Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen
Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009952328.html
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut laittaa ne rahat mielenterveyden hoitoon. Miten kenelläkään on noin paljon aikaa vatvoa omaa nenäänsä? Mulla on iso kyömynenä mutta tuossahan tuo kulkee mukana ja hoitaa tehtävänsä, en oo ajatellut sitä vaihtaa.
Johtuisiko siitä, että olet keskivertosometähteä valovuoden edellä älyllisesti.
Ehkä sierainaukot häirinneet kun niistä pienennetty mutta ei siinä nenässä mitään poikkeavaa ollut ainakaan kuvien perusteella.
Hulluhan tuo on ja tumma ennen sekä jälkeen.
Huomaa ettei ole koskaan tyytyväinen lopputulokseen. Plastiikkakirurgit tietävät varmasti että hyvä ettei lopputulos ole koskaan ns. täydellinen, aina palaavat uudelleen kalliilla leikeltäviksi... raha juoksee. Ja asiakas on aina lopulta tyytymätön, ja palaa aina uudelleen "parantelemaan" itseään. Jäävät koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pilaavat ulkonäkönsä!!!
Millä tavalla naisen ulkonäkö on pilalla, jos hän on siihen itse tyytyväinen?
Kun tämä nainen tuli ensimmäinen kerran vastaan somessa, niin heti katsoin, että onpa friikin näköinen. Oikeasti näyttää kamalalta. Varmasti näyttänyt paljon paremmalta ennen leikkauksia ja täyteaineita.
Olisi vaan laihduttanut. Nyt näyttää turkkilaiselle. Huhuh.
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut laittaa ne rahat mielenterveyden hoitoon. Miten kenelläkään on noin paljon aikaa vatvoa omaa nenäänsä? Mulla on iso kyömynenä mutta tuossahan tuo kulkee mukana ja hoitaa tehtävänsä, en oo ajatellut sitä vaihtaa.
Miks ihmeessä, jos tuo teki hänet onnelliseksi?
Nyt on loppuelämän ajan sellainen nenä, josta hän pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä, jos tuo teki hänet onnelliseksi?
Nyt on loppuelämän ajan sellainen nenä, josta hän pitää.
Ohis, tuskin pitää loppuelämää. nenä ja korvat ns. romahtavat, venyvät iän myötä (eivät kasva kuten vanha uskomus on, mutta muuttuvat) eli muutosta tulee vuosien varrella. Lyön vetoa, että kolmas nenäleikkuas on 10 vuoden sisään jo.
Tässä sentään oli kyse erittäin maltillisesta ulkonäön muuttamisesta mutta itse en kyllä näe lopputuloksessa juuri minkäänlaista muutosta, eikä se noista kuvista oikein selviäkään, kun vanhaa nenää on kuvattu vain alaviistosta.eikä kukaan toisten neniä tuosta suunnasta katsele.
Luomileikkauksen vaarat: kuivasilmäisyys, jos avarrettu liikaa,
Nenäleikkauksen vaarat: pienennetään niin paljon, että sisäseinämä sortuu.
Isot huulet sopivat harvalle ja liian isoina ne voivat räjähtää.
Jokainen saa tietenkin leikkauttaa itsensä miten tahtoo, mutta rehellisesti sanottuna: Sini oli persoonallisen kaunis ennen leikkauksia.
Mietin tätä paljonkin. Miksi kaunis nuori kärsii ulkonäöstä jos se poikkeaa massasta? Pitäisikö ennemmin vaihtaa kaveripiiri kuin kasvot?
Otetaanpa Will Smith tarkasteluunsa ja ne hänen korvansa. Aivan ihanat, persoonalliset ja minusta komea mies. Suomessa leikkautetaan paljon alaikäisiä hörökorvien takia, etteivät joudu kiusatuiksi. Siis mitä?? : määräävätkö piip - päiset ihmiset lastenne kauneusleikkauksista?
Kaunis tyttö. Itse lähtisin näiltä istumilta kans jos vaan olisi rahaa.
Niin oliko huulille tehty myös jotain? Kyllähän nuo kauneusoperaatiot muuttaa paljonkin ihmistä. Kun katselee vanhoja kuvia...
Vierailija kirjoitti:
Onpas kaunis ja älykkään näköinen, lämminhenkiseltä vaikuttava ihminen.
Ai on vai ? Eli ei.
Jotenkin tulee joku Batmanin Jokeri tms. mieleen tuosta uudesta tyylistä.
Hirveät huulet, ennen oli paremmat.
Jos saan suoraan sanoa niin lopputulos on ruma. Itsellä on iso nenä ja huulet paksut ja ikää yli 50 niin sekin näkyy, mutta olen tyytyväinen, mieluummin luomu minä kuin tuo.
Todella surullisia tapauksia nämä. Johonkin Turkkiin veitsen alle kun itsetunto on heikolla pohjalla ja kuvitellaan että ulkonäön muokkaaminen vie ahdistuksen mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näyttävä lopputulos!
Minustakin nenä nyt nätimpi.
Olipas kyllä turhanpäiväinen leikkaus. Nyt näyttää sitten leikellyltä tekonenältä tuo klyyvari. Itselläni on toinen sierain synnynnäisesti kapeampi kuin toinen. Koskaan ei ole kukaan moisesta huomauttanut (liekö huomannutkaan) eikä se ole itseäni tai elämääni haitannut.
Jos oikeasti vaikka onnettomuudessa menee nenä lyttyyn, niin ymmärrän korjauksen. Muuten täysin turhanpäiväistä ja omasta mielestäni jopa noloa ja tyhjäpäistä yrittää parantaa jotain niin vähäpätöistä kuin naamansa sierainten muotoa. Huh!