Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tarkastatte miehenne takamuksen

Vierailija
19.11.2023 |

ettei ole tullut petettyä miesten kanssa "antautuvana osapuolena"? Meillä kerran kuussa.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sormia likaamaton tapa on pyytää pieraisemaan. Jos tuoksuu spermalta, niin asia on selvä kuin pläkki. Ehkä voi roiskuakin.

Vierailija
42/137 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain laitetta, joka tarkkailisi, että peräaukosta lähtee vain ulos. Jos jotain on sisäänmenossa, ottaa kuvan ja lähettää hälytyksen vakituisen kännykkään.

On. Glas Ulssonilla on oma tuotesegmentti ja laaja valikoima noita, ruotsalaisfirma kun on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen sitä joka yö. Sointi on pysynyt kimakkana. 

Ääni onkin tosi hyvä indikaattori. Jos se yhtäkkiä alenee ja alkaa pätkiä, niin on varma merkki anuksen sivukäytöstä.

Vierailija
44/137 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv mihin tämä maailma on menossa. Ennen nainen pyllisti kun mies työntyi peräaukkoon. Myös siveysvyöt oli naisille. Onko tosi että nykymies nöyrtyy pyllistelemään vaimolleen ja vaimo tutkii perseen. Nykyään kuulemma miehille puetaan vaimon toimesta siveysvyö ja piiskaaki voi saada.

Vierailija
45/137 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tarkastatte sitä peppua, niin eikö teidän sormet haise sitten ihan kakalta?

Normaali tuttu tuoksu käsissä kaikille pikkulasten vanhemmille, jotka joutuvat pesemään pyllyjä lasta hoitaessaan.

Vierailija
46/137 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helv mihin tämä maailma on menossa. Ennen nainen pyllisti kun mies työntyi peräaukkoon. Myös siveysvyöt oli naisille. Onko tosi että nykymies nöyrtyy pyllistelemään vaimolleen ja vaimo tutkii perseen. Nykyään kuulemma miehille puetaan vaimon toimesta siveysvyö ja piiskaaki voi saada.

Piiskaus onkin hyvä rangaistus, jos on oma mies  pyllistänyt muille miehille seksisessioissa.

Vierailija
47/137 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse tarkastaa mieheni takamusta, koska tiedän täsmälleen millainen on mieheni himoitseva katse, kun sen tekee mieli. Olen nähnyt sen lukuisia kertoja, kun se on katsonut vartaloani.

Näytän sille vain dildoa ja kysyn haluaisiko se sen peppuunsa. Sen ihme kyllä paljastaa sen,että onko se kauhusta kalpeana vai alkaako silmät seisomaan himosta.

Mikäli se himoitsisi sitä, niin työntäisin sen kokonaan sen perseeseen ja heittäisin ovesta ulos. Minun talossani ei miehet rassaa omaa perärööriään.

Vierailija
48/137 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä suostus jos vaimo tuota ehdottaa! Enkä kyllä siveysvyöhönkään. Kyllä kaapin paikka kotona pitää näyttää.

Vierailija
49/137 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vaimon käskystä pyllistään joutunut. Silti pidän itseäni miehenä koska minä sanon aina viimeisen sanan. Kyllä rakas

Vierailija
50/137 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös vaimon käskystä pyllistään joutunut. Silti pidän itseäni miehenä koska minä sanon aina viimeisen sanan. Kyllä rakas

Meilläpäin on niin, että kun näen keittiön pöydällä kertakäyttöhanskapaketin ja liukuvoidepurkin, niin tiedän mitä on odotettavissa. Kun vaimo laittaa käsineen käteensä ja levittää sille reilusti liukuvoidetta, niin minä jo valmiiksi lasken housut nilkkoihin, levitän käsilläni pakaroita ja kumarrun pöydän päälle. Se tuntuu niin hyvälle, kun vaimo kehuu minua kiltiksi pojaksi ja työntää pari sormea sisääni. Silloin tunnen itseni todella miehekkääksi, sillä kunnon mies tyydyttää naisensa kaikki seksioikut.

Vierailija
51/137 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaimo työntää sormen sinne ja kokeilee onko reikä liukas liukuvoiteesta. Jos on niin tietää että olen käyttänyt dildoa tai saanut munaa. 

Vierailija
52/137 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö teillä vaimot yleensä kumihanskat? Ja vetävätkö ne sen äänekkäästi napsauttaen kyynerpäähän asti? 

Vierailija
53/137 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli viimeviikolla päivän pervo, pitikö uusia tänään?

Vierailija
54/137 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työnsin ruusun takapuoleeni. Kun vaimo sen sitte löysi sanoin että se on sinulle. Kyllähän ilahtui

Vierailija
55/137 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli orava piilottanut sinne paljon kuivia käpyjä. Mies ei itse saanut niitä pois. Laitoin sinne pari lisää ja aloin kastella niitä.

Vierailija
56/137 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonoskooppi on hyvä omistaa. Suoleen karanneet / kätketyt kondomit paljastuvat sen avulla. Mies voi myös kätkeä rahakönttejä tai muita sellaisia suoleensa.

Vierailija
57/137 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikon päätteeksi tai sitten satunnaistarkastukset 5-10 pv välein

Vierailija
58/137 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastaessa on vaara saada pyrstöyskäys päälleen ja sen mukana pahoja pärskeitä. Kannattaisi tarkastella jonkin lasilevyn takaa.

Vierailija
59/137 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olisi hyvä käyttää mies myös jossain tähystyksessä. Jos vaikka syvemmältä jotain löytyisi. Onko kellään naisella kokemusta taikka ideaa tällaiseen? 

Vierailija
60/137 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On palstamammoilla huvit ja harrastukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän