Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kehu mitä miehet olette saaneet?

Vierailija
19.11.2023 |

Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kehuneet ketkä ei oo pyörtyneet...437

Vierailija
82/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kehuneet paljonkin ja jopa miehetkin myös. Kyllä suomalaisetkin osaavat kehua.

Paras on kuitenkin lasteni sanoma "Kiitos, olet hyvä isä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vanhempi nainen johon olen ihastunut kertoi tuntevansa olonsa turvalliseksi seurassani. Se ilahdutti ja sai olon tuntumaan miehekkäältä.

Vierailija
84/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka pieni se oikein on?!?"

Vierailija
85/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kehut olen saanut naiselta, joka oli varattu. Kehuja tuli laidasta laitaan kaikesta mahdollisesta. Harmi vain, että ko. nainen haki tällä huomiota ja pönkitystä omalle itsetunnolleen ja tykkäsi pelata tällaisia "pelejä". Muuten niitä kehuja ei hirveästi ole tullut niin, että olisi erityisesti mieleen jäänyt, ei edes parisuhteessa ollessa. 

Vierailija
86/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja olen naisilta saanut niin paljon, että vaikea sanoa parhaita. Esim. "täydelliseksi" on sanottu! Paras kehu kuitenkin lienee toteamus, että olen enkeli. Se ei ollut mikään kevyt heitto, vaan nainen oli ihan niin vakavissaan, että en ole siis ihminen ollenkaan vaan ihmisen kehossa oleva enkeli. Niin paljon hän koki apua saaneensa minulta.

Itse en enkeleitä usko olevan olemassa, mutta en tätä käsitystäni hänelle kertonut. : )

Vierailija
87/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin aikaisempaan yhdenillanjuttuun ravintolassa uudestaan ja halusi mut taas mukaan kun kuulemma olen mies joka jaksaa. Tulihan sitä taas 3x yön aikana touhuttua :)

Vierailija
88/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin tollasen miehen kuin sä.

(Tämä sinkkukaverilta pienessä hiprakassa. Olen itse parisuhteessa ja kaveri ilmeisesti oli/on vähän ihastunut minuun. Lämmitti sydäntä, koska kaveri tuntee minut niin hyvin. Paras kehu koskaan, koska se oli niin kokonaisvaltainen. Kohdistui luonteeseen ja ulkonäköön sekä sisälsi vihjauksen, että nainen tuntee myös seksuaalista vetoa minua kohtaan.)

Muita mieleen jääneitä:

Sun kainalossa on vaan niin hyvä olla.

Toi sun tulos on ihan jäätävä! (työkaveri oli kaivanut urheilutulokseni oma-aloitteisesti netistä, kun mainitsin että olin viikonloppuna kisoissa)

Sä saisit kenet vaan. (tämä baarissa entuudestaan tuntemattomalta naiselta)

Millaisia kehuja haluaisin kuulla? Sellaisia, jotka pitävät paikkansa. Sellaisia, jotka viestivät sekä ihailua, arvostusta että vetovoimaa.

Miehiä kannattaa kehua ja ihailla heidän taidoistaan ja suorituksistaan (ammattitaito, urheilusuoritukset jne.).

Me miehet näemme toisinaan paljon vaivaa miellyttääksemme tai ilahduttaaksemme naista, josta pidämme. Kannattaa osoittaa arvostavansa näitä eleitä ja tekoja.

Ulkonäköön kohdistuvat kehut on kivoja, mutta eniten lämmittää tekoihin ja osaamiseen kohdistuvat kehut. 

Romanttisessa suhteessa kannattaa välttää kehumasta pelkästään miehen kultaista luonnetta. Siitä voi tulla sellainen fiilis että suhtaudut mieheen kuin kaveripoikaan.

Vierailija
89/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun häivyt !

Vierailija
90/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika pieni, mutta onneksi oot nopee...?

Vierailija
91/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun ohjeet on niin hyvät, että sun pitäis kirjoittaa näitä ihan ammatikses. Tai ei sillä, itse asiassahan kirjoitat niitäkin ammatiksesi.

<naispuolinen pomo viime viikolla>

Ranskalainen nainen kerran kuvasi termillä 'costaud', kun tarvitsi kantamaan jotain. Se mietti hetken, mikä olisi oikea termi. Tarkoittaa jotain rotevaa tms., mutta ehkä sävy on positiivisempi, toivon ja kuvittelen ainakin yhä niin.

Vierailija
92/170 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panon jälkeen nainen itki pitkään sängyssä. Olin kuulemma nuo   hyvä panemaan

Alapeukuttajille tiedoksi että olen minäkin itkenyt seksin jälkeen kun vaan tuntui niin tajuttoman hyvältä.

N38

Vierailija
93/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäksi mieheksi olet melkein fiksun oloinen

Vierailija
94/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma pitkäjänteinen ja syvällinen. Harmi, etteivät nämä ominaisuudet olleet kovin korkealla sanojansa arvoasteikolla.

Vierailija
95/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mieleenpainuvin kehu on tullut töistä. Kun aloitin kotihoidossa juuri valmistuneena ja mulle tuli ekaa kertaa asiakas, josta kollegat sitten varoittelivat ettei hän pidä sitten yhtään mieshoitajista. No meikä sitten meni sinne ja heti alkuun oli nuiva vastaanotto. Tuntu että meni käynti ihan penkin alle. Mikään ei tuntunut sujuvan ja kaikissa asioissa asiakas oli vastaan. Saatiin kuitenkin kaikki ne asiat missä asiakas nyt suostui yhteistyöhön tehtyä ja siinä sitten tein lähtöä ja hyvästelin niin siinä ovea aukastaessa asiakas vaan tokaisi. "Kuule, olet sä ihan hyvä noin mieshoitajaksi". Olin kyllä siinä vaiheessa ihan ällikällä lyöty, kun tuntu ettei missään mennyt oikein. 

Meillehän tuli sitten siitä varsin hyvät välit ja oli aina hymyssä suin kun seuraavan kerran kävin.

Vierailija
96/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen tosi hyvin ja olen kestävä ;)

M71

Vierailija
97/170 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oothan sä kommee

Vierailija
98/170 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihana pää, ja sitä on kiva silittää.

Tämä oli kaikkein paras kohteliaisuus- olin kymmenen vuotta sitten auto-onnettomuudessa, ja päähäni laitettiin 25 tikkiä. Olen ollut sen jälkeen hyvin tietoinen että pääni on kuhmurainen. Se nainen hyväili ja suuteli päätäni ja sanoi nuo sanat, ja minä, iso mies, melkein purskahdin itkuun. Se tuntui paremmalta kuin meidänvälinen seksi, joka oli myös todella hellää. 

Jos tunnistat itsesi, ota yhteyttä. Olemme FB:ssa vieläkin kavereita, ja ajattelen sinua yhä, L.

- Mikset itse lähesty häntä viestillä?

Vierailija
99/170 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmiä jätkiä/äijiä/miehiä täällä.

Lähes puolet jutuista liittyy seksiin tai omaan penikseen.

Muut jutut lyhyitä todella onnettomia mitä lie itse keksittyjä.

T. Mies 

Vierailija
100/170 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät sormet. Mukava kehu naiselta, ok.