Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kehu mitä miehet olette saaneet?

Vierailija
19.11.2023 |

Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen sai kymmenen orgasmia peräjälkeen.

Vierailija
22/170 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis uskonut miten noinkin pienestä munasta kasvaa noin suuri,kyllä se tuntui kivalta.

Mulla kans groweri, kuullut saman 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tunnut niin hyvältä. Muita kehuja en ole sitten saanutkaan. 

Vierailija
24/170 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi komea. Muistan tuon ikuisesti. Tapahtui vuonna 2010 kesäkuussa. 12.6.2010

Vierailija
25/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
26/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies vatupassilla nauloja hakkaa.

Vierailija
27/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olla hot niinkuin minä, sinulla olla iso. ( thaimaalainen nainen sanoi tämän ). Ja olin 2 kertaa naimisissa, lapsia on, ja paljon parisuhteita takana. Mutta vaikka tuo thainainen oli maksullinen, näin hänen silmistään ja kuulin äänestään, että hän oli sielunkumppani minulle. Vaikka oli prostittuutti. Tätä on vaikea ymmärtää monen.

Mikä? Prostiitttuuttiri?

Vierailija
28/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena poikana erään kaverin erittäin hyvännäköisen isosiskon suusta, että hemmetti kun sä olet aina niin siististi pukeutunut ja jos olisin sun ikäinen niin haluaisin susta poikaystävän.

Sitten läpi koko elämän kymmeniltä naisilta sama virsi, että parasta seksiä ikinä. 

Ymmärrän. Minäkin olen näin naisena sanonut noin useille miehille. Ainahan se sen hetkinen kumppani on paras koskaan. Jep...

Vierailija
29/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi, että osaan rakastella tyydyttävästi.

Vierailija
30/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa lauseessa sekä haukku että kehu ex-vaimon suusta: p@ska puoliso, mutta mahtava isä lapsille.

Vierailija
31/170 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana pää, ja sitä on kiva silittää.

Tämä oli kaikkein paras kohteliaisuus- olin kymmenen vuotta sitten auto-onnettomuudessa, ja päähäni laitettiin 25 tikkiä. Olen ollut sen jälkeen hyvin tietoinen että pääni on kuhmurainen. Se nainen hyväili ja suuteli päätäni ja sanoi nuo sanat, ja minä, iso mies, melkein purskahdin itkuun. Se tuntui paremmalta kuin meidänvälinen seksi, joka oli myös todella hellää. 

Jos tunnistat itsesi, ota yhteyttä. Olemme FB:ssa vieläkin kavereita, ja ajattelen sinua yhä, L.

Vierailija
32/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiitti ja jatkuvasti kehutaan korujani ja vaatteitani, jäädäänpä ihan juttelemaan pidemmäksikin aikaa. Kiitos kaikki suloiset naiset, suurin osa tiiteistä on hereroita.

Vierailija
33/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä, yhtä monta vuotta sitten, eläkeiässä oleva muori sanoi että mitenkäs olenkin niin pitkä ja komea.

Siinä onkin sitten pitkä aika, viimeksi pari vuotta sitten nöyryyteni ja vaatimattomuuteni oli kuulemma söpöä. 

Vierailija
34/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on kaunis penis" .. tämä parinkin eri naisen suusta ja ihan samoilla sanoilla. :-)

Vierailija
35/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset kehuneet vuosien varrella parisuhteissa, baareissa ja ties missä. Aina se on tosi kivalta tuntunut, varsinkin kun en ole koskaan luullut liikoja itsestäni. Mutta vieläkin kaikkein eniten lämmittää mieltä se, kun joskus 90-luvulla kaiken sen oman teiniepävarmuuden keskellä nätti samanikäinen tyttö tuli yhtäkkiä sanomaan mulle kesken koulupäivän et sä oot söpö. Pidin itseäni siihen asti rumana.

Vierailija
36/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi raato sanoi että ihan hyvä mutta olen mä suurempaakin saanut. 

Vierailija
37/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiä ei juurikaan koskaan kehuta, joka vaikuttaa osaltaan toksiseen käyttäytymiseen.  Ja kun vielä 19-veenä annetaan kivääri käteen. 

Itse pidin/pidän siitä, kun nainen kehuu söpöksi ja kehuu hiuksia ja hymyä. Ihan perussettiä.

Vierailija
38/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu iha nii paskaa tällä kertaa

Vierailija
39/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä paras mahdollinen isä, kiitos. - vaimolta

Vierailija
40/170 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä sanoi mulle: "olet niin hauska, että tekis mieli antaa pillua".