Kuinka usein tarkastatte miehenne takamuksen
ettei ole tullut petettyä miesten kanssa "antautuvana osapuolena"? Meillä kerran kuussa.
Kommentit (137)
Meillä ei tarvitse tarkastaa. Minulle riittää, että kuulustelen mieheni. On niin huono valehtelemaan, että tietää itsekin olevan parasta tunnustaa saman tien.
Ainahan se kuulustelun yhteydessä tunnustaa jotain ja sitten sovitaan millä se hyvittää sen. Sehän on ihan toivoton naisten peppujen katselija. Ei päivää etteikö olisi taas katse harhaillut.
Olipa hyvä että huomasin tämän ketjun ja tein heti miehelleni kyseisen tarkastuksen ja löysin sieltä viime vuonna kadonneen läppärini.
Tässä ketju mistä löytyy älykästä keskustelua sitä kaipaaville. Up
Hävetkää palstamammat. Kehtaatte ottaa sairauksiin tarkastuksiin mukaan kaverin vaimoa anoppia ja lääkäriä! Miksi haluatte nöyryyttää mies tänne?
Tämä kuulostaa kiihottavalta. Haluaisin itekki. Harmi kun ei ole naisystävää. Suostuisiko kukaan kuuma palstamamma täällä tarkastamaan takapuoleni? Voit ottaa vaikka äitis tai ystäväsi mukaan minua ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Sit sillä aina alkaa seisoo.
sehän taitaa olla tarkoituskin
Kesällä tihenee tarkastukset. Hormonit hyrrää ja meno villimpää ja vapaata. Helpostihan mies voisi jossain metsänlaidassa laskea shortsit alas toverilleen.
Hitsi kun on aina takapää kipeänä tuon vaimon tekemän tutkimuksen jälkeen. Onko muilla miehillä samoja ongelmia vai onko vaimoni liian kovakourainen?
8aatanan pa8kapylyvään vahti, muuta huussin alle asumaan niin tiijät persrätinkiä paremmin pittee!!
Ostin uuden spekulan niin sillä on kätsy raottaa ja tarkistaa ettei oo mitään epäilyttävää piilottanut
Kuinka syvältä te oikeen tutkitte?
Jos olisin taannoin tarkastanut säännöllisesti vaimoni takamuksen, olisin huomannut merkit, että hän käy piiskauttamassa itsensä salaa. Eikä tämä ole edes vitsi. Hänellä pysyy mustelmat kauan.
Kahden tunnin välein. Viikonloppuisin useammin.
Vierailija kirjoitti:
Kahden tunnin välein. Viikonloppuisin useammin.
Onko miehesi työtön vai käytkö tekemässä tarkastuksen myös työpaikalla?
Miten on viime aikoina tarkastukset sujuneet?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa kiihottavalta. Haluaisin itekki. Harmi kun ei ole naisystävää. Suostuisiko kukaan kuuma palstamamma täällä tarkastamaan takapuoleni? Voit ottaa vaikka äitis tai ystäväsi mukaan minua ei haittaa.
Eikö tosiaan kukaan hot palstamamma suostuisi tätä minulle tekemään? Edes maksua vastaan?
Onko monella kätyössä kolonoskooppi? Näkee miehen ja naisen sisuksiin syvemmälle.
Kolonoskooppi on myös kiva ohjelmanumero illanviettoihin, jolloin jokainen vuorollaan on tutkittavana.
Kannattaa mainostaa, niin saa ison joukon vieraita.
Muut epäilyttävät ammatit ovat poliisi, palomies, karjapaimen ja intiaa.. anteeksi alkuperäisamerikkalainen.