Masentavaa koska en kelpaa naisille, en ole ikinä seurustellut edes.
Eikö nykyajan naiset halua parisuhdetta tai seksiä? Miten tavismies voisi nostaa tasoaan että naiset sitä alkais haluamaan?
Kommentit (129)
Tämä aika on paha. Eletään lopun aikoja. Kuten huomaat millasia ihmiset on. Naiset myy itseään ja ovat ylpeitä siitä. Kehuvat sugardaddyillä tai kehonsa myynnillä. Lapsia ei halua enää kukaan, joten mihin parisuhdetta? Ole onnellinen jos et ole vielä liannut itseäsi tähän sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset laskekaa rimaa ja antaa tavismiehille mahdollisuus.
En ole laskemassa rimaa koska pärjään yksinkin, jopa paremmin kuin jonkun tavismiehen kanssa. Rima sen kuin nousee vaan! Olisit ollut nuorena aktiivinen, silloin vielä naiset suostuu seurustelemaan miltei kenen tahansa kanssa. Tai ehkä nuo nykynuoret on fiksumpia kuin mitä me oltiin ja osaavat aloittaa nirsoilun jo nuorena. Hyvä niin.
Aloittaja kyseli vinkkejä tason nostoon
- tee elämästäsi mukavaa jo ilman naista. Laita kämppä viihtyisäksi, hakeudu harrastuksiin joista tykkäät, kuntoile, syö hyvin jne
- opettele pitämään itsestäsi. Jos asenteesi on anteeksi kun olen olemassa ja kun minä nyt vaan olen tällainen reppana niin ei se useimpia naisia innosta suhteeseen
- hanki kavereita ja tuttavia. Jos et ole kovin sosiaaalinen niin opettele juttelemaan ihmisten kanssa yleisesti esim naapurin mummon kanssa voi vaihtaa pari sanaa pihalla nähdessä jne
Jos elät hyvää elämää ja olet itseesi tyytyväinen niin naiset kiinnostuvat sinusta helpommin.
jos etsit epätoivoisesti naista elämääsi ja koet että se pelastaisi elämäsi niin se pelottaa monia naisia eikä ole mitenkään houkutteleva asenne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aika on paha. Eletään lopun aikoja. Kuten huomaat millasia ihmiset on. Naiset myy itseään ja ovat ylpeitä siitä. Kehuvat sugardaddyillä tai kehonsa myynnillä. Lapsia ei halua enää kukaan, joten mihin parisuhdetta? Ole onnellinen jos et ole vielä liannut itseäsi tähän sontaan.
Tuu pois sieltä boksista. Nämä näkyy haluavan: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=7dbb41869972f933bda469a…
Moi! Mulle kelpaa tavis hyvinkin. Jos et lyö naista etkä käytä taloudellisesti hyväksi etkä käy vieraissa niin tervetuloa vaan tänne Tampereen Härmälään.;) Minkäikänen olet?
Miksi se pullukkanainenkaan ei kelpuuta minua vaan olen sille kuin ilmaa?? En etsi tasokasta naista vaan minulle käy se rumempikin ku antaa seksiä eikä nalkuta. Miksi ne ei kelpuuta minua vaikka olen ihan ok näköinen??
Vierailija kirjoitti:
Tuolta se elämä näyttää kun sen elää netin kautta. Suurin osa naisista on ihan tavallisia työssä käyviä, pienellä palkalla pärjääviä, eikä mitään h*"ria. Suurin osa naisista kyllä myös haluaa lapsia, mutta ei hankkia niitä yksin, eikä hyvää miestä niin vain saa. Sitten jää lapset hankkimatta ja pitää keskittyä siihen omaan pärjäämiseen.
Se että nykyään maksullisille naisille annetaan palstatilaa ei tarkoita, että heitä nyt vasta on, eikä ennen ollut ollenkaan. Aina niitä on ollut ja se on ihan ok ammatti sellaisille joille se sopii. Ei se tarkoita että nyt kaikki naiset tekee sitä. Tuollaisia hepsankeikkoja on aina ollut ja jos ne miehet vaihtuu lennosta muutenkin, miksei samantien tienaisi sillä elämäntyylillään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pullukkanainenkaan ei kelpuuta minua vaan olen sille kuin ilmaa?? En etsi tasokasta naista vaan minulle käy se rumempikin ku antaa seksiä eikä nalkuta. Miksi ne ei kelpuuta minua vaikka olen ihan ok näköinen??
