Paras kehu mitä miehet olette saaneet?
Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?
Kommentit (204)
Olin diskossa tai tanssiravintolassa ja siellä soitettiin nyky teknoa. Vuosi oli jotain 2016.
Tanssin siinä ja lähestyin aaltoilevasti nuoria naisia, jotka tanssivat toisaalla.
Juteltini siinä samalla kun tehtiin moovseja. Yksi niistä sanoi että: " hieno lookki sulla, näytät ihan siltä frendit sarjan tyypiltä".
Sitten he kikattivat minulle. Nauroin mukana, mutta aloin miettiä että pitävätkö he minua pilkkanaan?
Eii. Näytin kuumalta liian isossa puvun takissa ja ysäritukassani.
Tykkään susta juuri tuollaisena
Yritin miettiä parhaita kehuja. En suoraan sanottuna muista, koska niitä on niin vähän. Muistan tilanteita, joissa on jotain sanottu, mutta en muista sanotun sisältöä. Yleensä liittyi siihen, että minulla oli selvästi erottuvat vatsalihakset 17-36-vuotiaana.
Kauniit silmät ja hymy, aivan vierailta naisilta. Oman puolison mielesta sopivan ilkikurinen luonne jonka kanssa aika ei käy pitkäksi, rauhallinen ja luotettava
Vierailija kirjoitti:
Yritin miettiä parhaita kehuja. En suoraan sanottuna muista, koska niitä on niin vähän. Muistan tilanteita, joissa on jotain sanottu, mutta en muista sanotun sisältöä. Yleensä liittyi siihen, että minulla oli selvästi erottuvat vatsalihakset 17-36-vuotiaana.
Sama. Yleensä kotibileissä ja ravintoloissakin mun pravuuri oli että otin paidan pois kesken kovan tanssin ja pyörittelin paitaa tanssilattialla tai olohuoneessa etusormen varassa ja linkosin sen kirkuvien beibejen sekaan.
Tän jälkeen otin beerbongista kolme tölkkiä nopeesti kitusiin ja läimäyttelin vatsaa. Kaverit tiesi tän. Yksi parhaimmista frendeistä "urheiluporukkaa ja sama joukkue" kuulutti että mun kaveri haluaa et lyötte sitä sen vatsaan. ilmant pihalle, ilmat pihalle, ilmat pihalle! Kaikki huus.
Aina tuli joku lyömään ja otin iskun vatsaan vatsalihakksillani. Muutaman kerran pääsi raju pieru ja sille naurettiin, ei mitään. Tölkki olutta ja ruttasu otsaan kiekoksi kovalla karjasulla eläimellisesti. Ei koskaan mennyt ilmat pihalle. Olin kuin Hari Houdini.
Kampuksella musta kuiskittiin että tät sezi kreisi finn.
"miten voit olla noin nuoren oloinen ja hyväkroppainen ikäiseksesi?"
(olen melkein 50v ja näytän kolmekymppiseltä)
Pitäähän tuollaiseen kommenttiin tyytyväinen olla...näin sinkkumiehenä.
Naisystäväni kehui minua joskus söpöksi. Ei ihan iskenyt kun mielummin olisin komea mutta tiedän että hyvää tarkoitti.
Polttariporukasta kaksi pyysi päästä yökylään jo kahden valssin jälkeen. Morsian pyysi puh nron varalta että sulho jänistää
Ranualla savolaistyttö huokasi: no voi mahoton.... eka kerran jälkeen, toka kerta: mänehän poikkee ,
Uudessakaupungissa: kyll sä sit ossaat kirvottaa
Kielikurssin opettajatar toi teini-ikäisen tyttärensä päättäjäisjuhliin ja asetti istumaan viereeni..Olin 20 v....... tytöstä myöhemmin tohtori. Minusta viiden poja isä mutta muualla.
Minua on kehuttu hyväsydämiseksi. Tosin ensivaikutelma naisella minusta oli ylimielinen, ylpeä, julma ja äkäinen. Olen toki eristäytyvä ja vaikea luonne.
Sinulla on iso mulkku, itseasiassa olet kokovartalomulkku.
Näytät rupikonnalta aknearpinesi.
Olipa sulla hyvän hajuinen pieru...
Äiti joskus kehui komeaksi. Kukaan muu ei ole ikinä kehunut millään tavalla :(
Olin 50v, kun minun peppu valittiin työpaikan naisten saunaillassa firman 2 parhaaksi!! Pyöräilyharrastus!!😀
Vierailija kirjoitti:
Nainen baarissa arveli, että minun täytyy olla mielenkiintoinen ihminen, kun minulla oli niin upea kukkamekko.
Huutista mekkoon pukeutuvalle homolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis uskonut miten noinkin pienestä munasta kasvaa noin suuri,kyllä se tuntui kivalta.
Mulla kans groweri, kuullut saman 😄
Puhu Suomea vi tun nee keri!
Hirveästi en muista saaneeni kehuja elämäni aikana. Yksi jäi kuitenkin mieleen.
Olin koulutuksessa. Istuin vieraan, nuoren ja hyvän näköisen naisen vieressä. Takana istunut nainen totesi yhden tauon aikana, että minä ja vieruskaverini saisimme kauniita lapsia yhdessä.
Menin kyllä sanattomaksi. Semmoista kehua en ollut ennen kuullutkaan. Muistelen vieläkin lämmöllä tätä.