Paras kehu mitä miehet olette saaneet?
Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?
Kommentit (194)
Olet tosi mukava, mutta...
Sinun kanssasi on hyvä olla, mutta...
Maailman ihanin ja sympaattisin, mutta...
"Kiitos tosi mukavasta ja älykkäästä seurasta"
Toinen nainen kyyneleet silmissä
"KIITOS, KIITOS, KIITOS!!"
Pomo ja työkaverit kehuu usein mun tekemää duunia. Paras lienee "vuoden työkaveri" joka päätettiin äänestyksellä.
Nyt en hahmota miten naiset liittyy kehumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmiä jätkiä/äijiä/miehiä täällä.
Lähes puolet jutuista liittyy seksiin tai omaan penikseen.
Muut jutut lyhyitä todella onnettomia mitä lie itse keksittyjä.
T. Mies
Naisena voin sanoa täydellä varmuudella että nimenomaan nuo seksi- ja penisjutut ovat itse keksittyjä.
Tietysti ovat, tyhmähän sitä pitää olla jos luulee että nainen kehuisi miestä millään tavalla.
Ihan mikä tahansa mukava sana piristää. Sitä aina suorastaan hämmästyy moisista. Tai jos joku nainen flirttailee sinulle - sekin on aina yhtä yllättävää.
Yks daami pyys tilaamaan taksin 3h sekstailun jälkeen (sai yli 10 orkkua), kun sanoi, ettei pysty ajamaan. Pää kuulemma vähän sekaisin. Otin sen kehuna. 🤣
"Aaah, minä kuolen!" Daami oli kuitenkin aamulla taas hyvässä kunnossa ja kahvinkeitopuuhissa kun heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vanhempi nainen johon olen ihastunut kertoi tuntevansa olonsa turvalliseksi seurassani. Se ilahdutti ja sai olon tuntumaan miehekkäältä.
Jännä, itse sanonut saman itseäni nuoremmalle ihastusmiehelle. Toki on tullut sanottua ja kehuttua paljon muutenkin, mutta tuo turvallinen olo sylissä ja lähellä on mahtava tunne <3
Joku kehui kerran kiveksiä suuriksi mutta en tiennyt oliko se kehu vai mikä.. Kai se oli kehu
Ensirakkauteni sanoi minulle: "Hei kulta!" Tiesin, että se oli pelkkää pilaa, mutta se tuntui silti hyvältä.
Nainen kehui, että olen pitkäjänteinen ja syvällinen. Harmi, etteivät nämä ominaisuudet olleet kovin korkealla hänen listallaan.
Kysymyksessä oli korkeakoulutettu nainen.
Ei varsinaisesti ole kehu niinkään, mutta kerran oikeasti kyllä tuntui hyvältä, kun nainen pyytää treffeille. Ei nimittäin ihan joka päivä tapahdu. Vaikka siitä ei tullut lopulta mitään, niin tuli itsevarma olo pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kyllä paras mahdollinen isä, kiitos. - vaimolta
Auts, "mahdollinen"
Ensimmäistä kertaa sänkyhommissa tämän daamin kanssa joka päätti aloittaa ratsastamalla totesi että: "Aijai, iso kulli, aijai". M53
Tytöt hymilivät ja sanoivat Tarzaniksi kysyen: "Mitä apinamies ? "
Naisena voin sanoa täydellä varmuudella että nimenomaan nuo seksi- ja penisjutut ovat itse keksittyjä.