Se on tuo sun kitisevä ja lapsellisesti uhriutuva asenne joka karkottaa jokaisen naisen. Ei kukaan tuollaista ulisijaa halua vaan myös me pullukkanaiset halutaan oikeasti tavallinen mies.
Nainen 44
Jo noin lyhyestä riviulinastasi paljastuu riittävästi syitä, joilla itse aiheutat yksinäisyytesi. Esim. naisille -> Naiselle(ni), jne.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Mulle kelpaa tavis hyvinkin. Jos et lyö naista etkä käytä taloudellisesti hyväksi etkä käy vieraissa niin tervetuloa vaan tänne Tampereen Härmälään.;) Minkäikänen olet?
Ap on Allu, väkivaltainen heikkolahjainen keski-ikäinen korsto.
Älä etsi naista joka antaa seksiä, vaan naista jolle antaa seksiä. Ja jolle et halua antaa aihetta nalkuttaa.
Vaihtamalla geenit paremmaksi? No ei vaan. Ehkä mukava luonne? Ei viinaa, jotain muuta. Ei naisillakaan aina ole kumppania, nuorena oli ehkä väärä ja ei oikeaa parisuhdetta. On sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi KUKAAN nainen haluaisi tuollaisen ällötyksen???
Vierailija kirjoitti:
mitä jos lasket omaa rimaasi ja alat etsimään huonompi tasosia naisia ?
niiltä saa aina pillua ja seurusteluakin jos sellaista haluaa.
Tarkoitit varmaan HÄNEN tasoisiaan naisia?
Miehillä on hassunhauskoja illuusioita omasta ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei naisia kiinnosta se sun ulkonäkös, usko jo. Tuo sun ajatusmaailmasi naisista on vihamielinen ja se saa naiset pelkäämään sua, ihan syystäkin. Paljon mieluummin otan jonkun vähemmän komean miehen, jolla on sydän paikallaan. Rakastuminen saa kuitenkin miehen näyttämään komeimmalta koko maailmassa, joten sitä ei tarvitse olla oikeasti. Mutta ihana luonne tarvitaan siihen, että uskallan antaa itseni rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Moi Härmälän nainen. Kiva, jos tavismies kelpaa. Saako kysyä ikää ja yhteystietoja?
T: 45v tavismies Tampereen naapurista
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kyseli vinkkejä tason nostoon
- tee elämästäsi mukavaa jo ilman naista. Laita kämppä viihtyisäksi, hakeudu harrastuksiin joista tykkäät, kuntoile, syö hyvin jne
- opettele pitämään itsestäsi. Jos asenteesi on anteeksi kun olen olemassa ja kun minä nyt vaan olen tällainen reppana niin ei se useimpia naisia innosta suhteeseen
- hanki kavereita ja tuttavia. Jos et ole kovin sosiaaalinen niin opettele juttelemaan ihmisten kanssa yleisesti esim naapurin mummon kanssa voi vaihtaa pari sanaa pihalla nähdessä jne
Jos elät hyvää elämää ja olet itseesi tyytyväinen niin naiset kiinnostuvat sinusta helpommin.
jos etsit epätoivoisesti naista elämääsi ja koet että se pelastaisi elämäsi niin se pelottaa monia naisia eikä ole mitenkään houkutteleva asenne.
Tosi hyvät ohjeet. Mieti, mitä annettavaa sinulla on suhteelle. (Ei, vastaus ei ole seksi.) Tee itsellesi selväksi minkälainen sinä itse olet mielipiteinesi, arvoinesi ja ympäristöinesi ja anna sen näkyä. Ei aikuiselle enää riitä pelkkä tyhjä ihminen, jonka sisällyttää omaan valmiiseen elämäänsä.
