Masentavaa koska en kelpaa naisille, en ole ikinä seurustellut edes.
Eikö nykyajan naiset halua parisuhdetta tai seksiä? Miten tavismies voisi nostaa tasoaan että naiset sitä alkais haluamaan?
Kommentit (129)
Miksi sinun pitää naida suomalainen nainen? Aasia on hyvä mesta miehille löytää potentiaalisia kumppaneita.
Taitaa nykyään olla kummallakin sukupuolella kiinnostus parisuhteeseen huomattavan alhainen.
minulla on fwb kaverina ihan sellainen tavallinen suomalainen mies, jossa nyt ei ole mitään sellaista mitä nämä tasoajattleumiehet kuvittelevat, että miehessä pitää olla, jotta pillua irtoaa. Ihan suostuin tähän järjestelyyn tuon miehen kanssa, koska meillä nyt sattui vuorovaikutus toimimaan sen verran hyvin ja minulla oli tarve seksiin toisen ihmisen kanssa olman tarvetta seurustelusuhteeseen ja hällä sama juttu. Kumpikaan meistä ei kauheasti seksihurjastele, jote ei ole edes jännä mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää naida suomalainen nainen? Aasia on hyvä mesta miehille löytää potentiaalisia kumppaneita.
Mua ei kiinnosta aasialaiset naiset
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös suomalainen ns tavismies ja todennut, ettei kannata oikeastaan edes yrittää etsiä naista.
En ole koskaan seurustellut enkä ollut naisen kanssa sängyssä. Ikää 40+.
Naisten nirsoilu on ollut viimeiset 10 vuotta aivan käsittämätöntä. Mielestäni Tinder muutti koko treffailumarkkinat.
Komeimmat 20% miehistä pääsee treffeille. Loput 80% miehistä jää rannalle.
Kertokaa joku, miten nykyään tavismies saa edes seksiä??? Onko maksullinen nainen ainoa vaihtoehto?
Ennenvanhaan pariutuminen oli sosiaalinen normi ja usein naiselle taloudellinen pakko. Nyt kun nuo asiat ovat poistuneet ja pariutuminen ei ole pakollista, naiset pystyvät valitsemaan kumppaninsa tarkemmin. Enää ei riitä, että mies ei lyö, on muitakin vaatimuksia kumppanille ja niitä on nykyään mahdollista olla ja etsiä. Jotkut miehet vaan eivät ole jotenkin tätä kehitystä ymmärtäneet ja jääneet vellomaan menneisyydessä, vaikka eivät olisi siihen aikaan edes eläneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu ei ole tavismies. Allu ei valitettavasti pysty tasoaan nostamaan mitenkään.
Yksin jää. Paras ä ratkaisu olisi jos opettelisi elämään elämäänsä tyytyväisenä itsekseen.
Aika törkeesti sanottu, kyllä mä vielä naisen saan.
Masentaa kun en kelpaa naisille, kyllä mä vielä naisen saan, yhyy en kelpaa, kyllä kelpaan.. en kelpaa uliuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on noin vähän kokemusta tuon ikäisenä niin et todellakaan ole tavis, vaan olet joko ruma, sosiaalisesti rajoittunut, estynyt, huonoitsetuntoinen ja epävarma, liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt, epähygieeninen ja epäsiisti, tai katselet omaa tasoasi kauniimpia naisia.
Jos olet todella laiha, lyhyt, ja siroluinen kalpea ja huonot hampaat, likaiset vaatteet, ja epäsiisti tukka ja pukeudut pelkkään mustaan ja tupakoit ja juot paljon, niin joku näistä on se syy miksi et kelpaa naisille
Joillakin on vielä vähemmän kokemusta.
Niin? Mitä sitten? Jotkut muut ja/tai ketkään muut eivät mitenkään auta/liity juuri sinun romanttisiin suhteisiisi.
Kyllä mä vielä sen sopivan naisen saan
Vierailija kirjoitti:
No minä oon laskenu rimaa tavalliseen lihavaan naiseen, mutta niitäkin on vaikea saada.
Ei riitä että vain toinen osapuoli laskee omaa rimaansa, jollei silti itse millään yllä kenenkään naisen rimaan.
Täytyisi laskea rima vaan ihan alas, niin että ap:lle kelpaisi, lihava, tatuoitu ja lävistetty suomi-feministi.
Kyllä olen laskenut.. minulle kelpaisi tavallinen meikkaava pyöreempi nainen, en tykkää hoikista naisista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen laskenut.. minulle kelpaisi tavallinen meikkaava pyöreempi nainen, en tykkää hoikista naisista yhtään.
Sinulle kelpaisi hän, mutta sinä et kelpaa hänelle (siksi olet yhä yksin). 50% kelpuuttamisella ei tule ikinä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle kelpaisi hän, mutta sinä et kelpaa hänelle (siksi olet yhä yksin). 50% kelpuuttamisella ei tule ikinä parisuhdetta.
No en tiiä millanen sit hänelle kelpaa.
Minulle kelpaisi hyvin tavis ihan nätti omaan silmään mukava, voi polttaa ja juoda, saa olla masennustaki, vaikka painoa 100 kg ei haittaa minua, kunhan ei liian lihava ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei hänelle kelpaa ketään ja kun sinä et kerran kelpaa niin se asia ei kuulu sinulle eikä kosketa sinua, anna olla.
Mene peilin eteen seisomaan. Katso kuvajaistasi ja sano ääneen "kenellekään ei ole velvollisuutta seurustella kanssani". Toista edellinen niin monta kertaa, että viesti varmasti uppoaa.
Tuon kun sisäistää niin pääsee ainakin osittain katkeruudesta eroon. Ei-katkerat ihmiset vetävät huomattavasti enemmän puoleensa, joten siitä on jo heti apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei hänelle kelpaa ketään ja kun sinä et kerran kelpaa niin se asia ei kuulu sinulle eikä kosketa sinua, anna olla.
Ehkä parempi olla sit sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi olla sit sinkkuna
Parempi sinun antaa olla. Tao kalloosi: muiden intiimisuhteet (tai suhteettomuudet, jne) eivät kuulu sinulle.
Koita tajuta urpo: en. halua. koskea. suhun. grillipihdeilläkään. piste. häivy. piste.
No minä oon laskenu rimaa tavalliseen lihavaan naiseen, mutta niitäkin on vaikea saada.