Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa koska naiset asettaa liian kovia kriteerejä miehille..

Vierailija
19.11.2023 |

Miehellä ei saa olla mahaa,miehen tulee olla atleettinen, miehen tulee olla akateeminen, miehen tulee olla yli 180cm, miehen tulee olla hyvätuloinen.. ahdistaa koska en pysty enää täyttämää naisten toiveita..

Kommentit (297)

Vierailija
281/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo sun luettelemat kriteerit on ihan sun omaa harhaa. Normaali ihminen tajuaisi, että monella tavallisella miehellä on puoliso. Sen kun menee katsomaan pariskuntia Prismaan niin tajuaa asian. Tai no ap tuskin tajuaa mitään.

Itse olen sinkku enkä nyt etsi seurustelukumppania, mutta jos etsisin niin ei kriteerit todellakaan olisi nuo mitä ap luetteli. Miehen olisi toivottavaa olla edes vähän mua pidempi, itse olen 169cm. Ei tarvitse olla atleettinen eikä pieni maha haittaa. Ei kuitenkaan mitää reilusti ylipainoista. Koulutuksella ei ole väliä, kunhan on vakituinen työpaikka ja säännölliset tulot. Voi olla ihan perusduunari.

N44

No mulla on vakituinen työ ja etsin naista, kun ei ne kotia kävele. Olen pitkä mies yli 190 cm pieni maha on ja koulutusta ei ole, olen tavallinen amis, mut ei ole vaan löytynyt ketään.

Sinulle on vastattu satoja kertoja ja sekin kertoo paljon, ettet ole niitä vastauksia tajunnut: sinun pituudella, sinun mahalla, sinun koulutuksella EI OLE mitään merkitystä, koska näin näytön läpikin huokuu (ja niin tekee joka ikinen kerta) sinun v i t t u m a i n e n luonne. Voimme vain kuvitella, millainen se olisi todellisuudessa. Ole hyvä. Vaikka tuskin tätäkään tajuat vaan jatkat länkytystäsi hamaan tappiin.

Vierailija
282/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo sun luettelemat kriteerit on ihan sun omaa harhaa. Normaali ihminen tajuaisi, että monella tavallisella miehellä on puoliso. Sen kun menee katsomaan pariskuntia Prismaan niin tajuaa asian. Tai no ap tuskin tajuaa mitään.

Itse olen sinkku enkä nyt etsi seurustelukumppania, mutta jos etsisin niin ei kriteerit todellakaan olisi nuo mitä ap luetteli. Miehen olisi toivottavaa olla edes vähän mua pidempi, itse olen 169cm. Ei tarvitse olla atleettinen eikä pieni maha haittaa. Ei kuitenkaan mitää reilusti ylipainoista. Koulutuksella ei ole väliä, kunhan on vakituinen työpaikka ja säännölliset tulot. Voi olla ihan perusduunari.

N44

No mulla on vakituinen työ ja etsin naista, kun ei ne kotia kävele. Olen pitkä mies yli 190 cm pieni maha on ja koulutusta ei ole, olen tavallinen amis, mut ei ole vaan löytynyt ketään.

Useimpia naisia ei oikein kiinnosta täysin kunniahimoton mies. Amis omalla yrityksellä on ihan eri asia kuin amisduunari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
284/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä ja tiedä mistä ihmeestä sen naisen löytäisi.

Vierailija
285/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit sanoa jo itse mikä mättää

Vierailija
286/297 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on tosiaan erikoinen, koska moni nainen (ei kaikki) asettaa korkeita odotuksia miehille, mutta itse usein jäävät todella pahasti alle monen miehen vaatimuksista. Tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa, mikä kielii siitä, että jokin on pahasti pielessä yhteiskunnan pariutumismarkkinoilla. Seuraukset ovat ja tulevat olemaan katastrofaaliset. Kun naisen annetaan vapaasti valita, tämä tyypillisesti kelpuuttaa vain top 20% miehet, kuten tilastot kerta toisensa jälkeen todistavat. Syntyy paha vinouma, joka johtaa yhteiskunnallisiin levottomuuksiin. Tietenkin keskimääräistä ihmistä eivät moiset asiat kiinnosta, eikä etenkään naisia. 

Isäsi on siis top20% mies ja sulla on hänen geenit eli olet top20% itsekin. 

Vierailija
287/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun ei ollut tarpeeksi kriteerejä, naisesta.. Nyt kärsin.. Kuinka tyhmä mies voikaan olla! 

Vierailija
288/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun mies on duunari, vieläpä suhteellisen huonopalkkainen. Ei ole atleetti, vaan hieman mahakas. Pituutta kylläkin yli 180. Hän on minua 15 vuotta vanhempi. Mukava ihminen, herrasmies ja aina lähtökohtaisesti ystävällinen KAIKILLE. 

Vierailija
289/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon epäatleettisia isäpappoja näkyy marketeissa. Oletko kuullut käsitettä iskävartalo? Tiettävästi myös lyhyillä ja duunareilla on perheitä.

On tehty semmoinen romaanikin kuin Muita hyviä ominaisuuksia. Mihinkähän nimi voisi viitata?

Vierailija
290/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No mulla on vakituinen työ ja etsin naista, kun ei ne kotia kävele. Olen pitkä mies yli 190 cm pieni maha on ja koulutusta ei ole, olen tavallinen amis, mut e

Höpsis. Kunhan käy työssä ja ei elä harhoissa. Tuo riittää hyvin.

Vierailija
291/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen tulee olla aina 21-vuotias. Mut joo, on tosi paljon vaikeampaa olla keräämättä pallomahaa. 

Vierailija
292/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisille on paljon kovemmat kriteerit, eihän miesten tarvi edes meikata tai laittaa tukkaa. 

Vierailija
293/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö jo. Minulle riittäisi, että mies olisi edes aikuinen eli pitäisi edes perustason siisteyden yllä ja käsittää käydä itse kaupassa jos jääkaappi on tyhjä. Enempää en enää edes yritä vaatia, niin pettynyt olen teidän sukupuoleen. 

Vierailija
294/297 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No mulla on vakituinen työ ja etsin naista, kun ei ne kotia kävele. Olen pitkä mies yli 190 cm pieni maha on ja koulutusta ei ole, olen tavallinen amis, mut e

Useimpia naisia ei oikein kiinnosta täysin kunniahimoton mies. Amis omalla yrityksellä on ihan eri asia kuin amisduunari.

Kyllä tuossa kuviossa taitaa arvostus kohdistua johonkin ihan muuhun kuin kunnianhimoon :D

Vierailija
295/297 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se on mikä mättää?

Vierailija
296/297 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet heikkolahjainen.

Vierailija
297/297 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet heikkolahjainen.

En ole ap, mutta miksi heikkolahjaisuus haittaisi, eiks mukava luonne ole tärkein?