Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentavaa koska en kelpaa naisille, en ole ikinä seurustellut edes.

Vierailija
19.11.2023 |

Eikö nykyajan naiset halua parisuhdetta tai seksiä? Miten tavismies voisi nostaa tasoaan että naiset sitä alkais haluamaan?

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin tuntuu, ettei löydy enää sellaista miestä jolle minä kelpaisin. Tai löytyy paljonkin, mutta ne on sitten sellaisia, jotka ei kelpaa mulle; juoppoja, vähä-älysiä juntteja. Ei tarviis olla olla mikään rikas, menestynyt ja niinkuin joku aiempikin sanoi, ei ulkonäöllä ole oikeasti väliä, koska rakastuminen saa sen kumppanin näyttämään maailman parhaalta... Haluaisin miehen, joka olis herkkä/tunteellinen, saman verran liikunnallinen kuin minä, fiksu ja ajattelevainen, avarakatseinen. Ja voi kuulostaa oudolta, mutta haluaisin että hänkin olisi työtön tai eläkkeellä, koska en minäkään todennäköisesti ole alkamassa lähikoina tienaamaan. En halua mitään normaalia ihmistä, kun en itsekään ole sellainen.

No nyt oon hieman ehkä kriteereihin sopivaan tyyppiin törmänny, mutta ei olla vielä edes tavattu, vähän kirjoiteltu vain ja pari kuvaa vaihdettu. Monien ihmisten viehätysvoima ei välity kuvista. Sitten sen vasta näkee miten synkkaa, jos päädytään tapaamaan. Hirveät epävarmuuden tunteet siitä mahtaako kelvata sellaisena kuin on... Itsevarmuus on kumminkin viehättävää, ainakin minusta. Onhan meillä samat diagnoositkin... Sitä miehen läheisyyttä ja huomiota vaan kaipaa, vaikka kuinka yrittää uskotella, että elämä on helpompaa sinkkuna. Sellaiselta oikeanlaiselta mieheltä...

Vierailija
42/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet voi olla lentäjälääkäreitä jotka näyttää miesmalleilta, antakaa mahdollisuus tavismiehille.

Mun kavereiden miehet ovat kyllä lentäjäjääkäri-miesmallien totaalisia vastakohtia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu ei ole tavismies. Allu ei valitettavasti pysty tasoaan nostamaan mitenkään. 

Yksin jää. Paras ä ratkaisu olisi jos opettelisi elämään elämäänsä tyytyväisenä itsekseen. 

Vierailija
44/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mulle kelpaa tavis hyvinkin. Jos et lyö naista etkä käytä taloudellisesti hyväksi etkä käy vieraissa niin tervetuloa vaan tänne Tampereen Härmälään.;) Minkäikänen olet?

Ap on Allu, väkivaltainen heikkolahjainen  keski-ikäinen korsto. 

Ei ole, Allu on seurustellut monta kertaa. Mutta enää ei käy flaksi kun mt-ongelmat on pahentuneet ja nuo heikkolahjaiset tuppaa vain taantua iän myötä. Eivät kehity ihmisinä niin kuin normaaliälyiset. Eikä kukaan normaali nainen huoli teinin tasolle jämähtänyttä nelikymppistä miestä, vaikka kuinka vituttaisi olla yksin. 

Vierailija
45/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan normaali nainen huoli teinin tasolle jämähtänyttä nelikymppistä miestä, vaikka kuinka vituttaisi olla yksin. 

Totta. Se, että pörrää baareissa ysäriltä jämähtäneenä muinaisjäänteenä luullen olevansa nuorekas, ei ole mikään valttikortti. Siinäkin on syynsä, että eronneet viedään käsistä ja ikisinkut nuolevat näppejään.

Vierailija
46/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet voi olla lentäjälääkäreitä jotka näyttää miesmalleilta, antakaa mahdollisuus tavismiehille.

Mun kavereiden miehet ovat kyllä lentäjäjääkäri-miesmallien totaalisia vastakohtia. 

Sama. Ennemminkin Homer Simpsoneita 😆. 

Vierailija
47/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika on paha. Eletään lopun aikoja. Kuten huomaat millasia ihmiset on. Naiset myy itseään ja ovat ylpeitä siitä. Kehuvat sugardaddyillä tai kehonsa myynnillä. Lapsia ei halua enää kukaan, joten mihin parisuhdetta? Ole onnellinen jos et ole vielä liannut itseäsi tähän sontaan.

Missä piireissä pyörit? Jossain insta-bimbolassa? 

Vierailija
48/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika on paha. Eletään lopun aikoja. Kuten huomaat millasia ihmiset on. Naiset myy itseään ja ovat ylpeitä siitä. Kehuvat sugardaddyillä tai kehonsa myynnillä. Lapsia ei halua enää kukaan, joten mihin parisuhdetta? Ole onnellinen jos et ole vielä liannut itseäsi tähän sontaan.

Väitätkö, että se sun työpaikan palkanlaskija pitää sugardaddya ja myy itseään? Vai keitä ovat nämä "naiset", joista puhut? Ah, totta, ne viisi palikkkaa, jotka ovat halunneet julkkiksiksi ja soittaneet Iltalehteen hooraamisistaan. Eli sun mielestä kaikki naiset. 

