Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentavaa koska en kelpaa naisille, en ole ikinä seurustellut edes.

Vierailija
19.11.2023 |

Eikö nykyajan naiset halua parisuhdetta tai seksiä? Miten tavismies voisi nostaa tasoaan että naiset sitä alkais haluamaan?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavallinen ja kiltti mies kumppanina ja hänellä monta samanlaista kaveria. Kaikilla on heilläkin nainen kumppanina, pari on nyt sinkkuna, mutta läyvät treffeillä koko ajan. Eivät ole mitään mallikatalogin miehiä, taskut ei tursuile rahaa eikä kortteja, on velkaa, venytetään penniä ja sellaista ja silti heillä flaksi käy. Ihmeellistä. Ainoa asia ehkä mikä heitä erottaa ap:sta on se, että he eivät ruikuta naisettomuuttaan tai jää ruikuttamaan, jos vaikks 5 naista sanoo perä jälkeen, että nyt ei kiinnosta. He siirtyvät eteenpäin.

Vierailija
62/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran iso osa tavismiehistä on parisuhteessa, että ei se nyt ihan mahdotonta voi olla. Eli sun AP pitäisi tehdä itsekin jotain palstavalituksen sijaan.

Mieti siis itsekin, jos kerran naisilla on valinnavaraa, niin miksi ottaa ruikuttaja, joka ei ole valmis panostamaan yhtään ollakseen kiinnostava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 35-vuotiaista miehistä puolet on lapsettomia"

"35 vuoden ikä indikoi jo elinikäistä lapsettomuutta. Professorin mukaan tilanteen vakavuutta väestörakenteeseen, hoivaan ja sosiaalisiin ongelmiin ei ole täysin ymmärretty."

Johtuu siitä, että naisille 50 % miehistä ei kelpaa yhtään mihinkään ja parisuhteeseenkin vain 20 % parhaimmat miehet kelpaavat. Tämä on todistettu 100 % todeksi!

Vierailija
64/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näkökulma: 

Masentavaa on myös se, että seurustelusuhteet on päättyneet ikävästi kumppanin alkoholisoiduttua tai petettyä. Tarpeeksi monta kertaa kun on uskonut suhteeseen, alkanut rakentaa sitä ja kaikki kaatuu ei oikein tee mieli enää edes ajatella seurustelua. Oikein kumppanin löytäminen ja suhteen ylläpito on todella vaikeaa.

T:Nainen

Vierailija
65/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mulle kelpaa tavis hyvinkin. Jos et lyö naista etkä käytä taloudellisesti hyväksi etkä käy vieraissa niin tervetuloa vaan tänne Tampereen Härmälään.;) Minkäikänen olet?

Kyllä täältä Tampereelta löytyy suorastaan unelmien miehiä (keitä naiset eivät huomaa tai noteeraa, koska liikatarjonta on johtanut heidät äärimmäiseen pinnallisuuteen), ei pitäisi olla ollenkaan vaikea löytää, eli jokin tuossa ei nyt ihan täsmää. Oletko valikoinut miehesi pinnallisin perustein, huomioimatta luonnetta ja elämäntapoja, vai olisiko omassa tasossa jotakin, missä voisi vielä parantaa? 

Vierailija
66/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pullukkanainenkaan ei kelpuuta minua vaan olen sille kuin ilmaa?? En etsi tasokasta naista vaan minulle käy se rumempikin ku antaa seksiä eikä nalkuta. Miksi ne ei kelpuuta minua vaikka olen ihan ok näköinen??

Täällä yksi ruma pullukkanainen, joka myöskään ei halua 'antaa sinulle seksiä' ja syynä on ihan tuo sun asenteesi. Et ole tavis- tai oikeasti kiltti mies, vaan selkeästi sovinistinen menneille vuosikymmenille jämähtänyt keskimääräistä vähemmän älykäs pelottava hyypiö.

