Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen

Vierailija
19.11.2023 |

Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009952328.html

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko huulille tehty myös jotain? Kyllähän nuo kauneusoperaatiot muuttaa paljonkin ihmistä. Kun katselee vanhoja kuvia...

Jaa että onko 😅 Niin täynnä täyteainetta että ihan hirvittää

Vierailija
42/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muovinen nainen 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut laittaa ne rahat mielenterveyden hoitoon. Miten kenelläkään on noin paljon aikaa vatvoa omaa nenäänsä? Mulla on iso kyömynenä mutta tuossahan tuo kulkee mukana ja hoitaa tehtävänsä, en oo ajatellut sitä vaihtaa. 

Miks ihmeessä, jos tuo teki hänet onnelliseksi?

Nyt on loppuelämän ajan sellainen nenä, josta hän pitää.

Loppueläm ajna sellainen nenä, mistä pitää :D Aivan. Ja tämä oli jo toinen nenäleikkaus. Peili kädessä varmaan miettii jo seuraavaa leikkkausta. 

Vierailija
44/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tahansa nenä on ruma, kun opikein rupeaa tutkimaan ja miettimään. 

Vierailija
45/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun seurasin häntä nuorempana ja kommentit olivat silloin tosi paljon hänen nenästään. En siis yhtään ihmettele että meni tuon tekemään, hänen nenäänsä haukuttiin kommentoijien toimesta jo alaikäisestä lähtien.

Vierailija
46/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on ettei ollut mitenkään  nätti ennenkään eikä ole sitä nytkään kaikkien toimenpiteiden jälkeen. Mutta kai se pääasia on että itse tykkää.

Vierailija
47/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävän tuntuinen nainen sisältä ja ulkoa. 

Vierailija
48/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa. On niin surullista, että ihminen lähtee itselleen tämmöstä tekemään.

Vierailija
49/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomannut paljon muutosta edelliseen. Sierain oli epäsymmetrinen mut kuka edes huomasi 

Vierailija
50/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa, jos ihminen ei rakasta itseään. Se on ihmisen tärkein tehtävä itseä kohtaan. Rakastaa ehdoitta.

Vierailija
51/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun täällä muka paremmat ihmiset aukoo päätänsä kuinka ei oo heidän mieleensä tämä 😆😆😆

Vierailija
52/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huomannut paljon muutosta edelliseen. Sierain oli epäsymmetrinen mut kuka edes huomasi 

No hän itse huomasi ja halusi sen muuttaa?? Mikä hitto siinä on että aina ajatellaan että jos tekee mitä vaan ulkonäölleen niin sitten se tehdään muiden mieliksi😆😆😆😆

Vierailija
53/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko huulille tehty myös jotain? Kyllähän nuo kauneusoperaatiot muuttaa paljonkin ihmistä. Kun katselee vanhoja kuvia...

Jaa että onko 😅 Niin täynnä täyteainetta että ihan hirvittää

Onks sulla jotain todistetta siitä että "on niin täynnä täyteainetta"????? 😆Kai ymmärrät et joillain on ihan luonnostaan isommat huulet🤔🤔🤔

Vierailija
54/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan meni rahat, ei ole yhtään kauniimpi kuin ennen. 

Kymppitonni meni rahaa eikä kukaan huomaa eroa ellei ole ennen jälkeen kuvat vierekkäin. 

Vierailija
55/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten youtubessa sanoi että jos menee leikkaukseen niin vain nenää muotoillaan uudestaan. Ensimmäistä kuulen tästäkin useampaan vuoteen ja ei tullut yllätyksenä. 

Vierailija
56/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysmielessä ei ehkä kannata, enkä itse uskaltaisi.

Monelle ulkonäön parannus voi olla sijoitus ja osa tienaa miljoonan vuodessa kun rupeaa jonkun sheikki-äijän tyttöystäväksi.

Tämä olikin aika "mieto" esimerkki, tuohon olisi voitu laittaa siskokset, joista toinen on Alepan kassalla ja toinen ajaa Ferrarilla Abu Dhabissa ja lisätä siihen se kyltti "kannattiko"?????

Alepan kassalla ei tule porta potty mainetta. Toki useat tekevät rahasta mitä tahansa. 

Vierailija
57/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on puoliksi thaimaalainen 

Mitä sitten? 🤔

Vierailija
58/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihonväriä lukuunottamatta ilmetty "african-american" kasvonpiirteiltään.

Vierailija
59/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis jotain noille kauheille huulille.

Niillehän tehtiin jotain tuon 10 000€:n yhteydessä.

Seuraavaksi varmaan niitäkin operoidaan uudestaan.

Vierailija
60/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kyllä turhanpäiväinen leikkaus. Nyt näyttää sitten leikellyltä tekonenältä tuo klyyvari. Itselläni on toinen sierain synnynnäisesti kapeampi kuin toinen. Koskaan ei ole kukaan moisesta huomauttanut (liekö huomannutkaan) eikä se ole itseäni tai elämääni haitannut.

Jos oikeasti vaikka onnettomuudessa menee nenä lyttyyn, niin ymmärrän korjauksen. Muuten täysin turhanpäiväistä ja omasta mielestäni jopa noloa ja tyhjäpäistä yrittää parantaa jotain niin vähäpätöistä kuin naamansa sierainten muotoa. Huh!

Ja vertaat itseäsi vieraaseen ihmiseen koska?? 🤔 Ootko parempi ihminen kun on lytty sierain mutta "ei minua haittaa eikä sitä kai kukaan huomaa" 😆 aikamoista sädekehän kiillotusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi