Kuinka usein tarkastatte miehenne takamuksen
ettei ole tullut petettyä miesten kanssa "antautuvana osapuolena"? Meillä kerran kuussa.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
No tää on taas joku kekseliäs ällöprovojen keksijä asialla!
Ja nyt vasta eka tiukkapipo huomasi.
Miten pitäisi suhtautua kun mieheltä löytyi peräpukamia? Voiko ne olla merkki homoseksistä? Yritti väittää että johtuu ummetuksesta.
Eilen oli joka viikkoisen tarkastussession vuoro; vedin kilarit kun huomasin: joku oli kätkenyt jäätelötikkuja miehen aunukseen ! Huusin kuin hyeena että kuka muka syö tikkujäätelöä talvella ?!
Kesti jonkin aikaa ennenkuin mies myönsi että se oli naapurin Matti
Yllätystarkastukset ovat tehokkaimpia.
Lenin sanoi: Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Pieruäänien muutoksista voi todeta, että miehen anuksessa on käyty.
1x vko, paitsi et nyte, tarkastuksella oli jotain omituista harmaa vuotoa mille ei löytynnä selitystä
Nyt jäi mies rysän päältä kiinni. Yritti luistaa tarkastuksesta ties millä verukkeella, mutta jätin ne täysin huomioimatta.
Yleensä kaksi sormea tuntuu aika tiukalta, mutta nyt meni kolme täysin ongelmitta.
En edes kysynyt mitään, vaan Katsoin vain miestäni suoraan silmiin. Murtui saman tien ja alkoi itkemään. Ei olisi halunnut, mutta saunaillassa muut oli yllyttäneet ja lopulta mieheni oli ollut koko porukan panopuuna.
Mies on nyt ollut tunnin parvekkeella miettimässä tekoaan ja itse olen soittanut ystäväni läpi. Ovat sitä mieltä, että mies on pilalla ja pitäisi heittää ulos. Haluaisin kuitenkin antaa vielä yhden mahdollisuuden, kun se katuu niin syvästi. Kukapa ei nyt olisi saunaillassa joskus päätynyt yhteiseksi seksileluksi?
Vierailija kirjoitti:
Meillähän on tosi tiukka sopimus mieheni kanssa, että minä, hänen rakas vaimonsa, on ainoa ihminen maailmassa, joka saa leikkiä hänen lihaksikkaan ja tiukan peppunsa kanssa. Kulliaan saa vapaasti tökkiä minne haluaa, kunhan on suoja päällä.
Pepun väärikäytökset tarkastan aina, kun hän tulee jostain kotiin. Kyllä sen sormella tuntee, jos sinne on työntynyt jotain paksumpaa. Haluan myös, että mieheni peppu pysyy tiukkana ja siksi penetroidun häneen vain kerran kuussa.
Mieheni on todella otetrtu siitä kuinka mustasukkainen olen hänen pepustaan ja kuinka omistautuneesti paljon sitä. Hän on myöntänyt minulle ettei voisi ikinä antaa itselleen anteeksi, jos huonon peppuseksin vuoksi menettäisi mahdolisuuden minun antamaani täydelliseen peppukokemukseen.
Niin tosiaan taitavat jotkut sanoa miespareistakin toista vaimokseen..
Ei olisi halunnut, mutta saunaillassa muut oli yllyttäneet ja lopulta mieheni oli ollut koko porukan panopuuna.
Mies on nyt ollut tunnin parvekkeella miettimässä tekoaan ja itse olen soittanut ystäväni läpi. Ovat sitä mieltä, että mies on pilalla ja pitäisi heittää ulos. Haluaisin kuitenkin antaa vielä yhden mahdollisuuden, kun se katuu niin syvästi. Kukapa ei nyt olisi saunaillassa joskus päätynyt yhteiseksi seksileluksi?
Ei tuosta saunaillan seksilelujutusta kannata huolestua, enämpi sääntö kuin poikkeus. Ja pitäähän ukkomiestenkin välillä tuntea itsensä vallattomiksi.