Tässä sinulle todellinen syy, jonka normiälyisenä ehkä ymmärtäisitkin, mutta heikkolahjaisena tuskin ja jankkaus jatkuu...

Vierailija
67/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yliarvostettua ajanvietettä. Varsinkin tavikset ja alemman tason naiset. Jos ei saa kunnollista naista, niin ei kannata ottaa ketään. Alkaa vaan kaduttamaan ja aika menee ihan hukkaan niissä turhanpäiväisissä touhuissa mitä naiset aina järjestää.

Juuri näin käy kun "antaa mahdollisuuden" jollekin taviismiehelle. Sitä ei alkuteeskentelyn jälkeen kiinnosta naisen jutut eikä yhdessäolo (muu kuin paneminen) ollenkaan. 

Vierailija
68/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Näinkö olet ihan itse aatellut:

" tavismies voisi nostaa tasoaan.. " ?

Selvä. Sehän on hyvä asia sitten, paitsi että:

1. älä tee sitä täällä?

2 älä valita murheistasi täällä?

3. älä valita asioista?

4. älä vähättele omaa tasoasi?

5. älä nosta omaa tasoasi?

--

Näillä, perus - asioilla, sinäkin (tavistelija) voit

onnistua, mies!

..Lykkyypyttyy, ja onnea sulle! ( ..sitä 'voi vähän' aina kaikki kaltaisesi, ainakin hiu - kan tarvii.. ;))

Vierailija
69/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas, lopeta ruikutus. Niin minäkin tein. Lopetin etsinnän ja kas, siinähän sen 12 v sitten tuli vastaan, hymyili nätisti ja sanoi että mennäänkö kahville. Nyt keitetään yhteiset aamukavit joka päivä. Eli silmät auki mutta älä juokse perässä. Naiset kuvittelevat itsestään kaikenlaista, ne rakastavat antaa pakit, se kohottaa heidän itsetuntoaan. Kunnioita itseäsi äläkä anele armopanoja.

Juuri näin.

Älä valita murheista, vaan.

".. TultaPäin (naisii,siis!) vaan,Rohkeasti! " 

;))

Vierailija
70/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa baareissa niin siellä on naisia ja ne kyllä haluaa miehen itselleen. Ei naisetkaan huvikseen baareissa käy että kyllä ne kumppania etsii. Olen seurustellut neljän naisen kanssa ja kaikki löysin baarista. Nykyinen suhde alkoi 2016 terassilta mutta olin minä kännissä silloin.

Vierailija
71/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen eräs heppu, joka vastasi treffi-ilmoitukseeni, että hän haluaisi oman rakkaan, jota pitää kainalossa ja kulkea käsi kädessä. Itsestään hän kertoi, että hänellä on koira. Vastasin, että no viestitellään alkuun lisää, tutustutaan ja katsotaan sopisimmeko yhteen. Hän vastasi nopeasti, ettei halua mitään viestittelyä vaan oman rakkaan. No, en lupautunut.

Ymmärrän, etteivät kaikki ole kirjoittelijatyyppiä, mutta kyllä vähän voisi kyetä itsestäänkin kertomaan. Ja sen voi ilmoittaa, jos ei oikein tykkää kirjoitella vaan puhuu tai tapaa kasvokkain mieluummin (johon taas itse en suoraan lähtisi). Mutta se, että antaa suoraan ymmärtää ottavansa sen joka sattuu huolimaan, on takuuvarma karkotuskeino.

Vierailija
72/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" 35-vuotiaista miehistä puolet on lapsettomia"

"35 vuoden ikä indikoi jo elinikäistä lapsettomuutta. Professorin mukaan tilanteen vakavuutta väestörakenteeseen, hoivaan ja sosiaalisiin ongelmiin ei ole täysin ymmärretty."

Johtuu siitä, että naisille 50 % miehistä ei kelpaa yhtään mihinkään ja parisuhteeseenkin vain 20 % parhaimmat miehet kelpaavat. Tämä on todistettu 100 % todeksi!

Sinulla ei ole käynyt mielessä, että asia voisi johtua siitä, että nuoret miehet eivät halua pariutua? He pitävät vapaasta elämästään yksin, eivätkä kaipaa kumppania eivätkä varsinkaan lapsia. 

Vierailija
73/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtäkään hyvännäköistä miestä, kaikki ovat ihan yhtä "taviksia". 

Naisvihan haistaa ihan normaaleissa, ei-romanttisissa  kanssakäymisissä, oiskohan syy siinä miten ajattelet ja käyttäydyt kuin ammattisi tai ulkonäkösi.

Vierailija
74/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pullukkanainenkaan ei kelpuuta minua vaan olen sille kuin ilmaa?? En etsi tasokasta naista vaan minulle käy se rumempikin ku antaa seksiä eikä nalkuta. Miksi ne ei kelpuuta minua vaikka olen ihan ok näköinen??

Oletko ikinä miettinyt, että mitä iloa sinusta olisi sille naiselle? Sinä saisit suhteesta seuraa, kodinhoidon ja seksiä, ja nainen saisi...mitä?

Vierailija
75/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on noin vähän kokemusta tuon ikäisenä niin et todellakaan ole tavis, vaan olet joko ruma, sosiaalisesti rajoittunut, estynyt, huonoitsetuntoinen ja epävarma, liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt, epähygieeninen ja epäsiisti, tai katselet omaa tasoasi kauniimpia naisia. 

Jos olet todella laiha, lyhyt, ja siroluinen kalpea ja huonot hampaat, likaiset vaatteet, ja epäsiisti tukka ja pukeudut pelkkään mustaan ja tupakoit ja juot paljon, niin joku näistä on se syy miksi et kelpaa naisille

Yksikään noista syistä ei syökse naisia totaaliseen yksinäisyyteen vaikka saisi kaikki oikein noista.

Kyllä niitä totaalisen yksinäisiä naisiakin on. Heitä, jotka tiedostavat viihtyvänsä yksin ja lisäksi heitä, jotka etsivät syitä yksinäisyyteensä muista. "Ihmisiä varmaan pelottaa tällainen sairas/köyhä/vahva/itsenäinen/jokumuu nainen." Kiukkuinen ja syyllistävä asenne ei tietenkään varsinaisesti houkuttele liittymään seuraan ja kierre on valitettavasti valmis.

Vierailija
76/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä AP kelpaat. Alat vaan katselemaan niitä naisia jotka eivät kelpaa miehille.

Voit myös kehittää sosiaalisia taitojasi. Opiskelet vaikka opetusvideoiden avulla. Sitten lähdet ulos ja kokeilet käytännössä.

Vierailija
77/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaukana taviksesta nuo jotka kuvailee itsensä tavikseksi. Sosiaaliset taidot ainakin on huonot ellei olemattomat. Tuskin on ystäviäkään.

Vierailija
78/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä AP kelpaat. Alat vaan katselemaan niitä naisia jotka eivät kelpaa miehille.

Voit myös kehittää sosiaalisia taitojasi. Opiskelet vaikka opetusvideoiden avulla. Sitten lähdet ulos ja kokeilet käytännössä.

Turhaa, tyhjää ja älyvapaata lässytystä. Kenenkään ei ole _mistään huolimatta_ pakko kelpuuttaa yhtään ketään.

Kukaan ei myöskään koskaan voi kenenkään _toisen puolesta katteettomasti_ lupailla kelpaamista tai muutakaan.

Vierailija
79/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu ei ole tavismies. Allu ei valitettavasti pysty tasoaan nostamaan mitenkään. 

Yksin jää. Paras ä ratkaisu olisi jos opettelisi elämään elämäänsä tyytyväisenä itsekseen. 

Aika törkeesti sanottu, kyllä mä vielä naisen saan.

Vierailija
80/129 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset laskekaa rimaa ja antaa tavismiehille mahdollisuus.

Laske itse rimaasi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän