Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alhaisen tason mies ja haluan nostaa tasoani keskitasoksi että saan keskitason naisia, mitä teen?

Vierailija
19.11.2023 |

Kerron itsestäni hiukan.

-Olen 178cm pitkä

-Hiukan ylipainoa on ja en ole miesmallin näköinen vaan "karski ja karvainen" mies.

-Koulutustasoni on ammattikoulu

-Käyn töissä ja saan palkkaa 3000e-4000e kuukaudessa riippuen lisistä

-Hiusraja hiukan karkaa mutta ei pahasti

En ole siis ikinä seurustellut koska en ole kelvannut kenellekkään naiselle, haluan nyt nostaa tasoani eli tehdä itsestäni paremman naisten silmissä joten miten minun kannattaa toimia? 

M33

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat äitisi ja serkkusi kanssa nussimisen nyt ensialkuun.

Vierailija
62/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 130 kg miehiä jotka ovat naimisissa ja 3 lasta. Eli ei ole pituudesta tai painosta kiinni saako naisia. Eikä varmaan rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla taustalla (karski amis) kannattaa panostaa siihen, että annat vaarallisen vaikutelman. Käy salilla, aja hiukset siiliksi, aloita jokin taistelulaji, ota kaulatatuointi, käytä alkoholia ja ole yleisesti sellainen välinpitämätön. Voin luvata, että naisia tulee.

Vierailija
64/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille on joku jossain. Se elämässä on aina hämmentänyt. Kehitysvammaisiakin pariskuntia on, koska heillekin on ollut joku jossain. Kyllä sullekin ap on joku sopiva jossain. Jos etsit jotain tietyn tasoista, sopivinta et välttämättä kohtaa. 

Niin, kyllähän sitä jonkun väkisinkin löytää jos riittävästi rimaa laskee. Olen kyllä itse mieluummin yksin, kuin sellaisen kanssa joka ei sytytä niin mitään haluja. Toki joillekin se kumppanin löytyminen on kaiken A ja O. 

sivusta

Vierailija
65/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla taustalla (karski amis) kannattaa panostaa siihen, että annat vaarallisen vaikutelman. Käy salilla, aja hiukset siiliksi, aloita jokin taistelulaji, ota kaulatatuointi, käytä alkoholia ja ole yleisesti sellainen välinpitämätön. Voin luvata, että naisia tulee.

Kun hankkii vielä itsensä vankilaan niin tulee vielä enemmän naisia.

Vierailija
66/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot bottom miehen märkä päiväuni

Vierailija
67/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen nainen joka rakastaa sua omana itsenäsi, niin ei tarvitse muuttaa mitään. 

Ylipaino kannattaa laihduttaa pois jo ihan itsesi ja terveytesi takia.

Ala arvostamaan naisia ihmisinä äläkä puhu ihmisistä tasoina.

Luettelemiesi asioiden perusteella ei ole mitään syytä pitää itseäsi jotenkin alempitasoisena. Sen sijaan tuo tasoista puhuminen on oksettavaa.  

Vierailija
68/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lopeta tasoajattelu ja naisten luokittelu

2. Opettele sosiaalisia taitoja

Tulos: saat naista

Vierailija
69/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka lopettaisit tällaisen tasoteoria ajattelun, niin uskoisin monen kiinnostuvan sinusta paremmin. Ihmisten pisteytys ei oikein sytytä ketään... 

Lopeta myös lukemasta vastaavia aloituksia ja jne ja mieluummin hyväksyt itsesi ja muut. Loppuviimein kyse on vain kemiasta. 

Vierailija
70/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkohan on tahallinen provo. Ei keskitason mies saa keskitason naista, vaan alemman tason naisen.

Sait kuitenkin hymyn huulilleni ja varmasti itsellesikin.

Vierailija
71/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka lopettaisit tällaisen tasoteoria ajattelun, niin uskoisin monen kiinnostuvan sinusta paremmin. Ihmisten pisteytys ei oikein sytytä ketään... 

Lopeta myös lukemasta vastaavia aloituksia ja jne ja mieluummin hyväksyt itsesi ja muut. Loppuviimein kyse on vain kemiasta. 

Kunhan vain pärstäkertoin on mieluinen niin voi olla sitä kemiaakin.

Vierailija
73/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Lopeta tasoajattelu ja naisten luokittelu

2. Opettele sosiaalisia taitoja

Tulos: saat naista

Tässä se on pähkinänkuoressa mutta tuskin liikuttaa mitään ap:n päässä. Huomenna sama aloitus uudelleen. Kymmenen vuoden päästä sama aloitus uudelleen ja mitään ei ole siinä välissä yritetty muuttaa.

Vierailija
74/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista naista etsit, konkreettisesti?

Etsin naista joka on kaunis ja joka vastaa ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin mitä minä olen.

Naisen olisi hyvä käydä töissä ja naisen koulutustasolla ei ole väliä.

Lapsia nainen ei saa haluta eikä lapsia sillä saa olla.

Nainen ei saa kannattaa mitään ääriryhmiä.

Ei saa olla mt ongelmia naisia tai päihdeongelmia koska itse olen raitis ja mt ongelmaton.

M33

Silloin ei ole mt-ongelmaton, kun sairaudentunto puuttuu.

Osta nukke, joka miellyttää silmääsi.

Vierailija
75/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä voi olla kemiaa vaikka pärstäkerroin ei miellytäkään. Se menee niin päin että kemia tekee ei-miellyttävästä pärstäkertoimestakin miellyttävän. Mutta älä usko, saarnaa vain papukaijan lailla toimimatonta katkeraa lirurgiaasi. 

Vierailija
76/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun tulee kehittää itseäsi henkksesti, aika paljon, että suhde kekenkään kanssa olisi toimiva.

Vierailija
77/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkohan on tahallinen provo. Ei keskitason mies saa keskitason naista, vaan alemman tason naisen.

Kyllä ne oikeasti keskitason miehet saavat keskitason naisia. 

Ongelma onkin siinä, että jotkut ihmiset eivät näe itseään realistisessa valossa. 

Vierailija
78/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä voi olla kemiaa vaikka pärstäkerroin ei miellytäkään. Se menee niin päin että kemia tekee ei-miellyttävästä pärstäkertoimestakin miellyttävän. Mutta älä usko, saarnaa vain papukaijan lailla toimimatonta katkeraa lirurgiaasi. 

Hyvä esimerkki kun olin lukiossa niin ihastunut yhteen poikaan meidän luokassa. Hän oli ehkä 165 cm pitkä, ruipelo, sosiaalinen ja hauska ja mielestäni niin komea ettei minulla ollut häneen mitään saumaa. Nyt katsoin joku aika sitten vanhoja luokkakuva ja voinpa kertoa ettei se poika todellakaan ollut komea :D. 

Vierailija
79/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUSTA SINÄ KUULOSTAT IHAN HIENOLTA MIEHELTÄ. Eihän tossa ole mitään muutettavaa... Ainoa josta et puhu on miten suhtaudut väkivaltaan? Väkivaltaa - ei fyysistä eikä henkistä - naisia kohtaan eivät harrasta KUNNON MIEHET, joita vielä voisi nimetä miehekkäiksi. Sitä harrastavat miehet jotka haluavat jotenkin hallita naistaan mutta eivät siihen pysty muuta kuin jonkunsortin väkivallalla. Hirvittävä on yhdistelmä jossa nainen on 'korkeampaa tasoa' kuin mies. Ei mies voi sellaisessa tilanteessa hallita naista(an) - ainoa keino jota käyttää on väkivalta. Se on myös sellaisten miesten ase, joilta puuttuu puhekyky eli jos sinulla on puutteita puhekyvyssä niin panosta siinä tulemaan paremmaksi. Se on kivaa - hyvä kommunikaatio on hyvän parisuhteen alku... ja on kivaa yhdessä eikä mitään kilpailua jostain asemasta omassa parisuhteessa...

Jos olet TOSI MIES... niin ehdottaisin, että katselisit noita 'TOSI NAISIA'... ne saattavat olla noita pienikokoisia jotka eivät kelpaa tavismiehelle... tavismiehet nyt etsii seksisymbooleja, missinmallisia joita näytellä toisille kuin jonain saaliina... jos tasokas nainen olisi kuin missi ja seksisymboli niin hänelle olisi tarjolla niin paljon miehiä että hommasta ei tulisi yhtään mitään... menisi vain pää ihan sekaisin... Ja tässä maailmassa on todella paljon miehiä jotka luulevat että saavat kenet tahansa naisen. Siinä käy sitten niin että menevät ihan pilalle kun tarjontaa on 'niin hirveästi' ja eivät sitten koskaan osaa päättää ketä muka edes rakastavat... jos ketään muuta kuin itseään ja omia 'panojaan'... ei se ole määrä vaan laatu joka on varteenotettava... 

Näiltä tosinaisilta viedään ystävättäret vierestä ja heistä tulee seinäruusuja, vaikka ovat parasta ainesta...

Arvosta naisessa että tykkää laittaa hyvää ruokaa, osaa ehkä ommella ja kutoa, pitää kodin  nättinä (ei juokse rahan perässä sillä tämä ei ole raha-asia...),,, tykkää lapsista... ja tekee niiden kanssa hyviä asioita...

SE ON NIIN KUMMA JUTTU, ETTÄ TASA-ARVO MIEHEN JA NAISEN VÄLILLÄ EI OLE MITÄÄN MINKÄ SAA AIKAAN JOLLAIN 'KEINOTEKOISELLA' MENETELMÄLLÄ VAAN SE VAAN ON SIELLÄ JOSSAIN TAI SITTEN SE EI OLE... Olen ajatellut että se on todellakin semmoinen yhteiskuntaluokka-asia eli mitä yläluokkaisempi nainen on sitä tasa-arvoisempi hän on miehensä kanssa... tosi nainen ja tosi mies sopivat yhteen ja se on sielujen sympatiaa yms... Miehet jotka ovat jotenkin käytöksellään yrittäneet alentaa tai hallita minua ovat ihan vapaaehtoisesti itse häipyneet kartaltani eivätkä ole sitten häirinneet... Kerran joku mies jonka joku oli 'usuttanut' ympyröihini sanoi suoraan, että olet liian tasokas nainen minulle... 

SINULLA TAITAA OLLA KAIKKI MITÄ HYVÄ MIES TARTTEE... EI KUNNON MIES TARTTE MITÄÄN YLIOPISTOTUTKINTOA... AMMATTIKOULUHAN ON TOSI HYVÄ JUTTU... JATKA VAAN SAMALLA LINJALLA JA AJATTELE ETTÄ EI NIITÄ TODELLA HYVIÄ TYTTÖJÄ TODELLAKAAN OLE KOVIN PALJON SAATI ETTÄ EKSYISIVÄT SINUN TIELLESI... kaikki mennyt pilalle tässä nykymaailmassa... Parempi olla yksin kuin jossain huonossa suhteessa ja koskaan ei kande panostaa johonkin tyyppiin IKÄÄNKUIN PAREMMAN PUUTTEESSA JA LAPSIA SEMMOISEEN EI TODELLAKAAN KANDE EDES HARKITA... Joku ilmestyy jostain tai sitten ei...    

Vierailija
80/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, meinaat että kaikki tämän maan vakaat, keskiluokan miehet ovat pariutuneet joidenkin siivoojien/työttömien tai muuten vaan "heidän tasoa alempien" (ruma, lihava?) kanssa? Jos mies on siivooja, kenen kanssa hän pariutuu tämän "tasoteorian" mukaan? Jonkun elämäntapatyöttömän mutantin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän