Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kehu mitä miehet olette saaneet?

Vierailija
19.11.2023 |

Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?

Kommentit (194)

Vierailija
121/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näteitnä mitä minulle on sanottu, on että Haista P...

Vierailija
122/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis kuin ukrainalainen nainen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikista teistä veljeksistä suurin vehje.

Vierailija
124/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koolla väliä vaan osaako käyttää TAITAVASTI! Niin että TUNTUU!

Vierailija
125/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei paljoa kehuta yms. Tosin en sellaista kaipaakaan, en kaipaa pinnallisuuksia tai ulkomaailmasta tulevia välähdyksiä. Olen sinut itseni kanssa, rakastan itseäni ja siinä on kaikki. Olen lyhyt, kaljuuntunut, en sen kummoinen olemukseltani ja ulkonäöltäni. Mutta huomaan, että vetovoima vaan lisääntyy ja lisääntyy. Kaitpa kyse on itsevarmuudesta, siitä että olen sinut itseni kanssa. Se tuntuu naisiin vetoavan, mitä ympärilläni tapahtuu. Siinä on jo paljon. Ei tarvitse olla mitään, ei tarvitse teeskennellä olevansa jotain. Riittää vain kun on, omassa voimassaan, vahvana itsessään.

Vierailija
126/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopijon torilla kun mies sanoi neetin olevan niin haaska näköönen

Vierailija
127/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju tuo esiin että naiset ollaan aika kauheita

Ei mikään ihme jos parisuhde takkuaa kun kehut sinne päin ja joillakin harvinaisia

Vierailija
128/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi mieheksi on kehuttu usein, tyyliin: "Mene nyt hyvä mies jo v***uun siitä."

Vierailija
129/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumista ja tuoksua olen miehessäni kehunut. Ja on ollut mielissään kehuista. Tuoksussa varsinkin haluaa mielipiteen, että varmaan sitten on sellaista partavettä ja suihkugeeliä, jonka tuoksu miellyttää. Muutenkin olen kehunut, mutta nämän nyt näin päällimmäisenä.

Vierailija
130/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju tuo esiin että naiset ollaan aika kauheita

Ei mikään ihme jos parisuhde takkuaa kun kehut sinne päin ja joillakin harvinaisia

Joka paikassa väitetään, ettei miehet ole kiinnostuneita esim. oman ulkonäkönsä kehumisesta samoin kuin naiset. Tai aina edes niistä asioista, joista naiset luulevat miesten olevan kiinnostuneita naisten ulkonäössä.

Naisilta on kysytty, kumpaako mieluummin olisit, kaunis vai älykäs ja vastaus naisilla oli, että kaunis. Mies taas haluaa kehuja siitä, kuka hän on miehenä.

Naisten mielestä on oleellista, että tukka on hyvin, kun mennään treffeille. Miehet taas arvostavat vähiten esim. juuri sitä, miten naisen hiukset on treffeillä.

Vierailija
131/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaksi on kehuttu monesti.

Vierailija
132/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Intercontinentalin baarissa Virolaiselta ilotytöltä pitkän keskustelun jälkeen kun kauppoja ei syntynyt kuitenkaan "Sinä olet hyvä mies mutta helvetin huono asiakas".

Vierailija
133/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun astut huoneeseen, karisma astuu huoneeseen!

Vierailija
134/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin eräisiin juhliin, jossa oli sattumalta kolme nuorta naista joiden kanssa olin harrastanut seksiä. Yksi totesi että joku se vaan komistuu iän myötä ja toinen sanoi, että sinä perhana olet pannut meitä kaikkia kolmea. Todettiin kuitenkin, että sinulta sai parasta seksiä ikinä, joten emme ole ollenkaan vihaisia ja tuli hymyilyä päälle. Oli niin yllättävä juttu että sanattomaksi veti.

Vierailija
135/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Oot hyvä panee

-en jaksa panna enää, ku pillu on kipee

Vierailija
136/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena poikana erään kaverin erittäin hyvännäköisen isosiskon suusta, että hemmetti kun sä olet aina niin siististi pukeutunut ja jos olisin sun ikäinen niin haluaisin susta poikaystävän.

Sitten läpi koko elämän kymmeniltä naisilta sama virsi, että parasta seksiä ikinä. 

Naiset sanoo niin kaikille, kohottaakseen toisen itsetuntoa ja voihan se joskus olla tottakin. Sama juttu kuin orkun feikkaus, useimmiten feikki ja tarkotus ettei miehelle tuu paha mieli.

Vierailija
137/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kehuttu että hyvän näköinen perse  tosi kuul ja muutenkin kiva mies 

tosi siistiä mun mielestä ,kattelen aina myös vastapuolen pyllyjä tykkään niistä 

olen jo setä mies

Vierailija
138/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vielä sitä ensimmäistä. Olen vasta 80 v.

Vierailija
139/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi en muista saaneeni kehuja elämäni aikana. Yksi jäi kuitenkin mieleen.

Olin koulutuksessa. Istuin vieraan, nuoren ja hyvän näköisen naisen vieressä. Takana istunut nainen totesi yhden tauon aikana, että minä ja vieruskaverini saisimme kauniita lapsia yhdessä.

Menin kyllä sanattomaksi. Semmoista kehua en ollut ennen kuullutkaan. Muistelen vieläkin lämmöllä tätä.

Vierailija
140/194 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin diskossa tai tanssiravintolassa ja siellä soitettiin nyky teknoa. Vuosi oli jotain 2016.

Tanssin siinä ja lähestyin aaltoilevasti nuoria naisia, jotka tanssivat toisaalla.

Juteltini siinä samalla kun tehtiin moovseja. Yksi niistä sanoi että: " hieno lookki sulla, näytät ihan siltä frendit sarjan tyypiltä".

Sitten he kikattivat minulle. Nauroin mukana, mutta aloin miettiä että pitävätkö he minua pilkkanaan?

Eii. Näytin kuumalta liian isossa puvun takissa ja ysäritukassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi