Kuumetta 38. 9 astetta, saan sen kuitenkin lääkkeillä laskemaan 37.0 joten voinko mennä huomenna töihin?
Ei huvittaisi saikuttaa, kun se tietää töiden kasaantumista.
Kommentit (57)
Tarttumisella ei ole väliä sillä olin jo viime viikon flunsassa ja pienessä lämmössä töissä, mutta tauti näköjään pahenikin.
En tosiaan halua kerryttää saikkupäiviä ja jaksan mennä töihin.
Ap
Kuume ei ole mikään kriteeri sille menetkö töihin vai et.
Tunnet itse vointisi parhaiten ja jos koet olevasi sairas, et mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, firma kaatuu jos et mee.
Sitten se kaatuu kun sairastuttaa kaikki muut.
Ja ap:lle tiedoksi, korona nostaa aluksi kuumeen ja sit tulee vasta muut oireet.
No jos jaksat niin menet. Itse sen tiedät parhaiten.
Sydänlihastulehdus se vasta töitä sitten seisottaakin.
Olen minäkin aina flunssasa töissä.
Viimeksi kuumetta oli kuukausi sitten juurikin 38 ja risat.
Olet palveluluukulla töissä, joten töitä ei voisi hoitaa etänä ja tuuraaja pitäisi etsiä.
Olin töissä kokoajan, vaikka olin varmasti todella nuhaisen kuuluinen, sain kuitenkin kuumeen laskemaan lääkkeillä.
Sinuna ap menisin jos vain vointi sallii.
Ihan hyvin voit mennä. Joku pikku treeni illalla niin pysyy vireys, vaikka 10 kilsan hölkkä.
Siis kylllä ärsyttää ihan sikana nämä, jotka tulevat kuumeessa töihin. Itsekin nyt sängynpohjalla juuri em syystä, kun työkaveri oli viikon flunssassa töissä, kun kyllähän hän jaksaa ja nyt saatiin sit kaikki muut se tauti. Argh.
Käy nyt ihmeessä varmistamassa, että tarttui kaikille. Lähdet sitten kesken päivän pois.
Yksi kuumeeton päivä pätee edelleen ja sekin pitää olla ilman lääkettä.
Miten ihmiset ei vieläkään osaa sairastaa kotona?!
Laita maski jos pakko mennä kipeänä.
Mä en menisi mutta mulle on ihan sama mitä sä teet.
Eikö olekin inhottavaa se valtava hiotus kun pakottaa tuon kuumeen buranalla pois, ja ainakin itse erotin sellaista outoa tympeää kemikaalimaista hajua samassa yhteydessä. Kolmisen viikkoa sitten alkoi itsellä, kovimmat kuumeet meni 2-3 päivässä ohi, mutta sitten vielä piti semmoista vajaan 38 asteen kuumetta vielä loppuviikolle asti.
Melko kuivaa lievää yskää oli, vähän myöhemmin irtosi vähän limaakin, semmoista kirkasta. Koronatestit näytti negatiivista, mutta tälläkin palstalla on intoilleet siitä että "varmaan se oli korona siitä huolimatta", on outo vimma tyrkyttää toisille sitä koronadiagnoosia :D Ja kun olen kertonut että ohi mennyt jo niin jotkut vielä intoilee että se nyt kumminkin on vasta tulossa ne koronaoireet... jaa, montako viikkoa niiden ilmestymistä pitää odotella?
No et ole kyllä työkuntoinen jos kuumetta tänään noin paljon
Millaisissa työpaikoissa ja asemissa te oikein olette, kun ette voi sairastaa rauhassa?
No tottakai, firma kaatuu jos et mee.