Jouduin tosin itse hämmennyksen valtaan kun viikkotarkistuksen yhteydessä minä ja anoppi löydettiin miehen perästä steariinia. Anoppi on vielä kylässä ja siksi mies on vain mutrusuu eikä suostu kommentoimaan mitään. Meidän pikku alpha on nyt mököttämässä makuuhuoneessa. On se hellyttävä.
Miten saan miehen suostumaan tuohon tarkastukseen? Hän ei halua millään?
Hyvä että on vielä miehiä eikä pelkkiä mikki hiiriä! Miehen ei pidä vaimon käskystä tuollaiseen nöyryytyksen suostua. Naisten perseeseen se kuuluu miehen työntyä eikä päinvastoin
Noin kerran viikossa omakätisesti tarkastan. Ja kerran vuodessa käydään miehen kanssa tutun lääkärin vastaanotolla. Siellä tutkitaan vähän tarkemmin ja tähystetään syvemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan miehen suostumaan tuohon tarkastukseen? Hän ei halua millään?
Meillä auttoi, kun sen kaverin naisystävä haukkui sitä nynnyksi.
Minäkin olin vähän tietämätön miten se tarkastus tehdään, mutta onneksi se näytti mallia ja kun se oli ensin tarkistanut anuksen, niin minä tein sen sitten perässä.
Mieheni täytyi myös luvata ettei kerro asiasta kaverilleen, kun se voi tulla kateelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Noin kerran viikossa omakätisesti tarkastan. Ja kerran vuodessa käydään miehen kanssa tutun lääkärin vastaanotolla. Siellä tutkitaan vähän tarkemmin ja tähystetään syvemmältä.
Voi miesparkaa. Oletko itse mukana lääkärin tarkastuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen mukana. Yhdessä miehen kanssa menemme tutun mieslääkärin vastaanotolle. Minua ei siellä tutkita. Mieheltä kuunnellaan keuhkot sydän mitataan verenpaine.ja muuta sellaista yleistarkastusta. Loppuhuipennukseksi lääkäri tutkii ja tähystää proktoskoopilla peräaukon ja samalla tunnustelee eturauhasen. Mies tästä aina hieman mököttää mutta alistuu kohtaloonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen mukana. Yhdessä miehen kanssa menemme tutun mieslääkärin vastaanotolle. Minua ei siellä tutkita. Mieheltä kuunnellaan keuhkot sydän mitataan verenpaine.ja muuta sellaista yleistarkastusta. Loppuhuipennukseksi lääkäri tutkii ja tähystää proktoskoopilla peräaukon ja samalla tunnustelee eturauhasen. Mies tästä aina hieman mököttää mutta alistuu kohtaloonsa.
Pyytääkö lääkäri että runkkaisit miehellesi orgasmin, niin voidaan tarkastella myös siemensyöksyn runsautta ja kuinka nopeasti se tulee?
No niin palstamammat nyt lopettakaa tämmöset kirjoittelut! Vaimoni lukee näitä ja oli jo ostanut kumihanskoja ja liukuvoidetta tehdäkseen minulle tuon tutkimuksen. En ole suostunut. Joten lopettakaa ennenkuin hän keksii vielä lääkärit ja tähystyksen. Kärsii perhe onni tälläisestä
Vierailija kirjoitti:
No niin palstamammat nyt lopettakaa tämmöset kirjoittelut! Vaimoni lukee näitä ja oli jo ostanut kumihanskoja ja liukuvoidetta tehdäkseen minulle tuon tutkimuksen. En ole suostunut. Joten lopettakaa ennenkuin hän keksii vielä lääkärit ja tähystyksen. Kärsii perhe onni tälläisestä
Muuta sen miesrakastajasi luokse jos perheonni vaimon kanssa rapisee.
Sieltä aina löytyy niitä Kinder-munan kuoria. Ja epähuomiossa ne on joutunut sinne, ehkä telakoitumisen yhteydessä
Olisiko miehille saatavilla semmosta siveysvyötä että takapuolikin olisi lukkojen takana?