Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen

Vierailija
19.11.2023 |

Sini Laitinen maksoi Turkissa 10000 euroa uusista kasvoista: kylkiluusta leikattiin palanen kuvat ennen ja jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009952328.html

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että itse on tyytyväinen. Mutta miksi pitää tuoda asia julkisuuteen?

Nykyään puhutaan niin paljon siitä, miten tik tok ym vaikuttaa nuorten itsetuntoon kun näkee tiimalasivartaloita jne 

Vierailija
82/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on itse tyytyväinen. Mun mielestä rahat meni hukkaan.

Ulkonäön vuoksi leikelty nenä harvoin on rakenteellisesti parempi. Vain silloin kun korjataan traumaa tai synnynnäistä vaikeaa epämuodostumaa, leikkauksen tulos on parempi.

Ei tiedä, mitä nenälle jatkossa tulee tapahtumaan, kun sitä on leikattu jo kahdesti. Toivotaan, että kylkiluusiirrännäinen pysyy ja pitää nenän kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenässä kyllä näkee muutokseen. Muuten nainen on mauttomuuden huippu, hiusten väri ja malli. Malli on trendikäs, mutta vain  trendikkäälle. Huulet järkyttävät. Taitaa kotipaikka löytyä jostain peräkylän peräkylästä.

Vierailija
84/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo hyypiö.

Vierailija
85/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat meni kankkulan kaivoon!

Vierailija
86/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, jos yhtäaikaisesti huudetaan, miten kurjaa on, kun kaikki paheksuvat kauneuskirurgiaa, ja miten ei ole yksilön oma syy, jos tykkää tietynlaisesta nenästä, vaan se on YHTEISKUNNAN kauneusihanteiden syy. Valitkaa jompi kumpi, nämä ovat ristiriidassa keskenään. Ehdotan, että lakkaatte syyttämästä jotain mystistä yhteiskuntaa omasta kehodysmorfiastanne. Äitinne, kaverinne, opettajanne, poliitikot ja työkaveritko teitä yllyttävät leikkauttamaan nenänne, vai KUKA? 

Vierailija
87/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää vielä mitään, mutta Sergey Hillmanille on tehty kallonhionta. Jokainen saa käyttää rahansa ihan miten vaan, mutta minä olen jo niin vanha, että minua järkyttää, kun nuoret, kauniit, komeat ja terveet ihmiset tekevät tällaista ja paljon pahempaakin itselleen. Paineet on nuorilla kovat siihen, että pitää olla tietynlainen ulkonäkö. 

Vierailija
88/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olisipa itellä ton verran rahaa

Vierailija
89/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko näissä operaatioissa riskinä, että nenä ei pysykään jotenkin kasassa?

Vierailija
90/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä hulluja pukkaa

Vierailija
91/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onnekas, kun minulla on luonnostaan pieni nenä. Tykkään myös sivuprofiilistani kovin. 

ja tiedän, että joidenkin mielestä nokan täytyy olla valtava. Minun naamassani kaikki on pientä (paitsi silmät), joten minun naamaani ei mikään jättinenä sopisi enkä osaisi kuvitella itselleni mitään muuta kuin tämän nenän. 

Miekkosella iso nokka on mielestäni oikein viehättävä XDDDDD  

Vierailija
92/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko näissä operaatioissa riskinä, että nenä ei pysykään jotenkin kasassa?

No mitä lyttyyn meneminen mielestäsi tarkoittaa??

Vierailija
93/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Sini käy vielä selkärangan pidennys- ja jalkojen lyhennysleikkauksessa niin geneerinen pottunenä maatiainen on valmis.

Toisilla tuon tekee luonnostaan Ns.kyyttö-geeni !

Vierailija
94/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Ig kauneusklinikan sivuilla katselemassa videoita ja kuvia operaatioista. Mua kyllä ällöttää 

Vierailija
95/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä p.skanaama tää nyt on? Hirveen näkönen kummitus. Ja huonompaan suuntaan meni vaan.

Vierailija
96/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla mitään mieltä. Kukin saa näyttää miltä haluaa, hyvien käytöstapojen puitteissa.

Moni voisi käyttää rahansa ennemmin terapiaan kuin leikkauksiin. Siten saada sitä itsetuntoa kohotettua.

Esim höhökorvatleikkaus voi kehittää itsetuntoa paremmaksi. Vahvistaa.

Sen sijaan tuommoista itsensä silpomista en ymmärrä..

Vierailija
97/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinin youtube kanava tais olla papanaama. oon joskus katsellut esim.gaalapuku roustauksia. sini tais olla suomalais aasialainen?selitti asiaa joskus videoilla.ei olisi tarvinnut leikata naamaa ulkonäkösyistä, mut sini tykkää muodista ja hassuttelusta.huumoria oli ainakin hänen videoissa.

Vierailija
98/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli oikeasti aika hyvännäköinen ennen näitä leikkauksia. Osansa tuo myös tuo nykyinen halpa tyyli. Mutta kaipa jokainen saa tehä itselleen mitä toimenpiteitä haluaa, harmittaa vaan että toimintaa normalisoidaan.

Vierailija
99/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aihetta huoleen. Nenäproteesin raot tukitaan täytemassalla. Hyvä meikki päälle niin käy aidosta. Tulehdukset hoituu ab:lla. Vain niistäessä pitää varoa irtoamista.

Vierailija
100/150 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinin youtube kanava tais olla papanaama. oon joskus katsellut esim.gaalapuku roustauksia. sini tais olla suomalais aasialainen?selitti asiaa joskus videoilla.ei olisi tarvinnut leikata naamaa ulkonäkösyistä, mut sini tykkää muodista ja hassuttelusta.huumoria oli ainakin hänen videoissa.

Täytyy kyllä sanoa, ettei hän mikään kaunotar ennen leikkauksia ollut, kuten on itsekin sanonut. Siis täydessä pakkelissa kyllä kaunis, mutta hänet ilman meikkiä nähneenä ymmärrän hyvin, miksi halusi lähteä leikkauksiin, vaikka totta kai toivon, että jokainen voisi oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Minusta on kuitenkin oma asia, mihin rahansa haluaa pistää, ja jos hänen kauneusihanteensa on "leikellyn näköinen 40-vuotias", niin tuskinpa tulee leikkauksia milloinkaan katumaan. On kuitenkin myös miettinyt ja harkinnut noita tosi pitkään, ja jos kokee olevansa kauniimpi noin, niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi