Kuinka usein tarkastatte miehenne takamuksen
ettei ole tullut petettyä miesten kanssa "antautuvana osapuolena"? Meillä kerran kuussa.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillähän on tosi tiukka sopimus mieheni kanssa, että minä, hänen rakas vaimonsa, on ainoa ihminen maailmassa, joka saa leikkiä hänen lihaksikkaan ja tiukan peppunsa kanssa. Kulliaan saa vapaasti tökkiä minne haluaa, kunhan on suoja päällä.
Pepun väärikäytökset tarkastan aina, kun hän tulee jostain kotiin. Kyllä sen sormella tuntee, jos sinne on työntynyt jotain paksumpaa. Haluan myös, että mieheni peppu pysyy tiukkana ja siksi penetroidun häneen vain kerran kuussa.
Mieheni on todella otetrtu siitä kuinka mustasukkainen olen hänen pepustaan ja kuinka omistautuneesti paljon sitä. Hän on myöntänyt minulle ettei voisi ikinä antaa itselleen anteeksi, jos huonon peppuseksin vuoksi menettäisi mahdolisuuden minun antamaani täydelliseen peppukokemukseen.
TÄMÄ TYYPPI VAAN VALEHTELEE, SAADAKSEEN HUOMIOTA ???
jÄIKÖ CAPPI PÄÄLLE?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa kiihottavalta. Haluaisin itekki. Harmi kun ei ole naisystävää. Suostuisiko kukaan kuuma palstamamma täällä tarkastamaan takapuoleni? Voit ottaa vaikka äitis tai ystäväsi mukaan minua ei haittaa.
Eikö tosiaan kukaan hot palstamamma suostuisi tätä minulle tekemään? Edes maksua vastaan?
Eikö vieläkään löydy ketään kiinnostunutta? Lupaan pestä paikat huolellisesti!
Olen kuukauden seurustellut uuden miehen kanssa ja vakiintumisen kunniaksi piti miehen peppu tarkastaa. Kovin se vastusteli ja väitti ettei ollut kuullutkaan mistään tarkistuksista. Mutta olin ovela ja sen nukkuessa sidoin sen tiukasti kiinni.
Kovin se koitti protestoida, mutta tungin alushousut sen suuhun ja teippasin kiinni, niin sain sen vaikenemaan.
Uuden miehen tarkastus on aina niin vaikeaa, kun sätkivät ja yrittävät luikerrella jotenkin kuiville vesille, mutta kun olin saanut kaksi sormea syvälle ja silittelin sen kasvoja kehoittaen sen vain rentoutumaan, niin tunsin kuinka jännitys lähti ja se antautui tarkastukseen.
Oli kyllä upea neitsytpylly, ei oltu ikinä tarkastettu, sulkijalihas ei tahtonut millään antautua.
Eiköhän seuraava tarkastus suju jo paremmin.
Ota yhteyttä johonkin domina palveluita tarjoavaan naiseen jos kukaan palsta-mamma ei ole kiinnostunut tutkimaan takapuoltasi
joka kerta saunailtojen jälkeen, vaimo tarkistaa anukseni. hän ottaa nukkumaan mennessään kumihanskan ja rasvapurkin mukaansa sänkyyn mukaan. kotiin tultuani tiedän mitä on tulossa
Lopettakaa nyt nämä jutut. Vaimoni alkoi tätä luettuaan jo aikaa sitte tarkastamaan peräaukkoni noin kerrann kuussa. Nyt hän on keksinyt jo että kävisimme yksityislääkärillä missä peräsuoleni tähystettäisiin syvemmältä. Lopettakaa nyt! En halua että peräaukkooni työnnetään yhtään mitään etenki lääkärissä käynti tuntuu todella vastenmieliseltä.
Täällähän useita sivua juttua jostain tarkastuksista, mutta kaikki jotain valetarkastuksia. Näin se kuuluu tehdä.
Itsehän suoritan tarkastuksia ystävieni miehille.
Alkutarkastuksena työnnän kaksi sormea sisään, sillä pystyy kyllä jo tunnistamaan selvät tapaukset.
Seuraavaksi työnnän sisään sellaisen pumpattavan dildon. pumppaan kunnes peräreikä on 3 senttiä ja mittaan paineet. Tällä on pari miestä jäänyt kiinni ja ystäväni ovat olleet todella kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun on aina takapää kipeänä tuon vaimon tekemän tutkimuksen jälkeen. Onko muilla miehillä samoja ongelmia vai onko vaimoni liian kovakourainen?
Käyttääkö kolonoskooppia? Entä spermakoiraa, joka työntää kuononsa persuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun on aina takapää kipeänä tuon vaimon tekemän tutkimuksen jälkeen. Onko muilla miehillä samoja ongelmia vai onko vaimoni liian kovakourainen?
Käyttääkö kolonoskooppia? Entä spermakoiraa, joka työntää kuononsa persuuksiin?
Sellaisen netistä tilatun tähystys putken en tiiä sen oikeaa nimeä sen se työntää liukkarin kanssa syvälle aukkooni. Hitto että se tekee kipeää ja takapuoli on aina arka sen jälkeen. Eikä se ikinä Ees löydä sieltä mitään
Vierailija kirjoitti:
Täällähän useita sivua juttua jostain tarkastuksista, mutta kaikki jotain valetarkastuksia. Näin se kuuluu tehdä.
Alkutarkastuksena työnnän kaksi sormea sisään, sillä pystyy kyllä jo tunnistamaan selvät tapaukset.
Seuraavaksi työnnän sisään sellaisen pumpattavan dildon. pumppaan kunnes peräreikä on 3 senttiä ja mittaan paineet. Tällä on pari miestä jäänyt kiinni ja ystäväni ovat olleet todella kiitollisia.
Suostusitko sinä tarkastamaan myös minun peräaukkoni ?. Kukaan palsta-mamma ei ole innostunut asiasta. Maksan kyllä siitä ja lupaan että paikat on puhtaat.
Aih että on taas takapää kipeänä tarkastuksen jälkeen. Taidan mennä istumaan kylmään vesi saaviin.
Kyllä tuo tärkeä tarkastus on. Hyvä naiset. Näyttäkää kuka käskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostusitko sinä tarkastamaan myös minun peräaukkoni ?. Kukaan palsta-mamma ei ole innostunut asiasta. Maksan kyllä siitä ja lupaan että paikat on puhtaat.
Tarkastan vain luottoystävieni miehet. Ettei jutut leviä. Tämä on erittäin luottamuksellista toimintaa ja monet miehet häpeilevät tarkastusta. Siksi se tehdään vain pienen ryhmän, korkeintaan viiden, katsellessa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastan vain luottoystävieni miehet. Ettei jutut leviä. Tämä on erittäin luottamuksellista toimintaa ja monet miehet häpeilevät tarkastusta. Siksi
Siis 5 katsellessa? Ketä nämä 5 henkilöä sitte on?
"Siis 5 katsellessa? Ketä nämä 5 henkilöä sitte on?"
Korkeintaan viisi. Yleensä on minun ja miehen lisäksi hänen vaimonsa. Joskus mukana on maksimissaan kaksi pariskuntaa, jossa heille esitellään miten se peppu tarkistetaan.
Erittäin tavallista, että kun mies näkee kuinka käsittelen peppua, niin hän kiihottuu siitä. Siinä sitten mukana oleva vaimo joutuu käsittelemään heijarin.
Suostuuko joku mies tosiaan tuohon että 2 vierasta pariskuntaa katsoo kun häntä tutkitaan? Joutuuko tutkittava mies olemaan siinä alasti ja pyllistys asennossa?
Monet miehet häpeilevät tarkastusta? Ompa kumma
Vierailija kirjoitti:
Suostuuko joku mies tosiaan tuohon että 2 vierasta pariskuntaa katsoo kun häntä tutkitaan? Joutuuko tutkittava mies olemaan siinä alasti ja pyllistys asennossa?
Tietenkin suostuu, koska siinä ei ole vaihtoehtoja. Joko pylly tarkastetaan tai saa kerätä kamansa ja häipyä.
Mutta jälkeenpäin ovat tosi tyytyväisiä ja tulevat mielellään uusintatarkastukseen.
Tutkimusten mukaan monet perheeniskät ovat todellisuudessa paatuneita ja parantumattomia H-O-M-O-J-A!