Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos yksin kerrostalossa asuva koiranomistaja tulee todella kipeäksi eikä pääse viemään koiraa pissalle?

Vierailija
19.11.2023 |

Ja jos hänellä ei edes ole sillä hetkellä samassa kaupungissa oleskelevat ystäviä eikä sukulaisia? Miten koiran ulkoilutus hoituu? Onko jotain palvelua josta tuollaisessa tilanteessa voi saada ulkoilutusapua? Jos ei ole, eikö sellainen olisi hyvä keksintö, vapaaehtoispohjalta, mutta koiranomistaja voisi antaa mahdollisuuksiensa mukaan rahapalkkion sisältäen matkakulut?

Tulinko nyt keksineeni loistoidean, vaikken edes ole koiranomistaja itse...

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et keksinyt mitään uutta vaan koiranulkoiluttajia on jo tarjolla. 

Vierailija
42/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et keksinyt mitään uutta vaan koiranulkoiluttajia on jo tarjolla. 

Nykyään on myös koirien päivähoitopaikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu siltä, että tulen ihan kunnolla kipeäksi, niin vien koirani hoitolaan. 

Vierailija
44/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te otatte noita elikoita vaivoiksenne?? Varsinkaan mihinkään kerrostaloluukkuun, mikä on silkkaa eläinrääkkäystä.

Ai niin, ihmisen pohjaton itsekkyyshän oikeuttaa aivan kaiken. 

Vierailija
45/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin koirani kanssa ja käytän hoitolaa ja koiranulkoiluttajaa. Ei ole koira koskaan jäänyt ulkoiluttamatta. 

Vierailija
46/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te otatte noita elikoita vaivoiksenne?? Varsinkaan mihinkään kerrostaloluukkuun, mikä on silkkaa eläinrääkkäystä.

Ai niin, ihmisen pohjaton itsekkyyshän oikeuttaa aivan kaiken. 

No ei ole mikään vaiva vaan ilo. Koirani pääsee lenkille monta kertaa päivässä ja on oikein tyytyväinen elämäänsä. 

Kyllä kaikkien lemmikkieläintenpito on itsekästä, siinä olet oikeassa. 

Vierailija
47/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä viedään koira ulos vaikka sitten 40 asteen kuumeessa tai käsi tai jalka kipsattuna. Kokemusta on.

Kannattaisi ehkä tutustua naapureihin niin saattaisi löytyä apua. 

Nämä hoitonsa itse sabotoivat ovat sitten kitisemässä lisää hoitoa ja etuja, koska ei olla itse levätty sairautta pois ja tulee komplikaatioita. 

Vierailija
48/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu siis yksin koko kerrostalossa? Vai mistä johtuu, ettei ole yhtään viittiny naapureihin tutustua,jos niitäkin on kymmeniä ja toisessa porraskäytävässä vielä kymmeniä? Ei sitten voi kun ihmetellä yksin asuvaa, jos erakoituu eikä ketään ole auttamassa.

Vierailija
49/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä vaikka soittaa naapurin ovikelloa ja kysyä voisivatko he viedä koiran ulos, sama koskee kissankin omistajaa.

Kissan ulkoiluttamisessa pitää osata ennakoida ja olla koko ajan varuillaan. En antaisi kissojani muiden ulkoilutettavaksi enkä veisi muiden kissoja itse ulos.

Vierailija
50/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin sairas ettei pääse koiraa viemään ulos. Koronassa kuume nousi vain 38 asteeseen ja pystyin viemään koiran ulos. Joten tiedän tämän varmuudella omasta kokemuksesta.

Ja koska Sinä pääsit niin vähällä, niin kellään muulla ei voi olla vaikeaa?

Vierailija
51/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikin omistajalla täytyy olla varallisuutta palkata tämmöisessä tapauksessa ulkoilutusapua. Muutenkin koiran, ja miksei kissojenkin, omistuksessa pitäisi olla ehto että ihmisellä on varaa siihen ts. köyhiltä lemmikit pois, kun eivät niitä saa hoidettua. Liian usein tullut todistettua että sairasta eläintä ei viedä lääkäriin kun ei ole rahaa, perushoidosta tingitään (turkin trimmaus, hammaskiven poisto ym.) ja syötetään jotain marketin sertiä.

Vierailija
52/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et keksinyt mitään uutta. Noin 23 vuotta sitten kaverini oli dogsitterinä eli hoiti muiden koiria rahaa vastaan

Vierailija
53/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen koiran voi hätätilassa useamman kerran kylpyhuoneessa pissattaa.

Vierailija
54/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien koiran ulos säässä kuinsäässä olin sitten kuinka kipeä tahansa. Viime talvena olin lähes 40 asteen kuumeessa ja menin silti räntäsateessakin koiran kanssa lenkille vaikka taju meinasi mennä.

Vierailija
55/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien koiran ulos säässä kuinsäässä olin sitten kuinka kipeä tahansa. Viime talvena olin lähes 40 asteen kuumeessa ja menin silti räntäsateessakin koiran kanssa lenkille vaikka taju meinasi mennä.

Montako lasta sinulla on?

Minkä ikäisiä?

Vierailija
56/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkkypihvin pala tai piikille

Vierailija
57/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastuullinen eläimen ottaja katsoi, että hänellä on myös hyvät verkostot eläimen ympärillä. Jos niin ei ole, niin se on täysin vastuutonta touhua. 

Vierailija
58/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinsuojeluyhdistys ottaa koiran siksi aikaa hoitoon. Kyllä siitä jotain varmaan pitää maksaa, mikään ei ole ilmaista.

On myös maksullisia palveluita Google auttaa aloittajaa. 

Vierailija
59/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta sinulla on?

Minkä ikäisiä?

Ei yhtään lasta. Miten niin?

Vierailija
60/71 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä vaikka soittaa naapurin ovikelloa ja kysyä voisivatko he viedä koiran ulos, sama koskee kissankin omistajaa.

Kissan ulkoiluttamisessa pitää osata ennakoida ja olla koko ajan varuillaan. En antaisi kissojani muiden ulkoilutettavaksi enkä veisi muiden kissoja itse ulos.

Voi luoja, kissat lymyilee ulkona, välillä niitä kannetaan eteenpäin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi