Paras kehu mitä miehet olette saaneet?
Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?
Kommentit (170)
Panon jälkeen nainen itki pitkään sängyssä. Olin kuulemma nuo hyvä panemaan
Parturi nainen kehui että sieltä komea mies tuleekin kun astelin parturin pakeille. Oli kyllä vähän How are you tyyppinen kohteliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
"Oot hauska tyyppi"
Yhdeltä henkilöltä. Ikinä.
Lisään vielä sen, että hetkeä myöhemmin hän totesi, että se oli vaan vitsi
Sama
Ystäväni sanoi: Sinusta saisi hyvän vaimon.
Jaa-a, pittää oikein miettiä..
Erään kerran etätöissä kävin kesken työpäivän poistamassa kylätielle kaatuneen kuusen moottorisahalla. Koneen ääreen palattuani eräs naispuoleinen työkaveri soitti johonkin asiaan liittyen, ja jostain syystä ajattelin ääneen, että "tuoksuupas parta pihkalta.." Johon tämä (erittäin viehättävä) työkaveri, että "kuulostipas yllättävän seksikkäältä".
Taitaa kyllä olla ainoa kerta kun minua olisi seksikkääksi mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen sai kymmenen orgasmia peräjälkeen.
Tuskin sai. Kannattaako siis feikata, jotta miehelle tulee hyvä mieli?
Normaalille naiselle voi tehdä vaikka kuinka monta orkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen sai kymmenen orgasmia peräjälkeen.
Mä lopetin 30 kohdalla laskemisen. Nainen ei ollut aiemmin saanut orkkua kertaakaan.
Miksi ihmiset pihtaa kehuja ja kauniiden sanojen sanomista? Itsellä tulee ihan itsestään suusta miehelle ihan jatkuvasti sellaisia, kuin
Ai että sä oot komee
Miten toi sun sivuprofiili voi olla noin komea!
Mmmm mitkä pakarat!
Super Herkku toi sun kullis
Ah kun sä olet niin ihanan iso ja vahva
Sun kanssa on ihaninta ikinä
Että sä osaat pitää mua hyvänä..!
Miten sä voit tehdä noin hyvää!
Sun syli on maailman paras paikka
Koska nää vaan on näin🥰
Mulla on ollut parta ja viikset aina Intin päättymisestä alkaen. Alussa annoin rehottaa, mutta sitten löytyi hyvä parturi joka muotoili kummatkin ja siitä asti olen pitänyt viikset ja parran hyvässä kunnossa. Muutin sitten uuteen kaupunkiin ja kiertelin etsimässä uutta vakiopubia. Sattui kerran mukava rouva baaritiskille ja juttu suhui hyvin. Illan loppupuolella suutelimme ja hän halusi lisää ja sanoi lopulta, Nyt tiedän mitä suutelu on, nuo viikset ja parta lisää kiihotusta aivan mahtavasti. Lisää. Siitä tuli mukava suhde siihen pariin kuukauteen jonka asuin siellö.
Hajuvedestä: jos olisin kärpänen niin olisin jo kuollut
Ei ehkä paras mutta mieleen jäävin (yhdessä jo 25 vuotta)
Yritin muistella, mutta mitään kehua ei tule mieleen.
Olisihan se kiva varmaan saada joskus jokin kehu, mistä tahansa asiasta :D
M45
2 vuotta sitten salitreenin jälkeen salituttu, mutta muuten tuntematon sanoi Jumalauta mitkä kaapelit käsissä.
Tuntuu vieläkin hyvältä, kun oli avioeron jälkeen ensimmäinen positiivinen kommentti minkä kuuli vuosien haukkumisen jälkeen.
Eräs pultsarinainen sanoi bussipysäkillä Oot mies mun makuun.
Minä kehun miestäni melko usein, mutta jo joku kysyisi häneltä, millaisia kehuja hän on saanut, niin tuskin muistaisi mitään.
Kateelliset alapeukuttaa raivokkaasti aitoja kommentteja, mitä olen elämäni aikana saanut. Voi teitä katkeria. lol