Naiset Suomessa
Suomen väestöstä 2,8 miljoonaa (50,6 %) on naisia.
Naisten keski-ikä on 44,8 vuotta ja eniten on 73-vuotiaita naisia, joita on 38 074.
Suomalaisten naisten yleisin ensimmäinen etunimi on Anne, ja kaikista naisten etunimistä yleisin on Maria.
Suomalainen, 30 vuotta täyttänyt keskivertonainen on 163 senttiä pitkä ja painaa 73 kiloa.
Naisista 73 prosenttia asuu kaupunkialueilla.
Yksin asuvia naisia on 675 729, joista 47 prosenttia on yli 64-vuotiaita.
Täysi-ikäisistä naisista 42 prosenttia on naimisissa, naimattomia on 33 prosenttia, eronneita 15 prosenttia ja leskiä on 9 prosenttia.
Naiset solmivat avioliiton vuonna 2021 ensimmäisen kerran keskimäärin 32,2 vuoden iässä (eri sukupuolta olevat parit). Kahden naisen solmimissa avioliitoissa keski-ikä oli 35,5 vuotta.
Suomessa on lähes 1,6 miljoonaa äitiä eli naista, joilla on biologisia tai adoptoituja lapsia.
Yhteensä 66 prosentilla 1586-vuotiaista naisista on lapsia.
Vuonna 2021 syntyi 24 307 tyttöä. Näiden tyttöjen elinajanodote on 84,5 vuotta. Suosituimmat tytöille annetut ensimmäiset etunimet olivat Olivia, Lilja, Eevi, Sofia ja Venla. Kaikista tyttöjen saamista nimistä suosituin oli Maria.
Kansainvälisen miestenpäivän kunniaksi Tilastokeskus - Statistics Finland tarjoilemaa miestilastoa.
🙋Suomen väestöstä on miehiä 2 753 477 eli 49 prosenttia.
🙋Miesten keski-ikä on 42,4 vuotta ja eniten on 32-vuotiaita miehiä, joita on 39 026.
🙋Suomalaisen miehen yleisin ensimmäinen etunimi on Juha, ja kaikista miesten etunimistä yleisin on Juhani.
🙋Suomalainen, 30 vuotta täyttänyt keskivertomies on 177 senttiä pitkä ja painaa 87 kiloa.
🙋Miehistä 72 prosenttia asuu kaupunkialueilla. Harvaan asutulla maaseudulla asuu viisi prosenttia miehistä.
🙋Yksin asuvia miehiä on 620 124.
🙋Täysi-ikäisistä miehistä 43 prosenttia on naimisissa tai rekisteröidyssä parisuhteessa, naimattomia on 42 prosenttia, eronneita 12 prosenttia ja leskiä kolme prosenttia.
🙋Miehet solmivat avioliiton ensimmäisen kerran keskimäärin 34,3 vuoden iässä (eri sukupuolta olevat parit). Kahden miehen solmimissa avioliitoissa keski-ikä on 40,6 vuotta.
🙋Suomessa on lähes 1,3 miljoonaa isää (1587-vuotiaat biologiset isät ja adoptioisät).
🙋1587-vuotiaista miehistä yli puolella, noin 56 prosentilla, on lapsia.
🙋Vuonna 2022 syntyi 22 960 poikaa. Näiden poikien elinajanodote on 78,6 vuotta.
🙋Suosituimmat pojille annetut ensimmäiset etunimet vuonna 2022 olivat Leo, Väinö ja Eino. Kaikista poikien saamista nimistä suosituin oli Olavi.
Se on vaan todella epätodennäköistä löytää tinderistä, kun ei normaalit naiset siellä pitkään viihdy. Lähinnä siellä pyörii ne samat maksulliset naiset.
Kyllä kannattaa yrittää jutella tosielämässä ihmisten kanssa. Jos ei ole luonnostaan supliikki, se voi tuntua aluksi vaikealta, mutta sen oppii. Minäkin sen opettelin ja aloin saada kavereita, uskon että joskus löytyy se rakkauskin. Itseään pitää kehittää.