankkaamisesi. Ei sellaista kukaan jaksa paria viestiä enempää.