Vierailija
49/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pullukkanainenkaan ei kelpuuta minua vaan olen sille kuin ilmaa?? En etsi tasokasta naista vaan minulle käy se rumempikin ku antaa seksiä eikä nalkuta. Miksi ne ei kelpuuta minua vaikka olen ihan ok näköinen??

"rumakin käy, jos antaa seksiä eikä nalkuta" 

Ja miksi tämä mies ei saa naista :(

Vierailija
50/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yliarvostettua ajanvietettä. Varsinkin tavikset ja alemman tason naiset. Jos ei saa kunnollista naista, niin ei kannata ottaa ketään. Alkaa vaan kaduttamaan ja aika menee ihan hukkaan niissä turhanpäiväisissä touhuissa mitä naiset aina järjestää.

Vierailija
51/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on noin vähän kokemusta tuon ikäisenä niin et todellakaan ole tavis, vaan olet joko ruma, sosiaalisesti rajoittunut, estynyt, huonoitsetuntoinen ja epävarma, liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt, epähygieeninen ja epäsiisti, tai katselet omaa tasoasi kauniimpia naisia. 

Jos olet todella laiha, lyhyt, ja siroluinen kalpea ja huonot hampaat, likaiset vaatteet, ja epäsiisti tukka ja pukeudut pelkkään mustaan ja tupakoit ja juot paljon, niin joku näistä on se syy miksi et kelpaa naisille

Vierailija
52/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös suomalainen ns tavismies ja todennut, ettei kannata oikeastaan edes yrittää etsiä naista. 

En ole koskaan seurustellut enkä ollut naisen kanssa sängyssä. Ikää 40+. 

Naisten nirsoilu on ollut viimeiset 10 vuotta aivan käsittämätöntä. Mielestäni Tinder muutti koko treffailumarkkinat. 

Komeimmat 20% miehistä pääsee treffeille. Loput 80% miehistä jää rannalle. 

Kertokaa joku, miten nykyään tavismies saa edes seksiä??? Onko maksullinen nainen ainoa vaihtoehto? 

Ei sinne tinderiin kannata mennä. Ei siellä ole pahemmin niitä kunnollisia, parisuhdetta haluavia naisia. Jotkut ovat käyneet ja paenneet nopeasti. Toiset eivät edes suostu sellaiselle lihatiskille menemäänkään. 

Vierailija
53/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kaksisuuntainen ?

Ei voi olla. Kaksisuuntainen löytää maniassa aina jotain seuraa.

Vierailija
54/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭🤭🤭

Sigma ei ruikuta. Vain beta ja omega miehet ruikuttaa kuten ap.

Vierailija
55/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on noin vähän kokemusta tuon ikäisenä niin et todellakaan ole tavis, vaan olet joko ruma, sosiaalisesti rajoittunut, estynyt, huonoitsetuntoinen ja epävarma, liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt, epähygieeninen ja epäsiisti, tai katselet omaa tasoasi kauniimpia naisia. 

Jos olet todella laiha, lyhyt, ja siroluinen kalpea ja huonot hampaat, likaiset vaatteet, ja epäsiisti tukka ja pukeudut pelkkään mustaan ja tupakoit ja juot paljon, niin joku näistä on se syy miksi et kelpaa naisille

Tämä! 

Vierailija
56/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on oman rimasi laita. Kelpaisiko muutaman lapsen yh äippä seuralaiseksi? 

Vierailija
57/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos lasket omaa rimaasi ja alat etsimään huonompi tasosia naisia ?

niiltä saa aina pillua ja seurusteluakin jos sellaista haluaa.

Tämän kuulee usein mutta missä tällaisia naisia on? Itse olen yrittänyt lähestyä ihan kaikenlaisia naisia itseäni huomattavasti vanhemmista naisista pultsareihin ja mt ongelmaisiin. Jopa leipäjonossa olen yrittänyt tutustua naisiin. Mielestäni kovin tasokkaita naisia en edes yritä lähestyä. Kaikki antaa silti pakit.

Vierailija
58/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään noista syistä ei syökse naisia totaaliseen yksinäisyyteen vaikka saisi kaikki oikein noista.

Vierailija
59/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään noista syistä ei syökse naisia totaaliseen yksinäisyyteen vaikka saisi kaikki oikein noista.

Mitä sitten? Nyt olikin kyse syystä miksi mies jää ilman naista. Naiset ovat erilaisia pariutumiskriteereistä kuin miehet. Ja naiset vaistoavat tunteita helposti, epätoivo ja epävermuus on epäviehättävää ja epäseksikästä. 

Vierailija
60/129 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pullukkanainenkaan ei kelpuuta minua vaan olen sille kuin ilmaa?? En etsi tasokasta naista vaan minulle käy se rumempikin ku antaa seksiä eikä nalkuta. Miksi ne ei kelpuuta minua vaikka olen ihan ok näköinen??

Täällä yksi ruma pullukkanainen, joka myöskään ei halua 'antaa sinulle seksiä' ja syynä on ihan tuo sun asenteesi. Et ole tavis- tai oikeasti kiltti mies, vaan selkeästi sovinistinen menneille vuosikymmenille jämähtänyt keskimääräistä vähemmän älykäs pelottava hyypiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan