Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen
Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009952328.html
Kommentit (150)
Hukkaan meni rahat, ei ole yhtään kauniimpi kuin ennen.
Minä en edes näe mitään merkittävää eroa noissa nenissä, muuta kuin kulman mistä ne on kuvattu. Aiempi nenä ei ollut millään tavalla ruma, eikä uusi nenä ole erityisen kaunis. Ihan kiva nenä muuttui ihan kivaksi nenäksi, eli... ei mitään merkitystä.
No, kukin käyttäköön rahansa mihin haluaa, tietysti.
Terveysmielessä ei ehkä kannata, enkä itse uskaltaisi.
Monelle ulkonäön parannus voi olla sijoitus ja osa tienaa miljoonan vuodessa kun rupeaa jonkun sheikki-äijän tyttöystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Terveysmielessä ei ehkä kannata, enkä itse uskaltaisi.
Monelle ulkonäön parannus voi olla sijoitus ja osa tienaa miljoonan vuodessa kun rupeaa jonkun sheikki-äijän tyttöystäväksi.
Tämä olikin aika "mieto" esimerkki, tuohon olisi voitu laittaa siskokset, joista toinen on Alepan kassalla ja toinen ajaa Ferrarilla Abu Dhabissa ja lisätä siihen se kyltti "kannattiko"?????
Onpas kaunis ja älykkään näköinen, lämminhenkiseltä vaikuttava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan meni rahat, ei ole yhtään kauniimpi kuin ennen.
On se nenä mielestänl paremman näköinen vaikkei se kokonaiskuvaa parantanut.
Melkoinen riski mitättömän tuloksen takia.
Tekis jotain noille kauheille huulille.
Olisi voinut laittaa ne rahat mielenterveyden hoitoon. Miten kenelläkään on noin paljon aikaa vatvoa omaa nenäänsä? Mulla on iso kyömynenä mutta tuossahan tuo kulkee mukana ja hoitaa tehtävänsä, en oo ajatellut sitä vaihtaa.
Miksi naiset pilaavat ulkonäkönsä!!!
Alahuuli lerpattaa.
enkä tarkoita "alahuulta" joka ei edes kuvissa näy.
Suomessa jos ois leikkauttanu niin ei välttämättä ois noin hyvä lopputulos.
Eipä ole suuri ero nenässä ennen ja jälkeen. Itse menisin,jos olisi rahaa. Harmittaa, etten nuorena tajunnut.mennä. Olen aina vihannut nenääni, ja nenäni on oikeasti ruma: kyömynenä naisella on todella ruma. Myös luomet leikkauttaisin ja kasvojenkohotuksen teettäisin myös.
On tuo uusi nenä parempi mutta ei siinä entisessäkään mitään vikaa ollut.
No tuo K-pop-fanitus selittää kyllä ulkonäössä muitakin muutoksia kuin pelkän nenän. Äkkiseltään katsottuna ainakin tuo terävä leuka ja ns. Korean smile surgery.
Kannattiko?