Kuumetta 38. 9 astetta, saan sen kuitenkin lääkkeillä laskemaan 37.0 joten voinko mennä huomenna töihin?
Ei huvittaisi saikuttaa, kun se tietää töiden kasaantumista.
Kommentit (57)
Tottakai voit ja valmistaudut samalla uuteen normaaliin eli töihin vain vaikka olisit kuinka kipeä. Ei kannata välittää muusta kuin itsestään ja siitä että saa palkan kaikilta päiviltä koska tulevaisuudessa se ei tule olemaan niin. T:Petteri
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa työpaikoissa ja asemissa te oikein olette, kun ette voi sairastaa rauhassa?
Olen miettinyt samaa. Olen ollut siistijä, tuotantotyöntekijänä, pesulassa, toimisitossa jonior- ja senior spesialistina, tiimiesimiehenä, ja nyt johtotasolla ja ei ole vielä tullut vastaan työtä, josta en voisi olla pois kun olen sairas. Valitettavasti firma ajattelee aina omaa etuaan ja minä ajattelen omaani. Mua ei kiinnosta jos saan kenkää siitä kun olen joskus sairas tai jos firma menettää asiakkaita. Mä en ole siellä ainut työntekijä.
Edes idiootti ei kysy ap esittämää kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa työpaikoissa ja asemissa te oikein olette, kun ette voi sairastaa rauhassa?
Olen miettinyt samaa. Olen ollut siistijä, tuotantotyöntekijänä, pesulassa, toimisitossa jonior- ja senior spesialistina, tiimiesimiehenä, ja nyt johtotasolla ja ei ole vielä tullut vastaan työtä, josta en voisi olla pois kun olen sairas. Valitettavasti firma ajattelee aina omaa etuaan ja minä ajattelen omaani. Mua ei kiinnosta jos saan kenkää siitä kun olen joskus sairas tai jos firma menettää asiakkaita. Mä en ole siellä ainut työntekijä.
Yrityksen etu ei ole työntekijän etu, ja valtion etu ei ole yksilön etu. Valitettavasti työntekijällä ja yksilöllä on kaikkein vähiten valtaa yhtään mihinkään, joten nuo ylivoimaiset organisaatiot jyräävät vääryydellä epäoikeudenmukaiset pykälät läpi :/
Kuumehullua taas maanantai stressaa.
Et prkl mene töihin muita tartuttamaan! Jotain rotia sentään.
Vierailija kirjoitti:
Siis kylllä ärsyttää ihan sikana nämä, jotka tulevat kuumeessa töihin. Itsekin nyt sängynpohjalla juuri em syystä, kun työkaveri oli viikon flunssassa töissä, kun kyllähän hän jaksaa ja nyt saatiin sit kaikki muut se tauti. Argh.
Odotahan, kun hallitus saa säädettyä sen ensimmmäisen sairaspäivän palkattomaksi, sitten näitä nuhaisia vasta työpaikoilla näkeekin. Onnea vaan matkaan meille kaikille, kun aterian valmistaa nuhainen kokki, jonka sitten tarjoillee vatsavaivainen tarjoilija.
Älä mene töihin, kaikki muut sairastuu.
Miten on, meneekö ensimmäinen sairaslomapäivä palkattomaksi jos on lääkärintodistus?
Vierailija kirjoitti:
Älä mene töihin, kaikki muut sairastuu.
Miten on, meneekö ensimmäinen sairaslomapäivä palkattomaksi jos on lääkärintodistus?
Menee, ei siinä mitkään lääkärintodistukset auta. Toivon että orpo saa itse maistaa omaa lääkettään ja syö jotain ripulikeittoa jossain ravintolassa ja saa vielä koronan kaupanpäälle. Yleensä joka laittaa pahaa kiertämään, se joutuu itse sen kohtaamaan ennemmin tai myöhemmin, se on karman laki.
No jos kyselet tuollaisia täällä niin on parempi työnantajallesi että et mene sinne töihin enää koskaan.
Lääkkeillä se ei laske vaan on virus jonka oireisiin kuuluu lämmön sahailu. Aika paljon näistä tulee jälkitauteja ja äkkikuolemia mm. sydänlihassairauksiin. Sellainen kun iskee niin et taatusti tee muuta kuin avaat toisen silmäluomen. Syöminen tai vessakäynti on sama kuin mounteverestille nousu. Et sitten tiennyt että armeijassa kuolee joka vuosi näin 10 -50 .
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeillä se ei laske vaan on virus jonka oireisiin kuuluu lämmön sahailu. Aika paljon näistä tulee jälkitauteja ja äkkikuolemia mm. sydänlihassairauksiin. Sellainen kun iskee niin et taatusti tee muuta kuin avaat toisen silmäluomen. Syöminen tai vessakäynti on sama kuin mounteverestille nousu. Et sitten tiennyt että armeijassa kuolee joka vuosi näin 10 -50 .
Ainakin 90-luvulla kun olin armeijassa ja oli esim. keuhkoputkentulehdus ja kuumetta, aina määräsivät ainakin kolmea erilaista lääkettä, en edes tiedä tai muista mitä lääkkeitä ne olivat. Jälkeenpäin on käynyt ilmi että kasarmi oli todennäköisesti homeessa jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin aina flunssasa töissä.
Viimeksi kuumetta oli kuukausi sitten juurikin 38 ja risat.
Olet palveluluukulla töissä, joten töitä ei voisi hoitaa etänä ja tuuraaja pitäisi etsiä.
Olin töissä kokoajan, vaikka olin varmasti todella nuhaisen kuuluinen, sain kuitenkin kuumeen laskemaan lääkkeillä.
Sinuna ap menisin jos vain vointi sallii.
Todella itsekästä mennä muita tartuttamaan oman sankari egonsa vuoksi. Pysykää kotona kipeinä älkääkä tartuttako muita!
Kuume on aina oire jostakin.